سود USD/CAD در Oil Bloodbath، حکم نرخ فدرال رزرو در پیش است


پیش بینی دلار کانادا

  • دلار کانادا در بحبوحه احساسات محتاطانه و ضعف در بازارهای انرژی کاهش می یابد
  • قیمت نفت به دلیل نگرانی های تقاضای جهانی به شدت کاهش می یابد
  • با اتخاذ تصمیم FOMC در سپتامبر، نوسانات USD/CAD ممکن است هفته آینده افزایش یابد

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: USD/CAD به زودی می‌تواند یک شکست را حفظ کند. تحلیل تکنیکال چه چیزی را پیشنهاد می کند؟

دلار کانادا روز پنجشنبه در برابر دلار آمریکا تضعیف شد که تحت تاثیر جو نزولی در وال استریت، اما مهمتر از آن رکود شدید قیمت نفت، ناشی از ترس از اینکه اقتصاد جهان به سمت رکود پیش می رود، کاهش یافت.

اخبار مبنی بر اینکه کاخ سفید برای پر کردن ذخایر استراتژیک نفت عجله نخواهد کرد و این روند شامل «قیمت محرک» نخواهد شد، فروش سوخت‌های فسیلی را تسریع کرد، به طوری که قیمت‌های آتی ماه اول WTI در یک مقطع تا 4 درصد کاهش یافت. . نفت یکی از مهمترین صادرات کانادا است. هنگامی که کالا به طور قابل توجهی کاهش می یابد، شرایط تجارت کشور در صورت تداوم این حرکت بدتر می شود، وضعیتی که Loonie را تضعیف می کند.

با نگاهی به آینده، کاهش رشد اقتصاد جهانی، همراه با عملکرد ضعیف اخیر بازار انرژی، چالش هایی را برای دلار کانادا ایجاد می کند و USD/CAD را بالاتر می برد. این پویایی می‌تواند در صورت بدتر شدن شدید احساسات تقویت شود، زیرا دلار آمریکا تمایل دارد در مواقع افزایش عدم اطمینان به عنوان یک عامل کاهش ریسک در برابر ارزهای بتا بالا معامله شود. با این حال، این یک موضوع طولانی مدت است.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

چشم انداز کوتاه مدت USD/CAD

از منظر کوتاه‌مدت، کاتالیزورهای مهمی در افق وجود دارد که ارزش آن را دارد. یکی از آنها تصمیم سپتامبر FOMC در هفته آینده است. انتظار می رود فدرال رزرو هزینه های استقراض را 75 واحد پایه افزایش دهد و به 3.00٪ – 3.25٪ برساند، اما معامله گران ممکن است برای ارزیابی تخمین نرخ پایانه جدید و چشم انداز سیاست گسترده تر روی نقطه نقطه تمرکز بیشتری داشته باشند.

سیاستگذاران احتمالا نرخ اوج بالاتری را پیش بینی کنید برای چرخه انقباض فعلی نسبت به پیش بینی منتشر شده در سپتامبر ژوئن در پرتو فشارهای قیمتی بالا و انعطاف پذیری تقاضا. بانک مرکزی همچنین می‌تواند نشان دهد که سیاست‌های پولی برای بازگرداندن تورم به هدف 2 درصدی برای بازگرداندن تورم به هدف 2 درصدی محدودکننده باقی خواهد ماند و در عین حال خطر فرود سخت را نیز افزایش می‌دهد.

اگر ایالات متحده وارد رکود شود، با توجه به روابط تجاری قوی بین هر دو کشور، اقتصاد کانادا می تواند ضربه بزرگی را متحمل شود. امکان تحقق این سناریو، معامله گران را در معرض خطر نگه می دارد و دلار کانادا را هر از گاهی در برابر ضررهای بزرگ آسیب پذیر می کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

گزینه هایی برای مبتدیان

تحلیل فنی USD/CAD

از نظر سطوح کلیدی USD/CAD، مقاومت اولیه در حدود 1.3225 مشاهده می شود. اگر گاوها بتوانند قیمت ها را به بالای این مانع برسانند، معامله گران شکست می توانند دوباره وارد شوند و حرکت صعودی را تقویت کنند و راه را برای حرکت به سمت کنترل روانی 1.3300 هموار کنند. با قدرت بیشتر، تمرکز به ناحیه 1.3390/1.3420 تغییر می کند. در صورت بازگشت نزولی، اولین پشتیبانی فنی کلیدی که باید در نظر گرفته شود در 1.3080 ظاهر می شود و پس از آن 1.2960 قرار می گیرد.

نمودار فنی USD/CAD

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار USD/CAD با استفاده از TradingView تهیه شده است

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع