سودهای DAX 40 در حالی که درآمدهای سهام فناوری ایالات متحده ترس سرمایه گذاران را آرام می کند در حالی که فدرال رزرو در مرکز قرار می گیرد


  • GfK Consumer Confidence آلمانی -30.6 واقعی در مقابل -28.9 اجماع.
  • صندوق بین المللی پول چشم انداز جهانی را کاهش داد، آلمان به مبارزه.
  • قیمت گاز طبیعی همچنان بالاتر می رود زیرا پمپ های نورد استریم با ظرفیت 20 درصد.

فصل سود معاملاتی: 3 مرحله برای استفاده از گزارش های درآمد

DAX 40: سود به عنوان درآمد سهام فناوری ایالات متحده ترس سرمایه گذاران را آرام می کندس مرحله مرکزی

را DAXدر تجارت اروپا بیشتر معامله شد زیرا سرمایه گذاران آرام شدند نتایج خوشبینانه ازمایکروسافت شرکت بزرگ ایالات متحده و آلفابت مادر گوگلInc یک شبه سرمایه گذاران محتاط باقی ماندند انرژی اروپا در حالی که روسیه کنترل خود را بر عرضه منطقه تنگتر کرده و اقتصاد و بازارهای کلیدی را بیشتر تهدید می کند، یک رالی سوزان را افزایش داد.گاز طبیعی به میزان 14 درصد افزایش یافت و قیمت ها بیش از 10 برابر بیشتر از سطح معمول برای این زمان از سال است، زیرا عرضه از طریق یک خط لوله کلیدی کاهش یافته است.

صندوق بین المللی پول (IMF) به روز رسانی خود را منتشر کرد چشم انداز جهانی دیروز، پیش بینی آلمان خواهد داشت کندترین رشد G-7 با وزن تورم و انرژی. کاهش شدید در نظرسنجی‌های اعتماد نشان می‌دهد که کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان به سرعت در حال عقب‌نشینی هستند، با معیارهای انتظارات و سفارش‌های جدید که نشان‌دهنده مشکلات بیشتر در خط است.به گفته انجمن اتاق‌های بازرگانی و صنایع آلمان، از هر شش شرکت صنعتی، یک شرکت تولید خود را کاهش داده یا تا حدی فعالیت‌های خود را تعلیق می‌کند. اعتماد مصرف کننده آلمانی توسط شرکت تحقیقاتی GfK fهدر ماه آگوست به پایین ترین سطح از زمان جمع آوری داده ها در سال 1991 رسیده است. منظرسنجی شرکت Civey برای مجله اشپیگل نشان داد که بیش از 70 درصد از آلمانی ها پیش بینی می کنند که وضعیت اقتصادی در پنج سال آینده بدتر خواهد شد. تنها 11 درصد بهبودی طولانی مدت را مشاهده می کنند.

روز جالب در جبهه درآمد به عنوان Deutsche Bank AG هدف هزینه را کنار گذاشت و هشدار داد که رسیدن به هدف سودآوری اصلی آن سخت تر شده است. دورنمای ضعیف که همراه با نتایج سه ماهه دوم منتشر شد، عملکرد قوی بانک شرکتی را تحت الشعاع قرار داد که از نرخ های بهره بالاتر سود برد و همچنین در معاملات با درآمد ثابت که وال استریت را در بازاری بی ثبات شکست داد. علیرغم نتایج مثبت sخرگوش های دویچه بانک 3.6 درصد کاهش یافت، بدترین عملکرد در شاخص بلومبرگ از وام دهندگان اروپایی. عنوان بدترین بازیگر روز به آدیداس AG بعد از آن چشم انداز فروش و سود سالانه خود را با اشاره به تأثیر محدودیت های سختگیرانه COVID در چین و ترس از کاهش هزینه های مصرف کننده کاهش داد.. سهام در تجارت اروپا 5 درصد کاهش یافت.

سرمایه گذاران با نفس بند آمده منتظرند تا میزان آن را ببینند ایالات متحده سیدرونی بank به مبارزه با تورم خواهد رفتدر حال اجرا در آ بالاترین 40 سالدر پایان جلسه دو روزه سیاست گذاری خود را به پایان می رساند.بازارها تا حد زیادی با افزایش 75 واحدی قیمت‌گذاری کرده‌اند، و تنها احتمال کمی برای افزایش 100 واحدی وجود دارد..

چگونه بانک های مرکزی بر بازار فارکس تأثیر می گذارند

نمودار روزانه DAX 40 – 27 ژوئیه 2022

سودهای DAX 40 در حالی که درآمدهای سهام فناوری ایالات متحده ترس سرمایه گذاران را آرام می کند در حالی که فدرال رزرو در مرکز قرار می گیرد

منبع: IG

نمودار DAX 40 2H – 27 ژوئیه 2022

سودهای DAX 40 در حالی که درآمدهای سهام فناوری ایالات متحده ترس سرمایه گذاران را آرام می کند در حالی که فدرال رزرو در مرکز قرار می گیرد

منبع: IG

از منظر فنی، نمودار روزانه نشان می دهدقیمت بین 20-SMA و 50-SMA فشرده باقی می ماند. به یک سبیل رسیدیم سطح روانی کلیدی (13000) در حین چاپ الف شمعدان مرد آویزان که به معکوس شدن حرکت صعودی هفته گذشته اشاره دارد. بدون شکستن قطعی شمع و بسته شدن در بالای50-SMA یا در زیر 20-SMA سطوحی که احساسات همچنان در حال تغییر هستند، محدود به محدوده باقی می مانند.

از سوی دیگر نمودار 2H شاهد شکستی در زیر جعبه خاکستری بود که به نظر می رسید قیمت در آن در حال تثبیت است. ما هاقبل از فشار دادن به پایین، جعبه را مجدداً آزمایش کنید، و نمی‌توانید شاهدی جدید برای ماهیت غیرقطعی بازارها در حال حاضر ایجاد کنید. با توجه به نشست فدرال رزرو در اواخر امروز، ممکن است بالاخره مقداری نوسان و مهمتر از آن یک جهت روشن دریافت کنیم.

سطوح کلیدی درون روزی که ارزش تماشا را دارند:

مناطق پشتیبانی

13020

12940

12720

مناطق مقاومت

13296

13450

13700

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@zvawda





منبع