فروش SVB بازارها را آرام می کند، احساسات ریسک


اخبار و تحلیل نزدک 100 (.NDX).

  • فروش SVB به First Citizens آغاز هفته را به آرامشی ترسناک می رساند
  • نزدک 100 ملاحظات فنی و سطوحی که باید تماشا کنید: “شکل گیری W
  • در شرایطی که بازارها کاهش نرخ بهره را از سوی فدرال رزرو پیش بینی می کنند، فناوری های بزرگ فضای بیشتری برای عملکرد نسبی پیدا می کنند
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

فروش SVB به First Citizens لحن هفته را تعیین می کند

قبل از جلسه اروپا، اخبار فروش بانک سیلیکون ولی (SVB) به First Citizens Bancshares، یکی از برجسته ترین بانک های منطقه ای در ایالات متحده، پس از هفته ها با تعداد اندکی خواستگار منتشر شد. شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) تأیید کرد که تمام سپرده‌ها، بارها و شعب SVB تحت مالکیت جدید ادامه خواهند داشت.

به نظر می رسد این معامله به کاهش ترس ها در بخش بانکی در روز دوشنبه کمک کرده است، جایی که اخبار مثبت بیشتری منتشر شد زیرا دویچه بانک برخی از زیان های روز جمعه را پس گرفت. علیرغم یک بازسازی تا حد زیادی موفق و ارقام سود دلگرم کننده، سرمایه گذاران با افزایش مبادلات پیش فرض اعتباری دویچه بانک (بیمه در برابر نکول) به سمت امن پرواز کردند. در شرایط کنونی، به نظر می‌رسد که بازار از فروش در حال حاضر و پرسیدن سؤالات بعداً راضی است زیرا احتمال واکنش‌های هراس ادامه دارد.

هیچ نگرانی اولیه برای بانک های ایالات متحده در فضای باز وجود ندارد

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

ملاحظات فنی نزدک 100: الگوی “W” انگیزه صعودی را نشان می دهد

نزدک 100 مجموعه‌ای از شمع‌های قوی را برای حرکت بالاتر قرار داده است و اکنون اوج سالانه در فوریه را آزمایش می‌کند. در واقع، عمل قیمت یک شکل گیری “W” را نشان می دهد که معمولاً نشانه ای از برگشت صعودی است. این الگو معمولاً قوی‌ترین سیگنال را هنگام ظاهر شدن در سطوح پایین‌تر جدید ارائه می‌کند، با این حال، عدم تمدید فروش و افزایش متعاقب آن همچنان نشانه معناداری از قصد صعودی است.

این شاخص نتوانست فروش خود را زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) در دومین بار درخواست طولانی کند و پس از آن روند صعودی خود را ادامه داد. 12950 به عنوان سطح فوری مقاومت با سطح روانی 13000 پس از آن و 13750 تا حدودی دورتر ظاهر می شود. پشتیبانی از طریق سطح 12250 با SMA 200 روزه و پس از آن دو پایین به شکل “w” مرتبط است.

Nasdaq 100 الگوی W را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند یک رکورد جدید سالانه ایجاد کند

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

در حالی که بیشتر سال 2022 شاهد عملکرد کمتر نزدک نسبت به میانگین صنعتی داوجونز بود، اقدامات اخیر قیمت نشان می‌دهد که Nasdaq سنگین فناوری در حال برداشتن گام‌های بزرگی است زیرا فدرال رزرو به سمت مسیری خنثی‌تر/خنثی‌تر حرکت می‌کند. بازارها همچنان احتمال افزایش بیشتر از سوی فدرال رزرو را کم اهمیت جلوه می دهند و در عوض، قیمت ها را در حدود 75 واحد پایه کاهش قبل از پایان سال قرار می دهند. چشم‌انداز کاهش نرخ‌ها ارزش‌گذاری سهام فناوری را تقویت می‌کند و علیرغم اینکه هنوز هیچ راه حلی برای مشکلات بانکی وجود ندارد، سهام‌های بزرگ فناوری فضایی برای حرکت بالاتر پیدا می‌کنند.

نمودار زیر عملکرد نسبی Nasdaq در مقابل dow را نشان می دهد:

Nasdaq/Dow Jones Industrial Average (NDX/DJI) نشانه ای از عملکرد شرکت غیرمالی ارائه می دهد.

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ایجاد اعتماد در معاملات

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع