سودآور ترین استراتژی های فارکس

اول باید سرعت سیگنال گیری خود را در حساب های دمو افزایش دهید، و سپس بعد از یاد گیری آنها و مطمعن شدن از عملکرد آنها، میتوانید در بازار واقعی از آنها استفاده کنید. تنظیمات اصلی RD Combo را در اینجا پیدا کنید. یاد بگیرید که با استفاده از روشهای تحلیل ریاضی و آمار ، اثربخشی استراتژی ها را ارزیابی کنید. بعد از تشکیل 5 ستون قرمز باید یک ستون سبز مشاهده شود. اگر تمام اسن شرایط برآورده شدند، سیگنال ها به ندرت مشاهده خواهند شد. پایه ی استراتژی ایجاد شده توسط این اندیکاتور این است که شما بعد از مشاهده ی دو ستون (کندل) از این اندیکاتور که سطح مورد نظر را شکسته اند، وارد معامله می شوید. اگر مقدار برگشت برابر 2 قرار بگیرد، با افت قیمت از 1.0350 به 1.0330 یک ضربدر تبدیل به یک دایره می شود. این نسخه خطوط استوکاستیک را مستقیما بر روی چارت قرار می دهد. پوزیشن خود را در کندل بعدی باز می کنیم و اندازه ی حد ضرر را 10 تا 30 پیپ قرار می دهیم.

اما اینکه آیا این مسئله یک مزیت برای آن محسوب می شود یا عیب آن است، کمی سوال بر انگیز است. نسخه جالب اما بحث برانگیز که از دیدگاه تصویری راحت میتوان آن را توضیح داد. تصویر هایی از استراتژی های ایجاد شده توسط اندیکاتور های غیر معمول. به غیر از تئوری موج (که می گوید همه ی وقایع تمایل به تکرار دارند)، نمیتوانیم عوامل فاندامنتالی را که اثرات زیادی بر قیمت میگذارند، نادیده بگیریم. امیدوارم که از این استراتژی ها لذت ببرید و نظرات خود را در قسمت کامنت با ما در میان بگذارید. نکته ی اصلی در مورد این استراتژی، سیگنال دهی کم آن است، اما همین امر باعث فیلتر شدن بسیاری از هیجانات و اصلاحات کوچک قیمتی است. بعد از گرفتن 10 پیپ سود، یک سوم معامله باید بسته شود، یک سوم دیگر را میتوان با گرفتن 10 پیپ دیگر، برداشت کرد، باقی آن باید توسط ترلینگ استاپ مدیریت شود. ZeroLag Stochs true. یکی دیگر از نسخه های این اسیلاتور می باشد که تاخیر آن تقریبا به صفر رسیده است و سیگنال های آن تقویت شده اند.

بازکردن پوزیشن فروش نیز به همین ترتیب است: تشکیل دو ستون سبز، سیگنال باز کردن پوزیشن است. با رسیدن میزان سود به 10 پیپ، نصف پوزیشن خود را ببندید و بقیه آن را توسط تریلینگ استاپ مدیریت کنید. اخبار را دنبال کنید. میتوانید تایم فریم را به h1 تغییر دهید، اما با این کار باید اندازه ی حد ضرر و تریلینگ استاپ را مقداری افزایش دهید. در این اندیکاتور مقداری با نام، ضریب برگشت (همیشه برابر 2 است) وجود دارد. یک مثال از این استراتژی در پایین آورده شده است. نقدینگی بازار OTC از طریق سرمایه های تریدر ها تامین می شود و بازار به خودی خود نقدینگی تولید نمی کند. طبق نظر سازنده ی آن، اندیکاتور 2 یا 3 کندل زودتر سیگنال دهی می کند. شرایط معاملاتی متفاوت. استراتژی معاملاتی برای باز کردن معامله سیگنال دهی می کند و تریدر وظیفه دارد طبق سیگنال های دریافتی معاملات خود را در زمان مشخص شده، باز و بسته کند. اگر استراتژی خوب کار نکند، منطقی است که آستانه رنگ را کاهش یا افزایش دهید.

تشکیل یک الگوی برگشتی که از چندین کندل تشکیل شده است: اولی یا دومی یک سایه ی بالایی بزرگ داشته باشد، کندل دوم یک بدنه ی بزرگ داشته باشد و پایین تر از سطح 80 بسته شود. در زیر من استفاده از چندین اندیکاتور و استراتژی کاربردی که زیاد در بازار مشهور نیستند را برای شما نام می برم و توصیه می کنم از آنها استفاده کنید. بر روی سیگنال های ورود هشدار تنظیم کنید، برای خروج هشدار تنظیم کنید (برای باز و بسته کردن پوزیشن ها هشدار تنظیم کنید)، اشکال زدایی (دیباگ لاگر)، اشکال زدایی داده ها (نمایش اطلاعات در لاگ (گزارشات)) – اینها اختیاری هستند ، می توانید آنها را مطابق دلخواه روشن یا خاموش کنید. به محض عبور قیمت از آستانه ی مشخص شده، سیگنال برگشت فوری قیمت به ما داده می شود. H نمایش داده شده است. RD Combo یک اندیکاتور بر پایه ی هیستوگرام است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سایت فارکس دیلی لطفا به بازدید از وب سایت ما.