قیمت طلا از محدوده سپتامبر دفاع می کند زیرا RSI بالاتر از منطقه اشباع فروش قرار دارد


نکات قابل بحث قیمت طلا

قیمت طلا به بالاترین حد هفتگی جدید (1688 دلار) معامله می‌شود، حتی در شرایطی که فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را 75 بشکه دیگر ارائه می‌کند، و طلا ممکن است به دفاع از محدوده سپتامبر ادامه دهد، زیرا به نظر می‌رسد شاخص قدرت نسبی (RSI) جلوتر از قلمرو فروش بیش از حد معکوس می‌شود.

قیمت طلا از محدوده سپتامبر دفاع می کند زیرا RSI بالاتر از منطقه اشباع فروش قرار دارد

قیمت طلا از پایین ترین سطح ماهانه (1654 دلار) با عقب نشینی بازدهی خزانه داری ایالات متحده از بالاترین سطح سالانه خود باز می گردد و این فلز گرانبها ممکن است تلاش دیگری برای آزمایش SMA 50 روزه (1732 دلار) انجام دهد زیرا RSI بالای 30 است.

در نتیجه، قیمت طلا ممکن است به روند کاهشی خود از بالاترین قیمت ماهانه (1735 دلار) ادامه دهد، اما شمش ممکن است به سمت پایین سالانه (1654 دلار) بازگردد زیرا به نظر می رسد شیب منفی میانگین متحرک را دنبال می کند.

به خاطر داشته باشید، قیمت طلا به دنبال تلاش های ناموفق برای بالا رفتن از میانگین متحرک، به پایین ترین حد ماه مه 2020 (1670 دلار) رسید و این فلز گرانبها ممکن است در ادامه سال با توجه به پروژه های کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) با باد مخالف روبرو شود. مسیری شیب دار برای نرخ های بهره آمریکا.

منبع: FOMC

تعدیل رو به بالا در نمودار نقطه‌ای نرخ بهره نشان می‌دهد که FOMC رویکرد فعلی خود را در مبارزه با تورم حفظ خواهد کرد، زیرا بانک مرکزی اصرار دارد که “افزایش مداوم در محدوده هدف برای نرخ وجوه فدرال مناسب خواهد بود” و کمیته ممکن است به برای سیاست‌های پولی، دستورالعمل‌های رو به جلوی جنگ‌طلبانه را اتخاذ کنید زیرا «بازیابی ثبات قیمت احتمالاً مستلزم حفظ یک سیاست محدودکننده برای مدتی است».

به نوبه خود، انتظارات برای نرخ‌های بهره بالاتر ایالات متحده ممکن است جذابیت طلا را کاهش دهد زیرا FOMC علیه «سیاست کاهش پیش از موعد» استدلال می‌کند و باید دید که آیا فدرال رزرو در تصمیم بعدی نرخ بهره در ماه نوامبر افزایش 75 واحدی دیگر را اعمال خواهد کرد یا خیر. 2 به عنوان رئیس جروم پاول و شرکت متعهد می شوند که “تا زمانی که مطمئن شویم کار انجام شده است، به آن ادامه می دهند.”

تا آن زمان، تحولات ناشی از ایالات متحده ممکن است بر قیمت طلا تأثیر بگذارد، زیرا FOMC سیاست محدودکننده ای را دنبال می کند، و شمش ممکن است تا حد زیادی منعکس کننده رابطه معکوس با بازدهی خزانه داری باشد، زیرا کمیته علاقه چندانی به کاهش چرخه پیاده روی خود نشان نمی دهد.

با این اوصاف، قیمت طلا ممکن است به دفاع از محدوده سپتامبر ادامه دهد، زیرا RSI بالاتر از قلمرو فروش بیش از حد است، اما شمش ممکن است همچنان پایین ترین سطح ماهانه (1654 دلار) را تهدید کند زیرا به نظر می رسد شیب منفی در میانگین متحرک را دنبال می کند.

نمودار روزانه قیمت طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • قیمت طلا پس از ناکامی در آزمایش SMA 50 روزه (1732 دلار) به پایین ترین حد ماه مه 2020 (1670 دلار) رسید و ممکن است شمش همچنان پایین ترین سطح سالانه (1654 دلار) را تهدید کند زیرا به نظر می رسد شیب منفی میانگین متحرک را دنبال می کند. .
  • ناکامی در دفاع از محدوده سپتامبر ممکن است قیمت طلا را به سمت 1748 دلار (50 درصد انبساط) سوق دهد و منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 1601 دلار (38.2 درصد گسترش) تا 1618 دلار (50 درصد افزایش) باشد.
  • شکست/نزدیک شدن به زیر منطقه 1584 دلاری (78.6% اصلاحی) پایین ترین سطح آوریل 2020 (1568 دلار) را باز می کند، اما قیمت طلا ممکن است به دفاع از محدوده سپتامبر ادامه دهد زیرا به نظر می رسد شاخص قدرت نسبی (RSI) جلوتر از فروش بیش از حد معکوس می شود. قلمرو
  • برای آوردن منطقه اصلاحی 1726 دلاری (38.2 درصد اصلاحی) روی رادار، با حرکت بالاتر از SMA 50 روزه (1732 دلار) که دامنه را افزایش می دهد، به یک شکست/بستن به بالای منطقه 1690 دلار (61.8٪ اصلاح) به 1695 دلار (61.8٪ گسترش) نیاز دارید. برای تست بالاترین ماهانه (1735 دلار).

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع