صفحه قفسه فروشگاهی 40*95 سفید قفسه بندی نو و کارکرده قفسه بندی بابایی تولید و پخش انواع قفسه بندی راک صنعتی ، قفسه فروشگاهی ، قفسه پیچ ومهره ای ، قفسه هایپری و ..-فورژ مدرن

قفسه بندی بایگانی متحرک یا قفسه بندی بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این سیستم در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … است.ایمنی بالا و محفوظ بودن طبقات این سیستم قفسه‌ بندی فلزی باعث شده است تا در بسیاری از شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار گیرد. کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد. بسته به میزان طول پروژه و نیز نوع قفسه متفاوت است مثلا (در یک طول کار یکسان) زمان نصب اصولی قفسه پیچی 3 برابر زمان نصب قفسه فروشگاهی می‌باشد یا قفسه‌های سردخانه پانلی 3 برابر زمان نصب قفسه پیچی (9 برابر نصب قفسه فروشگاهی) طول می‌کشه. قیمت نمایش داده شده جهت قفسه سنگین راک پالت با ارتفاع 2 متر ، طول 1.5 متر ، دارای 3 طبقه و تحمل بار 500 کیلوگرم برای هر طبقه می باشد.

رگال مزونی طبقه چوب

از نکات قابل توجهی که به هنگام قفسه بندی مغازه یا فروشگاه به آن اهمیت بسیاری می‌دهند، عرض کفی سوپرمارکتی می‌باشد. صفحه قفسه سوپرمارکتی که اصلی ترین جزء قفسه های سوپرمارکتی هستند، طبقه های قفسه محسوب می‌شوند که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و طراحی می‌شوند. ما در صنایع عدل با بیش از 50 سال سابقه تولید انواع قفسه‌های فروشگاهی،بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.برای دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید. قفسه راک سردخانه ای | راک پانل گالوانیزه | قفسه صنعتی آشپزخانه .

همچنین به عنوان قفسه های پیچ دار کمتر شناخته می شود ، قفسه های پرچ از مجموعه ای از پرچ های به هم پیوسته و گرانش برای ایجاد بستری برای مواد استفاده می کند. پرچ ها روی قفسه چسبانده می شوند و به شکاف های از پیش ساخته شده در قاب قفسه می چسبند. تنها چیزی که نیاز است چند ضربه چکش لاستیکی است و در جای خود قفل می شوند. قفسه های ذخیره سازی همچنین خدمات صرفه جویی در فضا را در مناطق حمل و نقل ، اتاق های مونتاژ محصول ، فضاهای کار و امکانات تولید ارائه می دهند. در قفسه‌های سوپر مارکتی و پیچی و هایپر مارکتی از ورق روغنی با ضخامت 0.7 میل به بالا و در قفسه‌های نیمه صنعتی سردخانه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل به بالا استفاده می‌شود.

قفسه فلزی انبار راک پانل صنعتی شلف انبار بایگانی پیچ مهره ای-فورژ مدرن

فیلم کششی پلاستیکی، کاغذ راه راه، کارتن، پالت تخته سه لا، فیلم حباب، و نوارهای فلزی و غیره. در بسته بندی جامبوبگ مهمترین امر ایمنی در بحث بسته بندی و سلامت بار تا مقصد مورد نظر میباشد به طوری که اگر جامبو ها دچار نشتی یا آسیب شوند خسارت غیر قابل جبرانی به وجود خواهد آورد. شما میتوانید همیشه در تمامی ساعات فعالیت فروشگاه برای استعلام قیمت، نحوه نصب و شرایط محصول، همچنین پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید. شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند. ► ASRS چگالی ذخیره سازی را با حداکثر استفاده از فضا به حداکثر می رساند.

فروش قفسه انبار قفسه بندی انبار قفسه راک راک فلز صفحه اصلي-فورژ مدرن

سه یا چهار مورد را که فکر می کنید بهترین گزینه برای شما هستند انتخاب کنید و سپس با هریک از آنها تماس خرید قفسه انباری بگیرید. بار دیگر با راهنمای لیست قیمت های خود ، در مورد درخواست خود به طور مفصل بحث کنید. به یاد داشته باشید که تصمیم خود را نه تنها بر این اساس که کدام یک بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد ، بلکه بر اساس کدام یک قفسه فلزی مناسب تری را ارائه می دهند، تنظیم کنید. قفسه انباری راک سنگین قفسه انباری راک سنگین با تحمل بار هر طبقه ، از 500 تا 2500 کیلوگرم . قفسه راک صنعتی جهت انبار های بزرگ با تحمل بار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

  • انواع قفسه فروشگاهی گرد ، قفسه فروشگاهی خود ایستا یکطرفه، قفسه دو طرفه فروشگاهی ، قفسه فروشگاهی دیواری ، جا حبوباتی ، قفسه مخصوص خشکبار و…
  • این نوع قفسه فلزی کاربردهای فراوانی در تجهیز انواع انبار کوچک و بزرگ دارد.
  • قفسه بندی فلزی خود تقذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد.
  • فیلم کششی پلاستیکی، کاغذ راه راه، کارتن، پالت تخته سه لا، فیلم حباب، و نوارهای فلزی و غیره.
  • جنرال فلز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه فلزی با قیمت های منصفانه در سراسر کشور میباشد.
  • ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد.

قفسه بندی انباری منازل و استفاده طبقات برای بارگذاری حبوبات، برنج، مواد شوینده و کلا دپوی خانگی …. ما در صنایع عدل با بیش از 50 سال سابقه تولید انواع قفسه‌های فروشگاهی،بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.برای دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید. امروزه قفسه های فلزی در طرح های مدرن و جدیدی به بازار عرضه می شوند.

شلف فلزی وسط فروشگاهی

در پایان، پس از خرید قفسه بندی مورد نظر امکان درخواست خدمات فنی به منظور اجرای طرح نیز وجود خواهد داشت. ضخامت پایه قفسه ( ستون قفسه ) و زاویه ( بازویی یا لچکی ) 2 میلیمتر و صفحه ( کفی یا طبقه ) 0.7 میلیمتر است . قفسه دیواری جهت قفسه بندیسوپر مارکت ، هایپرمارکت و کلیه فروشگاه ها قابل استفاده است . ضخامت پایه قفسهدیوارکوب ( ستون قفسه ) و زاویه ( بازویی یا لچکی ) 2 میلیمتر و صفحه ( کفی یا طبقه ) 0.7 میلیمتر است. قفسه دیواری جهت قفسه بندی سوپر مارکت، هایپرمارکت و کلیه فروشگاه ها قابل استفاده است.

قفسه بندی صنعتی با استفاده از محصولات فلزی دوام و استقامت بالایی را بوجود می آورد که نگهداری و مدیریت کالاهای سنگین وزن را ممکن میسازد. ارتفاع قفسه دیوارکوب فروشگاهی ، 150 سانتیمتر در 4 طبقه 30 سانتیمتری است . رگال مزونی طبقه چوب | رگال پوشاک | رگال کفش | شلف لباس مدل پارمیس . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)… رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل…

ست ایزی راک نیمه سنگین طول 2 ارتفاع 2 عمق 80 در 4 طبقه

قفسه بندی فلزی خود تقذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف ، قفسه بندی یکی از اجزای جدانشدنی هر صنعتی به شمار می رود. قراردادن و چیدمان کالاها در انبار و یا سوله بدون قفسه بندی انبار بی معنی خواهد بود.حال نکته حائز اهمیت این است که بدانیم با توجه به وسعت انبار و نوع کالاهای موجود چه نوع قفسه بندی انبار رابه کارببندیم که حداکثر صرفه جویی درهزینه قفسه بندی را داشته باشد و ضمنا باعث کاهش صدمات به کالاها ، افزایش بهره وری انبار و استفاده حداکثری از فضای انبار شود .

بازویی قفسه راک سنگین

کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

صفحه قفسه فروشگاهی 40*95 سفید قفسه بندی نو و کارکرده قفسه بندی بابایی تولید و پخش انواع قفسه بندی راک صنعتی ، قفسه فروشگاهی ، قفسه پیچ ومهره ای ، قفسه هایپری و ..-فورژ مدرن مواردی هم وجود دارد که با بزرگ تر یا حتی کوچک شدن فضای انبار یا فروشگاه صاحبان آن ها قفسه های بلااستفاده را برای فروش ویژه معرفی می کنند، این برای اشخاصی که به تازگی کاری را شروع کرده اند فرصت بسیار مناسبی است. طراح با در نظر گرفتن نوع کار و محل قرار گیری انبار و اجناسی که در قفسه ها نگهداری می شوند جنس قفسه مورد نیاز را مشخص و آن را طراحی می کند. از نظر فنی نوع قفسه ای که برای یک انبار دارو طراحی و تولید می شود با نوع قفسه ای که برای یک شرکت خودرو سازی طراحی و ساخته می شود بسیار متفاوت است. همانطور که پیش تر گفته شد انواع مختلفی از لحاظ جنس و کاربرد قفسه ها در بازار وجود دارد که توسط مشتری خریداری و گاهی به صورت سفارشی ساخته می شود. بیشتر قفسه هایی که ساخته می شوند از فولاد پرسکاری شده هستند.

  • در انبار های لوازم یدکی، ابزار آلات و تاسیسات از این نوع نصب میشود تا بتواند وزن این اجسام را تحمل کند.
  • ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است.
  • قفسه های فلزی انتخابی مناسب برای بارگیری محصولات حجیم و نیز سنگین وزن هستند که از این طریق نگهداری و مدیریت انبار را آسان می نمایند.
  • فروشگاه قفسه فلزی این اطمینان را به شما میدهد که در خرید خود رضایت کامل کسب نمایید.
  • بنابراین، بهترین راهکار جمع آوری اطلاعات از طریق مشاوره و راهنمایی توسط متخصصین این موضوع پیش از خرید می باشد.

این حتی می تواند به معنای تفاوت بین نیاز به گسترش در ساختمان دیگر برای ذخیره سازی یا عدم وجود باشد. با وجود چنین مبلغی در خط ، تهیه نوع مناسب قفسه بندی برای کار مهم است. بزرگ ترین فایده استفاده از قفسه فلزی صرفه جویی در فضا در محیط های کمجا می باشد. ساختار این نوع قفسه ها باعث می شود تا شما بتوانید از کمترین فضای موجود، بهترین و بیشترین استفاده را بکنید. استفاده از قفسه فلزی باعث می شود تا بتوانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در آنها جای دهید. استفاده از این قفسه ها مخصوصا در انبار ها نه تنها در متراژ و جای انبار صرفه جویی می کند بلکه باعث کاهش هزینه های شما نیز می شود.

طبقه 40 سانتی انباری

قفسه های انباری به دلیل تنوعی که دارند بسیار مختلف می باشد، لذا برای تعیین قیمت لطفا با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. همانطور که متوجه شدید، امروزه فروشگاه های اینترنتی طرفداران بسیاری دارد و در خرید و فروش هر نوع محصولی توانسته اند، مشتریان زیادی را به خود جذب نمایند. نوع دوم قفسه‌ها، قفسه‌هایی با جنس صفحه پشت توری است؛ که از نظر قیمتی به صرفه‌تر است و برای انبارها که جلوه بصری اهمیت زیادی ندارد، گزینه مناسب‌تری به نظر می‌رسد. سایت‌هایی که این امکان را به شهروندان فراهم میکنند تا کالاهایشان را با قیمت‌هایی بیشتر از دلالان به یکدیگر بفروشند به وفور می شناسیم.

طبقه کامل راک سنگین

در این نوع قفسه ها، اجزای قفسه کاملا ثابت و در جای خود محکم شده اند. یکی از معایب این نوع قفسه بندی، این است که جابجایی این قفسه ها به راحتی انجام نگرفته و برای جابجا کردن این قفسه ها، بایستی همه ی پیچ و مهره های آن ها را باز کرده و در مکان جدید سر هم کرد. از جمله ی این قفسه ها می توان به قفسه های راهرو باریک، قفسه های انباری مشبک، پالت و قفسه های بازویی اشاره کرد.

انواع قفسه فلزی 6 مدل قفسه آهنی مناسب انباری فروشگاهی سوپرمارکتی-فورژ مدرن

وب سایت های مربوط به تولید کنندگان قفسه های فلزی گاهی وقت ها حراج هایی را برای مدت زمان کوتاهی اعلام می کنند که فرصت خوبی برای اشخاصی است که می خواهند خرید زیرقیمت داشته باشند. اگر کسب و کار شما عمدتا سفید یا قرمز است ، رنگ قفسه فروشگاهی های شما را می توان از این طریق تعیین کرد. به این ترتیب می توانید با قفسه هایی که بعداً خریداری خواهید کرد، آن را پشتیبانی کنید.

چرم گاو رو مبلی در صنعت مبلمان سازی به کار می برند و افراد می توانند با خرید این تولیدات از مراکز عمده در کاهش قیمت آنها تاثیرات به سزایی داشته باشند. توصیه می شود برای انتخاب قفسه به طراحان مراجعه شود و رزومه تولیدات قبلی همراه با قیمت هایی که ثبت شده مشاهده کنید تا بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید. ممکن است این تفکر ایجاد شود که هزینه این قفسه ها بسته به اندازه آن ها محاسبه می شود در حالی که این فکر فقط از یک جنبه صحیح است و از نگاه تولید کننده و طراح نکات مهم تری هم به چشم میخورد که باید رعایت شوند. این پایه ها قابلیت تغییر سایز و برش را دارند و این مشخصه باعث می شود بسیار کاربردی باشند و در کارهای مختلف قابل استفاده هستند. در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد.

قفسه‌بندی با دهانه عریض به دلیل ظرفیت پرتوی بالای آن، محبوب‌ترین طیف ما از قفسه‌بندی دهانه بلند است – می‌توانید تا 1000 کیلوگرم در هر سطح ذخیره کنید! بسته به کاربرد خود، می توانید از بین ارتفاعات و عرض دهانه و همچنین مواد قفسه بندی نئوپان یا فولاد گالوانیزه انتخاب کنید.این برای انبارها، انبارها و عمده فروشان عالی است. قفسه فلزی سردخانه جهت استفاده در سردخانه های مواد غذایی كه به صورت دستی انجام می شود کاربرد دارد. ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد. قفسه فلزی متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد استفاده قرار میگیرد.

آیا به دنبال یک محلول ذخیره سازی سنگین هستید که فضای زیادی را اشغال نکند؟4-ShelfPantry Rack می تواند از قوطی های مواد غذایی گرفته تا قوطی های رنگ حمل کند.فضای ذخیره سازی عمودی قابل دسترسی و موارد دیگر را بدون اشغال فضای کف زیاد فراهم می کند. فروش مستقیم کارخانه ویکتوری قفسه نیم طبقه فلزی چند سطحی ب… در بسته بندی جامبوبگ مهمترین امر ایمنی در بحث بسته بندی و سلامت بار تا مقصد مورد نظر میباشد به طوری که اگر جامبو ها دچار نشتی یا آسیب شوند خسارت غیر قابل جبرانی به وجود خواهد آورد. خدمات، طرح بندی طرح، تولید، زمان تحویل، همه رضایت بخش هستند، پس از نصب ما در محلی، طبقه ماzzanine ما بسیار خوب است. قفسه بندی با وظیفه متوسط ​​انبارهای صنعتی قابل تنظیم سفار… شما میتوانید همیشه در تمامی ساعات فعالیت فروشگاه برای استعلام قیمت، نحوه نصب و شرایط محصول، همچنین پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید.

قفسه ارزان دیوارکوب فروشگاهی شلف دیواری قیمت قفسه فلزی رنگ سفید-فورژ مدرن

قفسه بندی انباری موجب ،نظم بخشیدن به محیط انبار و افزایش بهره وری آن میشود.نحوه قراردهی کالاها درانبار ، وسعت انبار ، نوع کالا و نحوه چیدمان کالا ، آیتم های بسیار مهمی در انتخاب نوع قفسه بندی انباری به شمار می رود . قفسه کاران عرضه کننده انواع قفسه بندی انباری جهت پوشش کلیه نیاز های بازار میباشد.کیفیت برتر ، خدما نصب سریع و آسان ، قیمت مناسب و گارانتی معتبر محصولات قفسه انباری و خدمات نصب قفسه بندی انبار ما را متمایز کرده است . شرکت قفسه بندی مدرن سازان بریس علاوه بر فروش و نصب انواع قفسه انباری و ارائه خدمات قفسه بندی انباری کلیه خدمات قفسه بندی هایپری و قفسه بندی فروشگاهی را نیز به مشتیریان گرامی در کلیه نقاط کشور ارائه مینماید.انواع قفسه فروشگاهی یکطرفه ، دوطرفه ، نیم گرد انتهایی ، وسط فروشگاهی ، انواع نردبان صنعتی و خانگی ، انواع استند فروشگاهی و استند میوه و… قفسه بندی فلزی پانل راک یکی از مهمترین انواع قفسه فلزی انباری به شمار می رود . به جهت کاربردهای فراوان قفسه بندی فلزی پانل راک شرکت قفسه بندی فلزی قفسه کاران همواره کوشیده تا بر کیفیت و کارایی این نوع قفسه بندی فلزی بیفزاید و انواع مختلف این نوع قفسه را تولید و اجرا نماید.

  • قفسه بندی انبار سردخانه یا قفسه بندی سردخانه ای جهت استفاده در سردخانه های مواد اولیه كه بصورت دستی انجام می شود کاربرد دارد.
  • هر شرکت و کارخانه تولیدی که در زمینه تولید محصولات مختلف در سطح کشور های مختلف دنیا فعالیت می کند، برای این که محصولات تولیدی خود را بتواند در یک مکان ایمن برای مدت زمان خاصی نگهداری کند، به یک مکان تحت عنوان انباری نیاز دارند.
  • قفسه های انباری به دلیل تنوعی که دارند بسیار مختلف می باشد، لذا برای تعیین قیمت لطفا با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • شرکت سامان پیشرو تجهیز دی سال 1397 با هدف تولید تجهیزات فروشگاهی با کیفیتی ممتاز و قیمتی رقابتی نسبت به تجهیزات وارداتی تاسیس شد.
  • قفسه کاران عرضه کننده انواع قفسه بندی انباری جهت پوشش کلیه نیاز های بازار میباشد.کیفیت برتر ، خدما نصب سریع و آسان ، قیمت مناسب و گارانتی معتبر محصولات قفسه انباری و خدمات نصب قفسه بندی انبار ما را متمایز کرده است .
  • از قفسه انباری همچنین برای منظم کردن انبار استفاده می شود.
این قفسه ها مناسب سردخانه ها می باشند چرا که در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم هستند و خراب نمی شوند چنانچه میخواهیدسرد خانه را طبقه بندی کنید باید سراغ این نوع قفسه فلزی بروید. با بررسی مواردی که در این صفحه لیست کرده ایم ، سازنده قفسه مناسب را برای خود بیابید. برای کمک به تمرکز جستجوی خود ، توصیه می کنیم لیستی از قیمت قفسه ها نیز تهیه کنید. برند های محبوب تجهیزات و ملزومات فروشگاهی به ترتیب الویت عبارتند از رگال,استیل,کریستال,اسکار, … یکی دیگر ازفواید استفاده از قفسه فلزی این است که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید. قفسه های شیب دار کاربرد های بسیاری دارند برای نگهداری کاتالوگ و مستندات در دفاتر کار یا نمایشگاه ها یا در فروشگاه ها برای اینکه اجناس بهتر در دید مشتری ها باشد.

از مزایای این سیستم قفسه بندی ، راحتی مونتاژ، جابجایی و امکان تبدیل از حالتی به حالت دیگر میباشد. جدیدترین و با کیفیت ترین انواع قفسه فروشگاهی را با تخفیفات ویژه خریداری نمایید . انواع قفسه فروشگاهی گرد ، قفسه فروشگاهی خود ایستا یکطرفه، قفسه دو طرفه فروشگاهی ، قفسه فروشگاهی دیواری ، جا حبوباتی ، قفسه مخصوص خشکبار و…

شرکت قفسه بندی راک فلز مفتخر است که با سالها تجربه حضور در بازار قفسه بندی فلزی ایران یکی از برندهای معتبر در صنعت تولید و نصب قفسه انبار و قفسه فروشگاهی به شمار می رود . پایین ترین قیمت قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی همراه با ارائه بهترین کیفیت خدمات قفسه بندی موجب رضایت حداکثری شما مشتری گرامی خواهد شد . امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی لزوم وجود یک سیستم انبار داری دقیق و کارا در بسیاری از صنایع امری ضروری می باشد و پیاده سازی یک سیستم قفسه فلزی مناسب نقش بسیاری مهمی در این راستا ایفا می نماید. قفسه فلزی باید علاوه بر کیفیت از کارایی بالایی نیز برخوردار باشد.

  • یکی از رایج ترین مسیرهای چیدمان کالا در صنعت خرده فروشی، قفسه بندی فروشگاه است.
  • قفسه بندی پیچ و مهره ای یا قفسه طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انبار میباشد .
  • جهت اطلاع از قیمت قفسه و کسب اطلاعات در زمینه خرید انواع قفسه فلزی و یا سفارش قفسه بندی میتوانید از مشاوره رایگان آرین قفسه بهره مند شوید.
  • تمام حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور می باشد.

ساختار برای کالاهای بسیار سنگین با قابلیت انتخاب آسان موقعیت های ذخیره سازی بدون محدودیت برای پالت های مورد استفاده در کارخانه های صنعتی طراحی شده است. یا انبارهایی برای ذخیره و نگهداری مواد خام در انتظار ارسال. جدیدترین و با کیفیت ترین انواع قفسه فروشگاهی را با تخفیفات ویژه خریداری نمایید . انواع قفسه فروشگاهی گرد ، قفسه فروشگاهی خود ایستا یکطرفه، قفسه دو طرفه فروشگاهی ، قفسه فروشگاهی دیواری ، جا حبوباتی ، قفسه مخصوص خشکبار و… قفسه بندی بایگانی متحرک یا قفسه بندی بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد.

ست قفسه پیچ و مهره ای با نبشی و صفحه سفید به ارتفاع 2/5 متر

بازویی قفسه راک سنگین | افقی سنگین راک صنعتی | قفسه فلزی راک . پایه قفسه پیچ و مهره ای | ستون قفسه فلزی | نبشی مشبک قفسه ( قفسه قدیمی ) ( پایه مشبک ) . ضخامت پایه قفسه پیچ و مهره ای 1 ، 1.5 و 2 میلیمتر قابل انتخاب است. ارتفاع پایه قفسه پیچ و مهره ای 100 ، 150 ، 200 ، 250 و 300…

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی یزدپانل می باشد. حمل راحت ، ٤ تيكه و٢ تيكه در ابعاد مختلف با ضامن قفل دار كه در ١٢حالت به اساني ميتوان استفاده كرد، حتي در جاهاي ناهموارو شيب دار. اگر این محصول را قبلا خریداری کرده باشید، دیدگاه شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این محصول توصیه می کنیم کلیپ زیر را مشاهده فرمایید. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد. این شرکت با هدف طراحی و اجرای واحدهای عملیاتی قیر و همچنین ساخت انواع دستگاهای پرکن اتوماتیک جامبوبگ و همچنین ساخت و تهیه متریال مناسب جهت بسته بندی به صورت ارزان و اصولی ازجمله ساخت پالت های چوبی و ساخت قفسه های استاندارد فلزی به صورت انبوه و مقرون به صرفه تاسیس گردیده است. رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل… قفسه پالت بسیار مقرون به صرفه است و ظرفیت ذخیره سازی بالا و دسترسی آسان به تمام پالت ها را فراهم می کند که برای انواع کالاها مناسب است. ساختار برای کالاهای بسیار سنگین با قابلیت انتخاب آسان موقعیت های ذخیره سازی بدون محدودیت برای پالت های مورد استفاده در طراحی شده است.

سازنده آشپزخانه رول قوی، بدون نیاز به ابزار لازم برای آشپزخانه ساز چاقو

برای این کار باید قفسه هایی با اندازه و ضخامت مناسب در انبار ، فروشگاه و دفتر خود انتخاب کنید. قفسه فلزی دیوارکوب فروشگاهی ارزان قیمت ترین نوع قفسه بندی فروشگاه . خریداران عمده معمولا مراکز فروش انواع قفسه فلزی به قیمت تولیدی را انتخاب می نمایند. از آنجا که در خرید این محصولات با حجم های بالا، شاهد کاهش سرمایه تولیدکنندگان می باشیم، قیمت محصولات نیز به صورت چشمگیر کاهش پیدا خواهد کرد. جهت استعلام قیمت این نوع از قفسه بندی انباریو کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشصنایعقفسه بندی نوین قفسهتماس حاصل فرمایید. گاهی اوقات ممکن است صاحبان فروشگاه ها و تولیدی ها به این نتیجه برسند که قفسه های فلزی زیر قیمت انتخاب بهتری برای راه اندازی کسب و کارشان است.

رگال گرد

انتخاب یک سیستم نا مناسب قفسه بندی فلزی ممکن است خسارات زیادی را به بار بیاورد. لذا انتخاب یک سیستم قفسه بندی فلزی مناسب و کیفیت آن ، بسیار حائز اهمیت میباشد. اشاره نمود.انواع قفسه فلزی جنرال فلز به همراه توضیحات و نمونه تصاویر مربوطه در ادامه قابل مشاهده میباشد. شرکت قفسه بندی فلزی جنرال فلز با سابقه 20 ساله خود در صنعت قفسه فلزی ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی در کشور میباشد . محصولات جنرال فلز دارای استانداردهای کیفی معتبر بوده و طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز قابل سفارش از سراسر کشور بوده و امکان ارسال به کلیه مناطق برای مشتریان عزیز امکان پذیر میباشد. قفسه بندی فلزی مشبک یا قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای یکی دیگر از محصولات پرکاربرد صنایع قفسه بندی تک قفسه میباشد .

قفسه بندی فلزی

ارتفاع قفسه راک نیمه سنگین ، 2 متر و با طول 150 سانتی متر است که دارای 3 طبقه می باشد. سیسم قفسه بندی خود تغذیه اغلب در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.سیستم قفسه بندی فلزی خود تغذیه قابلیت استفاده در خطوط تولید ومونتاژ را دارا می باشد و قابلت و بارگذاری کالا در این نوعقفسه بندی فلزیبصورت دستی انجام می گیرد. قفسه بندی فلزی خود تقذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد. قفسه‌ بندی بازویی یا اصطلاحا قفسه بندی فلزی کانتیلور جهت نگهداری بارهای سنگین، حجیم لوله‌ای، شاخه‌ای و یا رولی و ورقی که توسط لیفتراک جابجا می‌شوند مورد استفاده قرار میگیرد.

قفسه فلزی پانل راک

محصولات جنرال فلز دارای استانداردهای کیفی معتبر بوده و طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز قابل سفارش از سراسر کشور بوده و امکان ارسال به کلیه مناطق برای مشتریان عزیز امکان پذیر میباشد. قفسه بندی فلزی مشبک یا قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای یکی دیگر از محصولات پرکاربرد صنایع قفسه بندی تک قفسه میباشد . این نوع قفسه فلزی دارای انواع قفسه فلزی مشبک سبک و قفسه فلزی مشبک سنگین میباشد . قفسه مشبک در تجهیز انبار کالاهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد .

قفسه راک سردخانه ای | راک پانل گالوانیزه | قفسه صنعتی آشپزخانه . ارتفاع قفسه راک سردخانه ای ، 2 متر ، طول 150 و عمق ( عرض ) 50 سانتیمتر است. قفسه پالتبسیار مقرون به صرفه است و ظرفیت ذخیره سازی بالا و دسترسی آسان به تمام پالت ها را فراهم می کند که برای انواع کالاها مناسب است.

  • جدید ترین انواع سبد خرید ، چرخ خرید ، میز چک اوت ، نردبان صنعتی ، چرخ حمل بار ، نردبان خانگی ، ویترین فروشگاهی ،راهبند ، پالت پلاستیکی ، استند و…
  • کارشناسان جنرال فلز پاسخگوی سوالات شما عزیزان در خصوص خرید انواع قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی هستند.
  • این قفسه ها شامل سه گروه اصلی قفسه های ساخته شده از ورق فولادی، قفسه های فولادی ماشین کاری شده و قفسه های فولادی پینی شکل می باشند.
  • این نوع قفسه بندی فلزی به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد .
  • در این سیستم قفسه بندی فلزی حرکت بین طبقات از طریق پلکان و یا بالابر انجام می‌شود و جابجایی بار در طبقات توسط نفر و به‌صورت دستی و یا با استفاده از تجهیزات کمکی مانند چرخ‌دستی و کانوایر صورت می‌گیرد.

برای انتخاب انواع قفسه بندی انبار ارزان قیمت که بتوان از آنها در انبار و سوله های کوچک استفاده نمود، بهتر است این نوع قفسه خریداری نشود. در مقابل می توان از قفسه های مشبک و راک کفپوش دار استفاده کرد. ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است.

در نظر گرفتن سه تقویتی برای طراحی کفی قفسه انباری گزینه ایده آلی برای رفع این مشکل است. • نصب آسان از خصوصیات این نوع قفسه فلزی پیچ و مهره ای می باشد. جنس رگال از فلز ( قوطی 2.5×2.5 ) با ضخامت 0.6 میلیمتر و با رنگ الکترواستاتیک پودری می باشد. یکی از این ابزار ها قفسه های انباری هستند که با توجه به قیمت مناسب آن فضای زیادی را در اختیار استفاده کننده قرار می دهد.

​قفسه فروشگاهی