شاخص دلار (DXY) جلوتر از پاول به 104 می رسد


تجزیه و تحلیل دلار آمریکا و نکات صحبت

  • دلار برای راهنمایی به جروم پاول نگاه می کند – آیا این رالی ادامه خواهد داشت؟
  • نقطه عطف کلیدی در نمودار روزانه DXY در انتظار کاتالیزور.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی USD

شاخص دلار (DXY) پس از گزارش ستاره‌ای حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) در هفته گذشته، هیچ نشانه‌ای مبنی بر کاهش رشد اخیر خود نشان نداده است. از آن زمان، حداقل داده های اقتصادی ایالات متحده به موفقیت این افزایش کمک کرده است، اما در عوض قیمت گذاری مجدد نرخ های بهره ایالات متحده در بازار کاهش یافته است. قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو ضمنی نشان داده شده در جدول زیر اکنون نرخ های پایانی سال 2023 را بالاتر از 5% علامت – که قبلاً توسط بازارهای پولی به دلیل علائم کاهش تورم نادیده گرفته می شد. اگرچه تورم بسیار بالاتر از سطح هدف باقی می ماند، بازار کار فشرده و فشارهای دستمزد فزاینده، کار فدرال رزرو را برای آغاز یک فرود “نرم” بسیار سخت تر (در صورت امکان) می کند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

احتمالات نرخ بهره فدرال رزرو

image1.png

منبع: Refinitiv

دیروز شاهد بودیم که Bostic فدرال رزرو نظرات نسبتاً جنگ طلبانه ارائه کرد و حتی از بازگشت احتمالی به 50bps افزایش نرخ بهره برای نفوذ به بازار کار در ایالات متحده. اخیرا. کشکاری، رئیس فدرال رزرو، این اظهارات را با ترجیح نگه داشتن نرخ بهره در سطوح بالا برای مدت طولانی تری تکرار کرد. به نظر می رسد بازارها منتظر روایت مشابهی از جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در اواخر امروز هستند (تقویم اقتصادی زیر را ببینید) و می تواند بهبود دلار را افزایش دهد. با این حال، هر لحن خفیف ناخواسته ای می تواند شاهد عقب نشینی قابل توجهی در دلار باشد.

تقویم اقتصادی

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

از منظر یورو (شامل 57.6 درصد DXY)، مقامات بانک مرکزی اروپا در راهنمایی های خود متفاوت بوده اند، اما جبهه متفق القول توسط سخنرانان فدرال رزرو نشان داده شده است که به وضوح قبل از سخنرانی آقای پاول، ترازو را به نفع دلار تغییر داده است.

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

اقدام روزانه قیمت DXY در بالا، صعود کوتاه اما قدرتمند در شاخص دلار را برجسته می کند، اما اکنون خود را در یک منطقه کلیدی تلاقی در اطراف می بیند. 104.00 دسته روانشناختی، SMA 50 روزه (زرد) و خط روند میان مدت (مشکی). شکست از طریق جروم پاول به راحتی قابل مشاهده است 105.00 به تمرکز برگردید، اما همانطور که در بالا ذکر شد، زبان مورد استفاده توسط رئیس فدرال رزرو به عنوان معیاری برای سوگیری جهت کوتاه مدت بسیار مهم است.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع