شکست خط روند و انتظارات نرخ به 3.75٪ افزایش یافت


اخبار و تحلیل EUR/USD

  • کاهش EUR/USD باعث افزایش سرعت چاپ بیشتر PPI و نظرات تندرو فدرال رزرو شده است
  • به روز رسانی فنی: شکست نزولی EURUSD کشش را افزایش می دهد
  • داده های احساسات یورو، دقیقه FOMC و احساسات مصرف کننده ایالات متحده در هفته آینده
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

در به‌روزرسانی دیروز، در میان اظهارنظرهای ناخوشایند فابیو پانتا، عضو شورای حاكم ECB، پتانسیل نزولی حمایت خط روند را برجسته كردم. پانتا پیام فوق‌العاده یکپارچه‌ای را که در نشست ژانویه ECB به تصویر کشیده بود، عقب نشینی کرد و اظهار داشت که خطر تشدید بیش از حد همچنان وجود دارد و به شرایط مالی بهتر از حد انتظار اشاره کرد به شرایط مالی که ماه‌ها پیش شاهد آن بودیم. با این حال، علی‌رغم اظهارنظرهای نسبتاً کسل‌کننده، بازارهای پول برای اولین بار با نرخ پایانی بانک مرکزی اروپا 3.75 درصد قیمت‌گذاری کردند – این نشان می‌دهد که بانک مرکزی اروپا هنوز 125 واحد در ثانیه افزایش‌هایی در پیش دارد.

منبع: refinitiv

اظهارات پانتا با آنچه دیروز از مقامات فدرال رزرو شنیدیم، کاملاً در تضاد است. لورتا مستر در مارس را برای افزایش سرعت 50 جفت بر ثانیه باز گذاشت، در حالی که جیمز بولارد، فوق شاهین، اعتراف کرد که در ژانویه به افزایش 50 جفت بر ثانیه رای داده است و احتمال افزایش بیشتر در آینده را می بیند.

در پشت پیام‌های متفاوت بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو، چاپ PPI احساسات چاپ اخیر CPI را منعکس می‌کند – نشان دهنده کاهش نرخ تورم اما با این وجود کاهش تورم است. PPI در 0.7% چاپ شد، پیش‌بینی 0.4% را شکست داد.

به روز رسانی فنی EUR/USD: شکست نزولی کشش را افزایش می دهد

قیمت دیروز دقیقاً روی حمایت خط روند بسته شد که اکنون دوباره به مقاومت تبدیل شده است. همیشه این سوال وجود داشت که آیا حرکت نزولی می‌تواند شتاب لازم برای پیگیری را جذب کند یا خیر و مسلماً هنوز برای اندازه‌گیری زود است، اما به نظر می‌رسد نشانه‌های اولیه این فرض را تایید می‌کند.

در موقعیت های شکست، اغلب عاقلانه است که قبل از ارزیابی ادامه نزولی پس از آن، مراقب بازگشت به مقاومت باشیم. حمایت در 1.0615 قرار دارد که به آخر هفته می رود و پس از آن منطقه حمایت 1.0450 قرار دارد. مقاومت به خط روند مورب و به دنبال آن 1.0805 تبدیل می شود. اندیکاتور MACD نشان می‌دهد که حرکت به نفع خرس‌ها است و RSI نشان می‌دهد که بازار هنوز مقداری از فروش بیش از حد در نظر گرفته نمی‌شود و فضای بیشتری را به سمت نزول می‌دهد.

یورو/دلار آمریکا نمودار روزانه

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

رویدادهای ریسک بزرگ در پیش رو

امروز خطر رویداد برنامه ریزی شده کمی وجود دارد و جذابیت اصلی آن نظرات بارکین فدرال رزرو است، که معمولاً کمی به سمت جناح شاهین تر متمایل شده است اما کمتر از مستر و بولارد.

داده ها در هفته آینده با داده های نهایی تورم اتحادیه اروپا و آلمان برای ژانویه، چاپ تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و آلمان برای سه ماهه چهارم، داده های تورم PCE ایالات متحده به همراه دقیقه FOMC و ارقام احساسات اتحادیه اروپا داغ می شود. با قضاوت بر اساس اظهارات اخیر فدرال رزرو، صورتجلسه ها ممکن است موید موضع جنگ طلبانه تر اعضای برجسته کمیته تعیین نرخ باشد – حمایت از افزایش دلار.

image2.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع