طلا در سخنان فدرال رزرو و سقف بدهی ایالات متحده کاهش می یابد


چشم انداز طلا و تجزیه و تحلیل

  • سقف بدهی ایالات متحده در این هفته مورد توجه قرار گرفت!
  • هدایت فوق تهاجمی فدرال رزرو به شمش صدمه می زند.
  • تجزیه و تحلیل فنی منعکس کننده تردید سرمایه گذار است.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی بنیادی XAU/USD

قیمت طلا امروز دوشنبه در آستانه جلسه تجاری ایالات متحده نسبتاً راکد است زیرا مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده در سرفصل خبرها قرار دارد. متأسفانه، مثبت بودن حول یک معامله احتمالی تا امروز از بین رفته است و در اواخر هفته به عنوان بهترین سناریو باقی مانده است. همانطور که گفته شد، بازدهی خزانه داری ایالات متحده باعث افزایش وزن فلز زرد شده است زیرا هزینه فرصت نگهداری شمش افزایش می یابد – حداقل افزایش در بازده واقعی. همه نگاه‌ها به جو بایدن و کوین مک‌کارتی، رئیس‌جمهور جو بایدن و کوین مک‌کارتی معطوف خواهد شد، زیرا مذاکرات در حال گسترش است.

یکی از پیشرفت‌های مهمی که تا حد زیادی تحت نظر رادار قرار گرفته است، انحراف به تفسیر جروم پاول رئیس فدرال رزرو در هفته گذشته است که فدرال رزرو ممکن است به دنبال توقف چرخه پیاده روی خود باشد. بولارد فدرال رزرو در حال حاضر بر خلاف این روایت حرکت کرده است و در چشم انداز سیاست پولی تهاجمی با انتظار دو افزایش بیشتر نرخ بهره در سال جاری ثابت قدم مانده است. جالب است که ببینیم مقامات فدرال رزرو آینده چه واکنشی نشان خواهند داد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو (در زیر) به نفع کاهش تجمعی کمتر نرخ نسبت به هفته گذشته تغییر کرده است که بر قیمت طلا تأثیر منفی گذاشته است – واکنش بولارد.

احتمالات نرخ بهره فدرال رزرو

image2.png

منبع: Refinitiv

دانش تجارت پایه

مبانی کلان

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه قیمت طلا

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

قیمت روزانه XAU/USD پشتیبانی را پیدا کرده است 1950.00 اما از آنجایی که عوامل اساسی در حالت نوسان باقی می‌مانند، شاخص قدرت نسبی (RSI) این ابهام را در سطح 50 منعکس می‌کند. بسته شدن روزانه بالاتر از مقاومت خط روند می‌تواند با مثبت بودن سقف بدهی همسو شود و به لفاظی‌های فدرال رزرو اجازه دهد قیمت طلا را فیلتر کرده و از آن حمایت کند.

سطوح مقاومت:

  • 2000.00
  • MA 50 روزه (زرد)
  • مقاومت خط روند

سطوح پشتیبانی:

احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر مشخص هستند بلند روی طلا، با 65% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک سوگیری محتاطانه کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع