قلمرو انقباضی آلمان و EZ PMI، احیای برابری؟


تجزیه و تحلیل EUR/USD و نکات صحبت

  • EZ Manufacturing PMI Flash (ژوئیه) – ACT: 49.6; EST: 51
  • EZ Services PMI Flash (ژوئیه) – ACT: 50.6; EST: 52

یورو در پشت پس از ناامید کردن PMI

را یورو امروز نزول خود را با برآوردهای گمشده PMI فرانسه آغاز کرد و به دنبال آن داده های آلمان که اغلب به عنوان فشارسنج برای کل منطقه اتحادیه اروپا عمل می کند، آغاز شد. جای تعجب نیست که EZ PMI از مجموعه ای پیروی کرد (تقویم اقتصادی زیر را ببینید)، که یورو ضعیف تر را تقویت کرد. تولید و خدمات در کل کاهش یافتند که نشان دهنده تأثیر منفی تورم بر این بخش‌ها بود. به نظر می رسد هزینه های مصرف کننده در حال کاهش است رکودی ترس ها در سراسر جهان وجود دارد در حالی که کشور بزرگ واردکننده جهان، چین، با فعالیت های اقتصادی خفه شده دست و پنجه نرم می کند که منجر به اثرات نامطلوب سیستماتیک بر صادرات اروپا می شود.

تقویم اقتصادی یورو/دلار آمریکا

تقویم اقتصادی یورو دلار

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

در اواخر امروز، مرکز توجه ایالات متحده با داده های PMI آنها تحت بررسی قرار خواهد گرفت. انتظارات کمتر است، اما همچنان در محدوده گسترش است. چاپی در خط یا بالاتر از پیش‌بینی‌ها می‌تواند نشان دهد که EUR/USD به سمت پایین‌تر حرکت می‌کند، در حالی که عدم موفقیت از نظر واکنش بازار در برابر واکنش فعلی PMI اتحادیه اروپا جالب خواهد بود.

پیشینه اساسی یورو

بانک مرکزی اروپا دیروز نرخ بهره با این حال، این تصمیم مورد استقبال بازارهای جهانی قرار گرفت، اما عامل محدودکننده افزایش یورو از ابزار جدید حفاظت از انتقال (TPI) با هدف کاهش قیمت منشأ گرفت. تورم زا فشارها (از طریق هزینه های استقراض بالاتر) در منطقه. در حالی که این ابزار در سطحی امیدوارکننده به نظر می رسد، فقدان جزئیات ارائه شده بر یورو و کشورهای مضطرب در منطقه تاثیر گذاشته است. به ویژه، ایتالیا بیشترین ابهام را به دلیل وضعیت سیاسی خود و افزایش گسترش 10Y BTP-Bund متحمل شد. یک نکته مثبت مربوط به ماهیت نامحدود TPI است که توسط بانک مرکزی اروپا اعلام شده است، اما تا زمانی که بازارها شفافیت بیشتری کسب کنند، یورو احتمالاً تحت فشار باقی خواهد ماند.

حالا که بانک مرکزی اروپا یک چشم انداز داده محورتر (حذف راهنمایی های آینده)، واکنش بازار امروز به تنظیم های PMI تورم اتحادیه اروپا در هفته آینده و تولید ناخالص ملی با علاقه بیشتر منتشر می شود.

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه EUR/USD

نمودار روزانه یورو دلار

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

داده های احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر یورو/دلار آمریکا، با 65% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، ما روی یک سوگیری محتاطانه کوتاه‌مدت می‌نشینیم.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع