سیم پیچ کابل به محدوده باریک در آستانه هفته پرفروش


تجزیه و تحلیل GBP/USD

  • بازارها برای یک هفته با ریسک رویدادهای مهم آماده می شوند (FOMC، BoE، ECB، NFP و درآمدهای فناوری با ارزش بالا)
  • تکنیک های GBP/USD الگوی معکوس عمده و پتانسیل افزایش نوسانات را برجسته می کند
  • احساسات مدیران صندوق با شاخص مخالف همخوانی دارد
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بازارهای جهانی برای یک هفته با ریسک رویدادهای مهم آماده می شوند

تعجب آور نیست که در روزهای اخیر شاهد کاهش نوسانات FX باشیم زیرا بازارها انتظار دارند هفته ای عظیم با ریسک رویدادهای مهم در راه باشد. با این حال، امروز شاهد چاپ اصلی PCE هستیم که به دلیل ترجیح فدرال رزرو برای این معیار تورم توجه زیادی را به خود جلب کرده است، اما انتظار می رود در غیاب یک شگفتی عظیم، شاهد عملکرد نسبتاً آرام قیمت باشیم. انتظار می‌رود که نگاه نهایی به خوانش احساسات مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان تکمیل کننده خوش‌بینی اخیر در مورد وضعیت اقتصاد ایالات متحده پس از رشد تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم باشد.

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

هفته آینده احتمالاً محرک بیش از حد داده های اقتصادی و جلسات بانک مرکزی خواهد بود که پتانسیل ارائه حرکت های تیز و نوسان را دارد. علامت سوال بزرگ در مورد هرگونه پیگیری مستمر همچنان یک راز باقی مانده است و بسیاری به دنبال سرنخ هایی از تغییر در مسیر سیاست پولی به جروم پاول خواهند بود. بر اساس آنچه که از اعضای برجسته FOMC در هفته آینده شنیده ایم، فدرال رزرو پس از مشاهده بالاترین سطوح تورم در دهه های اخیر، خطر رضایت را به خود نمی بیند. بازارها همچنان نشان می‌دهند که فدرال رزرو باید زودتر از آنچه فدرال رزرو قبلاً اعلام کرده بود، توقف کند، یعنی کسی باید شکاف را پر کند. اگر بازارها چشم انداز بدتر را بپذیرند، بازدهی DXY و ایالات متحده ممکن است کمی بهبود یابد، که نشان دهنده نرم شدن کابل است.

تکنیک‌های GBP/USD الگوی بازگشت عمده و پتانسیل افزایش نوسانات را برجسته می‌کند

کیبل با شکستگی سر و گردن شانه ها به سمت بالا در حال معاشقه بوده است و در هر تلاش عقب نشینی می کند. همانطور که قبلا ذکر شد، با توجه به آنچه در هفته آینده اتفاق می افتد، این تعجب آور نیست، اما بر اهمیت افزایش احتمالی نوسانات تاکید می کند.

پوند/دلار آمریکا نمودار هفتگی

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار روزانه به اصلاح تحلیل کمک می کند و محدوده باریکی را که کابل در آن راحتی پیدا کرده است را نشان می دهد. این محدوده حول بالاترین سطح قبلی 1.2445 و منطقه حمایت و سطح روانی 1.2300 است. چشم انداز معاملات برای هفته آینده به طور بالقوه یک صحنه خائنانه است، با توجه به پتانسیل برای جهش های بزرگ و شکست های کاذب اگر حرکت در جایی دیده نشود.

نمودار روزانه GBP/USD

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

احساسات مدیران صندوق با شاخص مخالف همسو است

بر اساس آخرین گزارش تعهد معامله‌گران (CoT) از CFTC، موقعیت‌یابی دلار از صندوق‌های تامینی و سایر مدیران ارشد پول کمتر خالص‌تر شده است – همراستا با هشدارهای شاخص تمایل مشتری IG.

image4.png

GBP/USD: داده های معامله گر خرده فروشی نشان می دهد که 40.65 درصد معامله گران دارای معاملات خالص هستند با نسبت معامله گران شورت به لانگ 1.46 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریمو این واقعیت که معامله گران کوتاه مدت هستند نشان می دهد که قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 8.60 درصد و نسبت به هفته گذشته 4.95 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 6.73 درصد و نسبت به هفته گذشته 4.68 درصد کاهش داشته است.

با این حال، معامله‌گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته، کوتاه‌تر هستند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است به زودی کاهش یابد، علیرغم این واقعیت که معامله گران همچنان کوتاه مدت هستند.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع