طلا محو می‌شود، اما روند صعودی همچنان مورد پسند قرار می‌گیرد، زیرا مذاکرات محدودیت بدهی به زمان بحران رسیده است


پیش بینی قیمت طلا:

  • قیمت طلا عقب نشینی در روز دوشنبه، کاهش بازدهی بالاتر خزانه داری ایالات متحده
  • در صورتی که قانونگذاران آمریکایی نتوانند به زودی به توافقی برای افزایش سقف بدهی دست یابند، فلز گرانبها ممکن است در روزهای آینده افزایش یابد.
  • این مقاله به کلید XAU/ نگاه می کنددلار آمریکاسطوح فنی برای تماشای این هفته

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: نزدک 100 در روند صعودی غیرقابل انکار مستحکم شده است اما وسعت بازار ضعیف شوم است

قیمت طلا (XAU/USD) در ابتدای هفته به دلیل نرخ های بالاتر در اکثر بخش های منحنی خزانه داری ایالات متحده کاهش یافت. در معاملات اوایل بعدازظهر، XAU/USD حدود 0.2 درصد کاهش یافت و به 1976 دلار در هر اونس تروی رسید، که تحت فشار افزایش بازدهی بدنبال اظهارنظرهای تندروانه چندین مقام فدرال رزرو بود که نشان از حمایت از تشدید بیشتر سیاست ها به عنوان بخشی از مبارزه مداوم برای مهار تورم داشتند.

اگرچه فلز گرانبها در جلسه کاهش یافت، اما ضرر تا حد زیادی مهار شد زیرا معامله گران تا حدودی محتاط بودند، حماسه محدودیت بدهی ایالات متحده وارد یک لحظه حیاتی شد و قبل از دیدار کلیدی بین رئیس جمهور جو بایدن و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان برای از سرگیری مجدد، توجهات را به خود جلب کرد. گفتگوها و رفع انسداد مذاکرات مربوط به هزینه های مالی.

بحث سقف بدهی به یک نمایش جانبی ناخوشایند برای سرمایه گذاران تبدیل شده است، که در حال حاضر باید با عدم اطمینان شدید در مورد چشم انداز سیاست FOMC و خطرات رکود فزاینده مقابله کنند. عدم دستیابی به توافق برای افزایش ظرفیت استقراض کشور می تواند منجر به نکول فاجعه بار در 1 ژوئن شود، به اصطلاح “تاریخ x” که ممکن است وزارت خزانه داری برای پرداخت تعهدات خود با کمبود نقدینگی مواجه شود.

مطالب مرتبط: نحوه معامله طلا: استراتژی ها و نکات تجاری برتر

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله طلا

در حالی که قانونگذاران احتمالاً در مقطعی به توافقی دست خواهند یافت، ممکن است تا آخرین لحظه، زمانی که بازارها شروع به تشنج کرده اند، این اتفاق نیفتد. تاریخ حاکی از آن است که تنها وحشت تمایل به متحد کردن کنگره دارد – این ماهیت سیاست در واشنگتن است. در مقابل این پس‌زمینه، نوسانات ممکن است در روزهای آینده به شدت افزایش یابد و دارایی‌های مخاطره‌آمیز در معرض آسیب‌پذیری زیان‌های سنگین باشند، هر چه مدت طولانی‌تر وضعیت حل نشده باقی بماند.

اگر احساسات به سرعت شروع به تشدید کند و معامله‌گران به سمت تپه‌ها حرکت کنند، دارایی‌های دفاعی می‌توانند رهبری قاطع را دوباره به دست آورند و یک حرکت صعودی قوی در جریان‌های امن ایجاد کنند. این سناریو می تواند هم قیمت طلا و هم دلار آمریکا را افزایش دهد، حتی اگر آنها اغلب پشت سر هم افزایش پیدا نکنند. در همین حال، S&P 500 و Nasdaq 100 می توانند چرخشی شدید به سمت نزول داشته باشند و برخی از سودهای ناشی از هوش مصنوعی خود را در سال جاری پاک کنند.

تحلیل فنی قیمت طلا

پس از فروش اوایل ماه مه، به نظر می رسد طلا در حال تثبیت است و این فلز در روزهای اخیر آستانه 1975 دلار را بازپس گرفته است. اگر قیمت ها بتوانند بالاتر از این منطقه باقی بمانند، گاوها می توانند به آرامی شروع به بازگشت به بازار کنند و زمینه را برای حرکت به سمت سطح روانی 2000 دلار فراهم کنند. با قدرت بیشتر، قیمت تقاطع 2050 دلار خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر 1975 دلار به طور قاطع برداشته شود، XAU/USD می تواند به سمت پایین ترین سطح ماه نزدیک به 1950 دلار حرکت کند، اما ممکن است زیان های بیشتری در پایین تر از این کف باشد، با هدف نزولی بعدی در 1920 دلار – حد پایین تر یک کانال صعودی در حال پخش از سپتامبر سال گذشته است.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 3% 12% 6%
هفتگی 17% -22٪ 0%

نمودار فنی قیمت طلا

تصویری از صفحه نمایش رایانه شرح به طور خودکار با اطمینان کم تولید می شود

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView ایجاد شد





منبع