سیگنال های کاهش تولید اوپک پلاس قصد کف قیمت را نشان می دهد، برنت در حال حاضر تغییری نکرده است


نقطه صحبت نفت خام برنت (LCOc1).

  • کاهش عرضه اوپک پلاس ممکن است برای مقابله با کندی جهانی کافی نباشد.
  • توجه به PMI خدمات ایالات متحده در اواخر امروز.
  • تجزیه و تحلیل فنی از خرس ها حمایت می کند.

پیشینه اساسی نفت خام برنت

نفت خام برنت دیروز پس از اوپک پلاس حمایت پیدا کرد، اما به سرعت پس از آن به عنوان اوپک ادامه یافت دلار آمریکا شناور باقی ماند. امروز، برنت اندکی بالاتر معامله می شود که بازتاب کمی ضعیف تر دلار است. اوپک پلاس اعلام کرد که تولید خود را کاهش خواهد داد 100 مگابایت در روز ماه اکتبر به بازار سیگنال می دهد که افزایش قیمت نفت خام حداقل تا پایان سال 2022 باقی می ماند. دلیل آنها در پشت این کاهش با هدف پرداختن به جهش اخیر در نوسانات و همچنین مقابله با آن بود. نقدینگی نگرانی‌ها، اما با نگاهی به تولیدات تاریخی در سال جاری، متوجه شده‌ایم که اوپک پلاس نسبت به ارقام عرضه پیش‌بینی‌شده خود بسیار کمتر است و کاهش اخیر را تا حد زیادی ناچیز نشان می‌دهد – بنابراین کاهش شدید نفت خام برنت اقدام قیمت.

در ماژول کالاهای تازه اصلاح شده ما درباره استراتژی ها و نکات تجارت نفت خام بیشتر بیاموزید!

ما شاهد کاهش قابل توجهی برنت از بالاترین میزان در ماه مارس امسال و با آن بوده ایم رکودی با تشدید نگرانی ها، تخریب تقاضا به احتمال زیاد مانع حمایت طرف تقاضا برای نفت خام می شود. این امر اوپک پلاس را با یک گزینه، دستکاری عرضه، می‌گذارد و در حالی که این کاهش تغییرات قابل‌توجهی را ایجاد نمی‌کند، قصد هشداری است مبنی بر اینکه کاهش‌های بزرگ‌تر در آینده ممکن است برای جلوگیری از افت قابل‌توجه در قیمت نفت خام در دستور کار باشد. با توجه به این موضوع، در صورتی که رکود اقتصاد جهانی را فرا گیرد، کاهش تولید فقط اثر رکودی را افزایش می دهد و اقتصادها را پایین می آورد. از منظر طرف عرضه، توافق بین ایالات متحده و ایران می‌تواند عرضه اضافی به اوپک پلاس را مجدداً آنلاین کند و در نتیجه مسائل را بیش از پیش پیچیده کند. به طور کلی، من انتظار دارم کف قیمت مورد نظر اوپک پلاس که بازارها معتقدند حدود آن است 90 دلار در هر بشکه بعید است قیمت نفت خام را در چند ماه آینده در معرض کاهش بیشتر قرار دهد.

تقویم اقتصادی

تقویم اقتصادی (به زیر مراجعه کنید) امروز نسبتاً سبک است خدمات ISM PMI داده ها در کانون توجه به عنوان یک اقتصاد عمدتاً مبتنی بر خدمات، این چاپ داده بسیار مهم است و باید معیار خوبی برای سلامت اقتصاد ایالات متحده از نقطه مرجع غیر تولیدی به ما ارائه دهد. دلار در کانون توجه قرار خواهد گرفت و یک شکست یا شکست قابل توجه می تواند جرقه حرکت های بزرگی را در DXY و در نتیجه نفت خام نیز ایجاد کند (رابطه معکوس سنتی).

تقویم اقتصادی

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت خام برنت (LCOc1). -بدون تاریخ

نمودار روزانه نفت خام برنت

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

نمودار روزانه نفت خام برنت (بدون تاریخ) در بالا گاو نر دارد که بی سر و صدا سرش را بالای سرش نگه داشته است 95.00 روانشناسی سطح مقاومت پیشنهاد فنی کلیدی که می‌خواهم به آن اشاره کنم، قسمت بالایی دیروز توسعه یافته است شمع فتیله ای بلند بستن (زرد) که از نظر تئوری نشان دهنده نزولی قریب الوقوع است. من فکر می‌کنم این یک فرض معقول است، زیرا دلار هیچ نشانه‌ای از کاهش را نشان نمی‌دهد، در حالی که تخریب تقاضا بر قیمت نفت خام تأثیر می‌گذارد. من به دنبال آزمایش مجدد آن خواهم بود 90.00 منطقه پشتیبانی در زمان مناسب

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 100.00
  • 50 روزه EMA (آبی)
  • 20 روزه EMA (رنگ بنفش)

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی بر نفت خام، با 79% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به سوگیری کوتاه مدت نزولی می شود.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع