سیمان استرلینگ سطح فنی کلیدی پیش از FOMC


تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ (GBP).

  • GBP چشم انداز تیره ای را حفظ می کند – نظرات BoE Bailey
  • سطوح فنی GBP/USD در نظر گرفته شده (1.2000 کلید باقی مانده است)
  • دقیقه FOMC، NFP منابع بالقوه نوسانات را در این هفته فراهم می کند

GBP چشم انداز تیره ای را حفظ می کند – نظرات بیلی فرماندار BoE

نسخه بانک مرکزی اروپا از سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول فدرال رزرو هفته گذشته برگزار شد و شاهد حضور تعدادی از بانک های مرکزی با نفوذ بود. جروم پاول تا آنجایی که به بازارها مربوط می شد، نمایش را دزدید زیرا در را برای افزایش نرخ بهره در سال 2023 باز کرد و انتظارات بالا برای افزایش نرخ را حفظ کرد و تقاضا برای دلار را تقویت کرد.

تا آنجا که به بانک انگلستان (BoE) مربوط می شود، اندرو بیلی، رئیس کل این کشور، نگرانی ها را در مورد کاهش رشد در کنار افزایش پیش بینی شده تورم در آینده تکرار کرد. بیلی هشدار داد که در صورت تداوم تورم، بانک با قوت بیشتری عمل خواهد کرد. کاهش ارزش پوند باعث بدتر شدن هزینه فعلی زندگی در بریتانیا برای کالاهای وارداتی می شود.

GBP/USD سطوح فنی در نظر گرفته شده

GBP/USD یک بار دیگر به سطح قابل توجه 1.2000 نزدیک شد و به آن احترام گذاشت – که همچنان یک سطح اصلی برای نظارت در میان مدت باقی می ماند. سطوح پشتیبانی فراتر از 1.2000 در 1.1685 ظاهر می شود که پایین ترین سطح سال 2016 و پایین ترین سطح 2020 از 1.1410 است.

محرک‌های افزایش ارزش پوند بسیار اندک هستند و این بدان معناست که هرگونه حرکت صعودی در پوند/دلار آمریکا احتمالاً از کاهش ارزش دلار ناشی می‌شود. چنین سناریویی ممکن است در این هفته رخ دهد، زیرا ما در سه ماهه سوم پس از هر گونه تعادل مجدد در نیمه اول و دوم سه ماهه سوم معامله می کنیم – که تمایل به افزایش ارزش دلار دارد. مقاومت در 1.2250 و 1.2400 ظاهر می شود.

نمودار روزانه GBP/USD

چشم انداز پوند/دلار: سیمان استرلینگ سطح فنی کلیدی پیش از FOMC

منبع: TradingView آماده شده توسط ریچارد اسنو

نمودار هفتگی اهمیت سطح 1.2000 را نشان می دهد که تنها دو شکست قابل توجه قبلی را تجربه کرده است – یکی در سال 2016 در طول سقوط فلش ​​و دیگری در سال 2020 با گسترش ویروس کرونا. بنابراین به نظر می رسد که یک حرکت پایدار به زیر 1.2000 به نوعی کاتالیزور نیاز دارد، به همین دلیل است که تهدید یک رکود بالقوه را نباید به سادگی گرفت.

در غیاب کاتالیزور، به نظر می‌رسد GBP/USD کفی را در حدود 1.2000 تعیین کرده است. به نظر می رسد فروش تجمع همچنان چشم انداز سازنده ای باشد.

نمودار هفتگی GBP/USD

چشم انداز پوند/دلار: سیمان استرلینگ سطح فنی کلیدی پیش از FOMC

منبع: TradingView آماده شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک عمده برای هفته پیش رو

اکثر رویدادهای ریسک برنامه‌ریزی‌شده با اهمیت از ایالات متحده ناشی می‌شوند و دقیقه‌های FOMC، خدمات PMI و NFP داده‌های اصلی برای انتشار هستند. یک شگفتی منفی در داده‌های شغلی می‌تواند یک مهلت موقت در پوند/دلار آمریکا داشته باشد، اما چنین چاپی همچنان قابل مشاهده است.

علاوه بر این، تعداد زیادی از سخنرانان بانک مرکزی در این هفته وجود دارند که باید به موارد زیر توجه داشته باشند:

  • 5 جولایهفتم گوو بیلی، تنریرو
  • 6 جولایهفتم قرص بو، کانلیف
  • 7 جولایهفتم BoE Mann

چشم انداز پوند/دلار: سیمان استرلینگ سطح فنی کلیدی پیش از FOMC

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع