شانس افزایش BoC در حالی که فدرال رزرو افزایش می یابد کاهش می یابد، USDCAD صعودی است


پیش بینی بنیادی هفتگی دلار کانادا: صعودی

  • USD/CAD در برابر افزایش بیشتر آسیب پذیر است زیرا احتمال افزایش نرخ فدرال رزرو و بانک مرکزی آمریکا در آستانه نشست ماقبل آخر سال متفاوت است.
  • انسجام سیاست های مالی و پولی در پیش از بیانیه اقتصادی پاییز سالانه مورد توجه قرار گرفته است زیرا دولت آماده می شود تا با حمایت 21 میلیارد دلاری هزینه ها را کاهش دهد.
  • فقدان داده های مهم ایالات متحده در هفته آینده، تمرکز را به چاپ تورم کانادا تغییر می دهد

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

USD/CAD آسیب پذیر در برابر افزایش بیشتر با اختلاف احتمالات فدرال رزرو و افزایش نرخ بانک مرکزی آمریکا

USD/CAD از اواسط سپتامبر به شدت افزایش یافته است، زمانی که چاپ CPI ایالات متحده منجر به افزایش دوباره قیمت دلار آمریکا در برابر بیشتر ارزها شد، زیرا ثابت شد که تورم داغ تر و چسبنده تر از حد انتظار است.

قیمت اکشن ترن هوایی پس از چاپ دیروز CPI ایالات متحده برای ماه سپتامبر شاهد بازگشت USD/CAD از جهش پایین بود و به نظر می رسد در مسیری برای پایان هفته بالاتر، وسوسه کننده شکستن به بالای 1.4000 است. حرکت مرکب به سمت بالاتر، USD/CAD را نسبتاً کش می‌دهد و ممکن است ثابت شود که بیش از حد خرید شده است، و خود را به عقب‌نشینی احتمالی قبل از تلاش دیگری در 1.4000 می‌رساند.

نمودار هفتگی USD/CAD

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

بانک مرکزی و فدرال رزرو هر دو منتظر نشست ماقبل آخر تعیین نرخ بهره در سال هستند که به ترتیب در ماه های اکتبر و نوامبر برگزار می شود. پس از اینکه بانک مرکزی بانک مرکزی آمریکا با افزایش 100 واحدی در ژوئیه بزرگترین افزایش نرخ را در بین بانک‌های مرکزی بزرگ انجام داد، بازارها پیش‌بینی می‌کنند که در پایان این ماه تنها 50 واحد در ثانیه افزایش یابد. از سوی دیگر، سرسختانه بالای سرفصل و تورم اصلی ایالات متحده منجر به پیش بینی بازارهای پولی 75 واحد در اوایل نوامبر با احتمال 100 واحد در ثانیه شد. USD/CAD ممکن است بر اساس واگرایی نرخی که بازارها آشکار می کنند، معاملات بیشتری را انجام دهند.

تورم کانادا در هفته آینده ممکن است بر تجدید نظر صعودی در شانس افزایش نرخ CAD و در نتیجه دلار کانادا تأثیر بگذارد، اگر تورم از برآوردها پیشی بگیرد. در آخرین جلسه BoC اعلام شد که آنها در تعهد خود به ثبات قیمت ها مصمم هستند و در صورت لزوم برای دستیابی به هدف تورم 2 درصدی اقدام خواهند کرد. همچنین گفت که با توجه به دورنمای تورم، نرخ ها باید بیشتر افزایش یابد.

ترودو از ترودو خواست تا قبل از بیانیه اقتصادی در ماه آینده با احتیاط در هزینه‌ها رفتار کند

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، باید اکنون در مورد حمایت مالی تصمیم گیری کند یا بر پرداخت بدهی تمرکز کند و هزینه ها را تا سال آینده که انتظار می رود اقتصاد منقبض شود، به تاخیر بیاندازد. استان‌ها و دولت فدرال قبلاً ۲۱ میلیارد دلار کانادا برای کاهش ضربه ناشی از افزایش هزینه‌های ناشی از تورم اعلام کرده‌اند.

در حال حاضر، برای دولت‌ها بسیار مهم است که سیاست‌ها را از آنچه در بریتانیا دیده شده است – کاهش مالیات بدون بودجه – که باعث تشدید اضطراب در بازار اوراق قرضه و کاهش اعتماد به پوند استرلینگ شده است.

وزیر دارایی کریستیا فریلند قرار است ماه آینده بیانیه اقتصادی پاییز سالانه را ارائه کند. این به روز رسانی اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی اقتصاد و جزئیات در مورد ادامه حمایت مالی از افراد و شرکت ها ارائه می دهد.

در حالی که دولت اصرار دارد که به کاهش نسبت بدهی فدرال به تولید ناخالص داخلی و کسری بودجه فدرال اختصاص دارد، سیاست مالی سست‌تر خطر تضعیف تلاش‌های بانک مرکزی کانادا برای کاهش تورم را به دنبال دارد. افزایش مخارج مالی که برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند هدف گذاری نمی شود، می تواند منجر به مخارج بیشتر و تورم شدیدتر شود.

نسبت بدهی خالص دولت عمومی کانادا به تولید ناخالص داخلی، از جمله بدهی استانی، در میان کشورهای ثروتمند G7 پایین‌ترین است، به این معنی که واکنش منفی در مورد افزایش هزینه‌ها بعید به نظر می‌رسد که در طرح کلان چیزها بسیار مهم باشد.

تقویم اقتصادی دارای فقدان مشخص داده های مهم ایالات متحده است

رویداد ریسک اصلی هفته آینده داده های تورم کانادا است. همانطور که قبلاً ذکر شد، چاپ تورم داغ می تواند احتمال افزایش نرخ را به 75 bps نزدیک کند، اما این بستگی به چاپ دارد. تورم پایین تر باید به نفع نتیجه 50 واحدی در ثانیه باشد، زیرا BoC نسبتاً تندرو باقی می ماند.

image2.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 5% 4% 4%
هفتگی -9٪ -21٪ -17٪

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع