قیمت طلا با افزایش بازدهی اسناد خزانه داری ایالات متحده در چند دهه گذشته کاهش یافت


تجزیه و تحلیل قیمت طلا، قیمت و نمودار

  • بازده اسکناس یک ماهه ایالات متحده آمریکا بالاترین سطح چند دهه اخیر را آزمایش می کند.
  • دقیقه FOMC و Core PCE محرک های کلان بعدی را برای این فلز گرانبها ارائه می دهند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

ترس از اینکه بحث های جاری بدهی ممکن است خیلی دیر باشد و باعث شود ایالات متحده دچار یک نکول فنی شود، همچنان بازدهی کوتاه مدت اوراق خزانه داری ایالات متحده را به سطوحی می رساند که در دهه های گذشته مشاهده نشده بود. اسکناس یک ماهه ایالات متحده اکنون با بازدهی حدود 5.65% معامله می شود زیرا سرمایه گذاران در طول دوره مذاکره بیشتر برای پول خود تقاضا می کنند. مذاکرات بین جو بایدن، رئیس جمهور و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، علیرغم اینکه هر دو طرف گفته اند که گفتگوهای جاری سازنده است، تاکنون توجه چندانی به همراه نداشته است، در حالی که رئیس جمهور بایدن اضافه کرد که یک پیش فرض «خارج از میز» است. اظهارات اخیر جانت یلن، وزیر خزانه داری، مبنی بر اینکه اگر توافقی تا اوایل ژوئن حاصل نشود، نکول بدهی «بسیار محتمل» است، همچنان بازار را متزلزل می کند.

بازده اسناد خزانه داری یک ماهه ایالات متحده – نمودار قیمت روزانه

image1.png

در حالی که طلا در حال حاضر با افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده مبارزه می کند، در این هفته، از اواخر امروز، چند داده مهم اقتصادی ایالات متحده منتشر شده و رویدادهایی وجود دارد که معامله گران طلا باید در نظر بگیرند. امروز عصر، آخرین گزارش FOMC باید جزئیات بیشتری را در مورد آنچه در جلسه گذشته مورد بحث قرار گرفت، به بازار ارائه دهد، در حالی که پنجشنبه شاهد انتشار دومین قرائت تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم ایالات متحده است. روز جمعه، معیار ترجیحی فدرال رزرو برای نرخ تورم، Core PCE در ساعت 12:20 به وقت گرینویچ قبل از گزارش نهایی احساسات مصرف کننده میشیگان در ماه می منتشر شد.

image2.pngimage3.png

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

طلا نزدیک به پایین ترین حد چند هفته اخیر خود در 1952 دلار در هر اونس باقی مانده است. و در صورت افزایش بیشتر بازده اوراق قرضه ایالات متحده، ممکن است این سطح را دوباره آزمایش کند. فروش از بالاترین قیمت چند دهه 4 می در 2081 دلار در هر اونس. بی امان بوده است با اندکی در راه بازگشت پایدار دیده شده است. اگر قرار است طلا بالاتر از میانگین متحرک 20 و 50 روزه، در 1993 دلار در هر هرز مقاومت کند. و 2001 دلار در هر اونس. باید به طور قانع کننده ای برداشت شود.

نمودار روزانه قیمت طلا – 15 مه 2023

image4.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -3٪ 5% 0%
هفتگی 2% -9٪ -2٪

معامله گران خرده فروشی طولانی مدت باقی می مانند

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 65.63 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.91 به 1 است. معامله گران نت شورت 3.87 درصد بیشتر از دیروز و 6.57 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد تعصب بیشتر در معاملات طلا.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع