قدرت دلار آمریکا در برابر NFP ادامه دارد


USD، USD/JPY، EUR/USD تجزیه و تحلیل و نقاط صحبت

با تزلزل ارزهای G10، دلار آمریکا روز به روز افزایش یافته است. مانند قبلاً برجسته کردیمUSD/JPY پس از افزایش نرخ بازده اوراق قرضه جهانی به بالاترین حد خود در 24 سال گذشته رسیده است. در همین حال، مداخله شفاهی مستمر وزیر دارایی ژاپن کمک چندانی به کاهش نزول مداوم ین نکرده است، که احتمالاً همینطور باقی خواهد ماند مگر اینکه کورودا، فرماندار BoJ تغییری کند.

در جاهای دیگر، در حالی که یورو در حول و حوش برابری حرکت می کند، با توجه به تداوم قدرت دلار، یورو در بحبوحه فشردگی کوتاه بین یورو قبل از نشست هفته آینده بانک مرکزی اروپا، نسبتاً خوب حفظ شده است. با این حال، همانطور که در چند ماه گذشته اتفاق افتاده است، روایت های کلیدی حول بحران انرژی برای یورو متمرکز هستند. گزارش های صبح امروز از FT اشاره کرد که کشورهای گروه 7 در آستانه توافق بر سر سقف قیمتی برای خرید نفت روسیه هستند. این سقف همزمان با تحریم های اتحادیه اروپا بر واردات نفت روسیه اجرا می شود، با اجرای اقدامات از 5 دسامبرهفتم برای نفت خام و 5 فوریههفتم برای محصولات تصفیه شده به نوبه خود، کرملین اعلام کرده است که در صورت موافقت با سقف نفت، روسیه فروش نفت را به کسانی که سقف قیمتی اعمال می کنند و در نتیجه شرایط شوک تجاری اتحادیه اروپا را تشدید می کند، متوقف خواهد کرد.

یورو:در بخش فنی، پشتیبانی کلیدی در 0.9900-10 قرار دارد، در حالی که مقاومت در 1.0080-1.0100 قرار دارد. در حالی که تعصب من در افزایش نرخ یورو/دلار آمریکا کمرنگ است، این احتمال وجود دارد که در هفته آینده به بانک مرکزی اروپا فشار بیاوریم، مگر اینکه بعداً شاهد یک گزارش قوی NFP باشیم.

سیگنال های احساسات مشتری IG ترکیبی از چشم انداز EUR/USD است

داده ها نشان می دهد که 71.03 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.45 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 9.83 درصد بیشتر از دیروز و 6.88 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص است. -short نسبت به دیروز 19.38 درصد و نسبت به هفته گذشته 3.68 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری مبادلات تجاری EUR/USD را می دهد.

قدرت دلار آمریکا در برابر NFP ادامه دارد





منبع