فدرال رزرو دور از کار است


نقاط صحبت FOMC

  • نرخ بهره می تواند برای مدتی بالا باقی بماند که منعکس کننده شرایط اقتصادی است
  • انقباض در بازار کار ایده رکود فعلی را پشتیبانی نمی کند
  • نرخ های بهره آینده وابسته به داده ها خواهد بود

طی چند روز گذشته، مقامات فدرال رزرو پیشنهاد کرده اند که چرخه سیاست پولی محدود کننده فعلی توسط FOMC هنوز به پایان نرسیده است. این هفته، مری سی دالی، 13هفتم رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو و در حال حاضر عضوی از رای دادن نیست، افکار خود را روشن کرد و اظهار داشت که قبل از اینکه فدرال رزرو بتواند تورم را کنترل کند، باید کارهای زیادی انجام شود.

در نسخه دوم آگوست “فورت ناکس” و یک هفته پس از اینکه FED برای دومین بار متوالی نرخ بهره را به میزان 75 bp افزایش داد و دامنه نرخ وجوه فدرال را به 2.25٪ -2.50٪ رساند، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو گفت که هیچ کس نباید ببیند. حرکت تهاجمی به عنوان نشانه ای از انحلال FOMC.

او در طول مصاحبه با مجری برنامه، جان فورت، دستور دوگانه فدرال رزرو را به مخاطب یادآور شد که حداکثر اشتغال و ثبات قیمت است.

هدف: تورم 2 درصد

از نظر رشد و تورم، او کاهش قابل توجه قیمت بنزین (که می تواند باعث تسکین مصرف کنندگان شود)، کندی در بازار مسکن، نزولی در کل اقتصاد را تایید کرد، اما افزود که فشارهای تورمی همچنان بالاست. افزایش اخیر نرخ بهره شروع خوبی برای مهار چنین باری بوده است، اما سطح 9.1 درصدی CPI در ماه ژوئن ثبات قیمت در نظر گرفته نمی شود. چیزی نزدیک به 2 درصد چیزی است که فدرال رزرو در دستیابی به آن کاملا مصمم و متحد است و گفت که نمی‌داند چرا بازارها از قبل کاهش نرخ بهره را در سال آینده پیش‌بینی می‌کنند. افزایش نرخ‌ها به همان شدتی که فدرال رزرو انجام می‌دهد تا بعداً آن‌ها را به همان سرعت پایین بیاورد، منطقی نیست، برای اقتصاد خوب نیست و برای مصرف‌کنندگان خوب نیست، زیرا آنها به فدرال رزرو نیاز دارند تا مسیر برنامه‌ریزی مؤثر را هموار کند. .

مشاهده ایده های بیشتر از زنان در امور مالی و تجارت.

قسط بعدی تورم چهارشنبه آینده منتشر می شود، با انتظارات فعلی برای CPI به 8.7٪ از 9.1٪ قبلی کاهش یافته است.

بازار کار همچنان تنگ است

از نظر بازار کار، او آن را بسیار محدود می‌داند زیرا عرضه کلی کم است. کسب‌وکارهای کوچک در حال مبارزه هستند زیرا بخش دستمزدهای پایین‌تر اکنون در میان فرصت‌های بیشتر در صنایع و دستمزدهای بالاتر، متحرک شده است. او معتقد است که مشاغل خالی را می توان بدون تأثیر بر نرخ بیکاری کاهش داد، همانطور که در بخش فناوری دیده شده است – شرکت ها از کاهش سرعت استخدام خبر می دهند. بنابراین، تعادل تقاضا با عرضه مورد نیاز است. فرود نرم لازم است. مطالبات بیکاری اندکی در حال افزایش است (که می تواند نشان دهنده افزایش بیکاری در آینده باشد) اما در حال حاضر چیزی نگران کننده نیست.

گزارش NFP که اوایل روز جمعه منتشر شد، چاپ سرفصل پرفروش 528k+ را در مقابل انتظار +250k نشان داد، با نرخ بیکاری به 3.5٪ در مقابل چاپ قبلی 3.6٪ کاهش یافت. بنابراین، حتی با وجود اینکه فدرال رزرو طی پنج ماه گذشته نرخ بهره را 225 واحد افزایش داده است، بازار کار همچنان از طریق NFP سود نشان می دهد. برای مطالعه بیشتر، این مقاله را بررسی کنید دیگو کولمن که در مورد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی با جزئیات بیشتر صحبت می کند.

در پایان، به نظر می رسد که رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو در حال تقویت پیام در مورد احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره است، اما همچنین اطمینان حاصل می کند که سرمایه گذاران درک کنند که نرخ بهره ممکن است برای مدتی بالا بماند. با وجود اینکه سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنند در بحبوحه ترس از رکود اقتصادی، تورم را به 2 درصد نزدیک‌تر کنند، فکر کردن برعکس زودهنگام است. وی در پایان به حضار یادآور شد که سرعت چنین افزایش نرخ‌ها با داده‌های آتی تعیین می‌شود و قبل از جلسه بعدی FOMC، سیاست‌گذاران و سرمایه‌گذاران می‌توانند آمار تورم و اشتغال بیشتری را هضم کنند.

مری دالی: فدرال رزرو خیلی دور از کار استمری دالی: فدرال رزرو خیلی دور از کار استمری دالی: فدرال رزرو خیلی دور از کار است

— نوشته شده توسط Cecilia Sanchez-Corona، DailyFX.com





منبع