قیمت بیت کوین به دلیل افزایش دارایی های ریسک پس از تولید ناخالص داخلی ضعیف ایالات متحده برای سود بیشتر آماده است


بیت کوین، BTC/USD، تولید ناخالص داخلی ایالات متحده، نفت خام، چشم انداز فنی – نکات صحبت

  • معامله گران یک شبه با انتشار ضعیف تولید ناخالص داخلی ایالات متحده که شرط های فدرال رزرو را کاهش داد، ریسک کردند
  • استرالیا به دلیل رکود AUD/USD، به داده های شاخص قیمت تولیدکننده در سه ماهه دوم چشم دوخته است
  • وضعیت فنی BTC/USD پس از شکستن مقاومت بالاتر بهبود می یابد

چشم انداز روز جمعه آسیا و اقیانوسیه

چاپ ضعیف تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم ایالات متحده باعث شد تا معامله گران شرط های افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش دهند زیرا خطر رکود بر محاسبات فدرال رزرو فشار می آورد. این باعث شد سهام ایالات متحده یک شبه در وال استریت افزایش یابد، جایی که شاخص S&P 500 1.21 درصد افزایش یافت. دو سه ماهه متوالی کاهش تولید ناخالص داخلی، اقتصاد ایالات متحده را در معرض رکود احتمالی قرار داد، اگرچه کاهش نرخ انقباض در سه ماهه دوم دلگرم کننده است.

دلار آمریکا با حرکت معامله گران به سمت اوراق خزانه، به ویژه در انتهای منحنی کاهش یافت. این باعث کاهش بازدهی شد و دلار آمریکا را به تعویق انداخت. شاخص DXY به پایین ترین سطح خود از ژوئیه 05 سقوط کرد. ین ژاپن یک افزایش دهنده بزرگ در برابر دلار بود. USD/JPY به پایین ترین سطح خود از 17 ژوئن سقوط کرد و در طول معاملات نیویورک تقریبا 2 درصد کاهش یافت.

ین ژاپن ممکن است امروز شاهد تحرک بیشتری در انتشار چندین چاپ داده ژاپنی باشد. قرار است نرخ بیکاری ژاپن در ژوئن از مرزها عبور کند و به دنبال آن ارقام CPI جولای برای توکیو قرار گیرد. بعداً امروز، خلاصه نظرات بانک مرکزی ژاپن، داده‌های تولید صنعتی ژوئن و خرده‌فروشی ژوئن منتشر می‌شود. تخلیه داده ها ممکن است به معامله گران کمک کند تا بفهمند که سر BoJ کجاست.

قیمت نفت خام WTI کاهش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت افزایش یافت. چاپ ضعیف تولید ناخالص داخلی احتمالاً برخی از نرمی قیمت های ایالات متحده را توضیح می دهد. اسپرد سریع WTI و اسپرد کراک 1:1 RBOB/CL، هر دو شاخص تقاضا برای نفت و بنزین در هفته گذشته کاهش یافته اند. این نشان دهنده احتمال ضعف بیشتر در کوتاه مدت است. با این حال، تخفیف WTI بر قیمت نفت خام برنت احتمالاً تقاضا را از طریق صادرات WTI تشویق می کند، که می تواند قیمت ها را بالا نگه دارد.

به گزارش ANZ، اعتماد مصرف کنندگان در نیوزلند در ماه جولای افزایش یافت. دلار کیوی یک شبه نزدیک به 0.5 درصد در برابر دلار افزایش یافت. با وجود افزایش قیمت سنگ آهن در چین، دلار استرالیا تغییر چندانی نداشت. اگر شاخص قیمت تولیدکننده در سه ماهه دوم استرالیا نشان دهد که قیمت‌های درب کارخانه نسبت به سه ماهه اول افزایش یافته است، AUD/USD ممکن است امروز مجدداً بازگشت کند.

چشم انداز فنی BTC/USD

بیت کوین/دلار آمریکا پس از عبور از سطح مقاومتی کلیدی از اوایل ژوئن به دنبال شکستن بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و خط روند نزولی از مارس، به روند صعودی خود ادامه داد. SMA 100 روزه و سطح پشتیبانی قبلی از ماه می، هدف بعدی این ارز دیجیتال است. نوسانگرهای RSI و MACD هر دو بالاتر از نقاط میانی مربوطه خود را دنبال می کنند.

نمودار روزانه BTC/USD

btcusd

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع