طلا به حمایت بحرانی سقوط می کند


تحلیل و اخبار طلا:

  • قیمت طلا با افزایش قیمت دلار و افزایش بازده اوراق قرضه کاهش یافت
  • پشتیبانی کلیدی به طلا با YTD پایین در معرض تهدید است

طلا 1800 را رد می کند، زیرا دلار آمریکا مومنتوم را افزایش می دهد

ثابت ماندن دلار دلار و افزایش مجدد بازده اوراق قرضه جهانی، قیمت طلا را کاهش داده است و از حمایت خفیف در 1720-25 عبور کرده و اکنون به کاهش در سال 1700 نگاه می کنیم. به فشار روی طلا و نقره. صحبت‌های اخیر درباره آماده شدن بانک مرکزی اروپا برای افزایش نرخ بهره 75 واحد در ثانیه، احتمالاً این فلز گرانبها را تا جلسه سیاست پولی هفته آینده تحت فشار نگه می‌دارد. به این ترتیب، بسته شدن زیر 1700 در را به سمت پشتیبانی کلید در 1675-85 باز می کند، در حالی که 200WMA نیز در 1670 قرار دارد. اکنون اگرچه از نظر فنی باید پشتیبانی خوبی ارائه دهد، کاتالیزورهای کلیدی در دیکته کردن حرکت مهم بعدی NFP آینده خواهد بود. و گزارش CPI ایالات متحده همانطور که گفته شد، اگر طلا به زیر 1670 بسته شود، مسیر کمترین مقاومت برای حرکت به سمت 1600 خواهد بود.

نمودار طلایی: بازه زمانی روزانه

چشم انداز قیمت طلا: طلا به حمایت بحرانی سقوط می کند

منبع: Refinitiv

احساسات مشتری IG سیگنال‌های سوگیری مخالف نزولی قوی دارد

Dآتا نشان می دهد که 82.26 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 4.64 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 2.34 درصد بیشتر از دیروز و 4.68 درصد بیشتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص است. -شورت نسبت به دیروز 0.41 درصد و نسبت به هفته گذشته 3.19 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به روز گذشته و هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نسبت به روز گذشته و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی بر خلاف نزولی طلایی قوی تر می دهد.

چشم انداز قیمت طلا: طلا به حمایت بحرانی سقوط می کند





منبع