قیمت‌های AUD/USD وابسته به بیانیه RBA است زیرا معامله‌گران APAC برای گزارش مشاغل ایالات متحده آماده می‌شوند


دلار استرالیا، AUD/USD، RBA، NFP، احساسات بازار – نکات صحبت

  • بازارهای آسیا-اقیانوسیه در آستانه انتشار گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ایالات متحده امشب در حال باز شدن مختلط هستند.
  • بیانیه بانک مرکزی استرالیا در مورد سیاست پولی مورد توجه APAC قرار گرفت
  • جهت AUD/USD احتمالاً به توانایی نگه داشتن بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه بستگی دارد

چشم انداز روز جمعه آسیا و اقیانوسیه

در حالی که معامله گران برای گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده آماده می شدند، شاخص های سهام ایالات متحده یک شبه در وال استریت به طور مختلط بسته شدند. گزارش مشاغل یک مؤلفه حیاتی برای کمک به سنجش سیاست فدرال رزرو است زیرا لفاظی‌های سیاستگذاران در برابر شرط‌های افزایش نرخ کاهش می‌یابد. لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند بر تعهد بانک مرکزی به مبارزه با تورم تاکید کرد. بازدهی کوتاه مدت خزانه داری افزایش یافت اما نتوانست گرینبک را بالا ببرد.

اعلام سیاست بانک انگلستان باعث کاهش ارزش پوند انگلیس در برابر همتایان اصلی خود شد. بانک مرکزی رکود اقتصادی را در سه ماهه چهارم تا سال 2023 مشاهده می کند. این و چشم انداز قوی تر تورم، چشم انداز اقتصادی بریتانیا را مختل می کند. پوند علیرغم افزایش 50 واحدی نرخ بهره از سوی BOE، بیش از نیم درصد در برابر یورو سقوط کرد. این تا حدودی تعجب آور بود، با توجه به اینکه چگونه اروپا در معرض فشار هزینه های انرژی محور یکسان است، شاید حتی بیشتر از بریتانیا.

قیمت طلا پس از افزایش بیش از 1.5 درصدی یک شبه، افزایش یافت و به بالاترین سطح از 5 جولای رسید. گرین‌بک ضعیف‌تر حتی با وجود نرخ‌های خزانه‌داری آمریکا به حمایت از شمش کمک کرد. گل سرخ. ETF استخراج کنندگان طلای VanEck با 3.48 درصد افزایش بسته شد که بزرگترین رشد روزانه از ژوئن است. بیت کوین در پی حملات موشکی چین به اطراف آب تایوان سقوط کرد که خطرات ژئوپلیتیکی ناشی از سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را احیا کرد. در حالی که در حال حاضر یک درگیری نظامی مستقیم بعید است، اما این حملات نشان دهنده افزایش خصومت بین چین و تایوان است.

بیانیه بانک مرکزی استرالیا در مورد سیاست پولی ممکن است قوی را برانگیزد دلار استرالیا واکنش. معامله گران تجزیه و تحلیل خواهد کرد به روز رسانی ارزیابی اقتصادی و چشم انداز تورم برای کمک به سنجش اقدامات سیاست های آینده. فرماندار RBA فیلیپ لو بود پس از اینکه موسسه او نرخ خود را 50 واحد در ثانیه افزایش داد، کمتر از آن چیزی که بسیاری انتظار داشتند، تندرو بود اوایل این هفته. لفاظی های آقای لو، شاهین های سیاست را ناامید کرد و AUD را مجازات کرد. را بازار معتقد است RBA پشت منحنی تورم است. که قرار می دهد قیمت دلار استرالیا در معرض خطر است، آیا امروز باید شرط‌بندی‌ها را بیشتر افزایش دهد.

در صورتی که بانک مرکزی هند روپیه هند در برابر دلار آمریکا به پایین ترین حد خود برسد. (RBI) افزایش نرخ کمتر از افزایش مورد انتظار 35 واحد بر ثانیه را ارائه می دهد. شاخص خدمات گروه Ai در استرالیا (PSI استرالیا) از 48.8 در ژوئن به 51.7 در ژوئیه افزایش یافت و عملکرد شاخص خدمات را مجدداً در حال گسترش قرار داد که نشانه روشنی برای رشد اقتصادی است.

رویدادهای قابل توجه برای 05 اوت:

ژاپن – هزینه های خانوار سالانه (ژوئن)

ژاپن – ذخایر ارزی (ژوئیه)

فیلیپین – نرخ تورم سالانه (ژوئیه)

اندونزی – نرخ رشد تولید ناخالص داخلی سالانه (Q2)

چشم انداز فنی AUD/USD

AUD/USD پس از دومین روز افزایش، بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) معامله می شود و وضعیت ارز را تقویت می کند. اگر قیمت‌ها بالاتر از SMA 50 روزه باقی بمانند، آزمایش مجدد هدف گوه در 0.7036 روی کارت‌ها خواهد بود. از طرف دیگر، بازگشت به SMA 20 روزه یکی دیگر از موارد است نتیجه ممکن

نمودار روزانه AUD/USD

نمودار aud

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع