طلا صبورانه منتظر حرکت بعدی فدرال رزرو است – XAU/USD چگونه پاسخ خواهد داد؟


قیمت طلا (XAU/USD) نکات قابل بحث:

  • قیمت طلا همچنان نامشخص است – ویکس (معروف به “میزان ترس”) 18 درصد از سود این ماه را حذف می کند – آیا برای از بین بردن ترس از سرایت و رکود شدید خیلی زود است؟
  • XAU/USD در حدود 1946 دلار معامله می شود زیرا فعالان بازار منتظر جروم پاول هستند تا بینشی از چشم انداز رشد بزرگترین اقتصاد جهان ارائه دهد.
  • انتظار می‌رود که تصمیم FOMC و فدرال رزرو در مورد نرخ بهره، حرکت بعدی طلا را هدایت کند.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

پیش بینی های اقتصاد FOMC و تصمیم فدرال رزرو برای هدایت حرکت بعدی طلا

قیمت طلا پس از کاهش دیروز ثابت ماند و XAU/USD را به محدوده محدودی در حدود 1946 دلار سوق داد. با شروع کاهش ترس ها در مورد بحران بانکی، به نظر می رسد فعالان بازار در حال بازیابی اعتماد هستند. این با افت شدید شاخص VIX نشان داده شده است که نوسانات S&P 500 را اندازه گیری می کند و به عنوان «سنج ترس» شهرت پیدا کرده است.

با شروع یک بحران بانکی بالقوه، VIX با سرعتی سریع شروع به افزایش کرد که زمانی تشدید شد که کردیت سوئیس در مضیقه مالی قرار داشت. با این حال، پس از رشد تقریباً 37 درصدی، VIX به شدت سقوط کرد و حدود 18 درصد از آن سود را کاهش داد.

از آنجایی که طلا به عنوان یک محافظ در برابر تورم شهرت دارد و به چشم اندازهای رشد حساس است، جذابیت پناهگاه امن آن به افزایش قیمت ها کمک می کند. با این حال، انتظارات پیرامون حرکت بعدی فدرال رزرو بود که باعث شد تا 2000 دلار کاهش یابد.

توصیه شده توسط Tammy Da Costa

نحوه معامله طلا

با پیش بینی های اقتصادی FOMC و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در زمینه اقتصادی امروز، بازارها در حال حاضر با افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره، نیمی از آنچه در دو هفته پیش پیش بینی شده بود، قیمت گذاری می کنند.

image1.png

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

طلا (XAU/USD) تجزیه و تحلیل فنی

پس از صعود به بالاترین سطح جدید 2014.9 دلار در هفته گذشته، قیمت طلا شروع به کاهش کرد و بخش کوچکی از رشدهای اخیر را از بین برد. با کاهش ماهرانه ترس از رکود، XAU حمایت موقتی در حدود 1946 دلار پیدا کرده است. از آنجایی که سطوح فنی کلیدی به ارائه حمایت و مقاومت برای اقدام قیمتی ادامه می دهند، دو سناریو وجود دارد که می تواند اجرا شود.

نمودار قیمت طلا (روزانه)

image2.png

نمودار تهیه شده توسط Tammy Da Costa با استفاده از TradingView

اگر پاول، رئیس فدرال رزرو، نرخ بهره را 50 واحد پایه افزایش دهد (بیش از حد انتظار) و پیشنهاد کند که مسیر نرخ های بهره بدون تغییر باقی بماند، ممکن است طلا عقب نشینی شدیدتری را به سمت 1900 دلار تجربه کند.

از سوی دیگر، اگر فدرال رزرو متوقف شود یا به افزایش 25 واحدی در ثانیه (0.25 درصد) پایبند باشد و به یک محور اشاره کند، طلا می تواند حرکت صعودی خود را از سر بگیرد و در را برای 2000 دلار باز کند.

— نوشته شده توسط Tammy Da Costa، ​​تحلیلگر DailyFX.com

با تامی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @Tams707

تحلیل تکنیکال طلا

تحلیل تکنیکال طلا





منبع