سود دلار آمریکا به عنوان بازارها هضم فروش خرده فروشی گلگون پس از داده های CPI، کجا؟


دلار آمریکا، خرده‌فروشی، داده‌های مشاغل استرالیا – بازار باز آسیا اقیانوسیه:

  • دلار آمریکا روز چهارشنبه پس از داغ سرخ در حرکت بود CPI داده ها
  • گرین بک بر روی پرینت فروش های خرده فروشی ایالات متحده و شرط های فدرال رزرو متمرکز بود
  • جلسه آسیا و اقیانوسیه شامل گزارش مشاغل کلیدی استرالیا برای AUD

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

جلسه توجیهی بازار آسیا و اقیانوسیه – دلار آمریکا در حال حرکت

دلار آمریکا روز چهارشنبه حدود 0.5 درصد افزایش یافت و شاخص DXY در بالاترین حد خود از 9 ژانویه بسته شد. مدلی که من با ترسیم مسیر پیش رو برای یوان چین ساخته ام به درستی نشان داد که در اواسط ژانویه، CNH در حال خرید بیش از حد بود. از آن زمان، دومی دوباره به حاشیه خطای پیش‌بینی‌شده تضعیف شده است. با این حال، ممکن است دستاوردهای بیشتری برای گرینبک در انتظار باشد.

دلار آمریکا پس از انتشار گزارش CPI محلی داغتر از حد انتظار دیروز، که در را برای فدرال رزرو برای ادامه موضع سیاست جنگ طلبانه خود باز کرد، به صعود خود ادامه داد. بازارها به کاهش نرخ بهره که یک بار پیش بینی شده بود تا پایان سال جاری قیمت گذاری کردند و بازده اوراق قرضه دولتی را بالا برد.

در 24 ساعت گذشته، معامله گران اطلاعات اقتصادی بیشتری برای هضم داشتند. خرده فروشی ایالات متحده به طور غیرمنتظره ای در ماه ژانویه 3.0 درصد افزایش یافت. اقتصاددانان به دنبال افزایش 2.0 درصدی بودند. در همین حال، احساسات خانه‌سازان نیز در ماه فوریه افزایش یافت و بیشترین افزایش را از تابستان 2020 نشان داد. برای دلار آمریکا، همچنین به پایین‌تر از حد انتظار CPI بریتانیا در ژانویه آسیبی وارد نکرد و پوند انگلیس را کاهش داد.

وال استریت با تمرکز بر اقتصاد مقاومتی، با ورود به جلسه معاملاتی پنجشنبه آسیا-اقیانوسیه در روز پنج‌شنبه، توانست از معنای داده‌های خرده‌فروشی برای فدرال رزرو چشم پوشی کند. به این ترتیب، احساسات می تواند نسبتاً خوش بینانه باقی بماند. همه نگاه ها به گزارش مشاغل استرالیا معطوف می شود که در پی پیش بینی سیاست RBA به طور فزاینده جنگ طلبانه است. داده های مثبت می تواند این را بیشتر تقویت کند و AUD/USD را افزایش دهد.

تحلیل فنی دلار آمریکا

در نمودار روزانه، DXY به پیشرفت صعودی خود پس از الگوی شمعدان خورشیدی صعودی ادامه می دهد. قیمت ها بالاتر از میانگین متحرک ساده 20 روزه (SMA) بسته شدند، اما زیر سطح اصلاحی فیبوناچی 23.6% در 104.11 باقی می مانند. فشار تاییدی بالاتر از دومی می‌تواند راه را برای افزایش سودهای اخیر و معکوس کردن روند نزولی از پایان سال گذشته باز کند.

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

نمودار روزانه DXY

تحلیل فنی دلار آمریکا

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع