شکست پوند توسط GDP بریتانیا به دلیل اقدام اعتصابی


پوند استرلینگ نکات صحبت کردن

  • بخش خدمات به افزایش اعداد تولید ناخالص داخلی بریتانیا بالاتر از سطح قبل از کووید کمک می کند.
  • اعتصابات بریتانیا محدود کننده پوند صعودی است.
  • در حال افزایش گوه شکستگی در حال ظهور است.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

GBP/USD پیشینه اساسی

پوند انگلیس در واکنش به کاهش تولید ناخالص داخلی بریتانیا در صبح امروز خاموش بود، اما با شروع نشست اروپا، ممکن است پاسخ مثبت تری وجود داشته باشد. آمار تولید ناخالص داخلی بریتانیا تقریباً در تمام معیارها بهتر عمل کرده است (تقویم اقتصادی را در زیر ببینید) و توانسته است از سطح پیش از COVID-20 فوریه 2020 بالاتر برود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

GBP/USD تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

سهم اصلی در تولید ناخالص داخلی در ماه اکتبر بخش خدمات (آبی) بود و پس از یک ماه دلخراش در سپتامبر، حمایت بیشتر مورد استقبال قرار گرفت. با در نظر گرفتن اینکه بریتانیا اصولاً یک اقتصاد خدماتی است، انتشار تا حدی به اقتصاد گسترده‌تر بریتانیا مثبت می‌افزاید.

image2.png

از نقطه نظر تولید، گزارش ONS بیان کرد که “تامین برق، گاز، بخار و تهویه مطبوع بزرگترین عامل منفی بوده است” که بر کاهش بحران انرژی پیش روی بریتانیا و اروپا تاکید دارد. اگر روسیه به دنبال کاهش بیشتر عرضه گاز و نفت پس از G7 و تصمیم آنها برای اعمال محدودیت بر نفت روسیه باشد، این وضعیت می تواند بر تعداد تولید ناخالص داخلی آینده و در نتیجه پوند تأثیر منفی بگذارد.

با نگاهی به آینده، واکنش ملایم GBP را می‌توان به نگرانی‌ها در مورد اقدامات اعتصابی در بخش‌های خصوصی و دولتی بریتانیا نسبت داد که دولت نخست وزیر ریشی سوناک به دنبال استفاده از پرسنل نظامی برای پر کردن شکاف‌ها است.

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای شمعدانی

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

به نظر می رسد کابل در حال آزمایش تکیه گاه گوه بالارونده (مشکی) با بسته شدن شمع روزانه است که تمرکز را بر روی 1.2154 نوسان کم و SMA 200 روزه (آبی). داده‌های کلیدی اقتصادی در این هفته بسیار حیاتی است و احتمالاً بسته به نتایج، کاتالیزوری برای شکست نزولی یا صعودی خواهد بود.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • پشتیبانی گوه
  • 1.2154
  • SMA 200 روزه
  • 1.2000

احساس مشتری نزولی IG

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند کوتاه در GBP/USD، با 59% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های فروش دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، روی یک سوگیری کوتاه‌مدت نزولی قرار می‌گیریم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع