سهام ایالات متحده در حدود سطح کلیدی حمایت ادغام می شود


اخبار و تحلیل سهام ایالات متحده

  • با نزدیک شدن چین به اوج نرخ ابتلا (آوریل 2022) بازارها در اوج هستند.
  • S&P 500 در حول منطقه قابل توجهی از حمایت در جستجوی حرکت جهت دار بعدی ادغام می شود
  • خوش‌بینی در مورد داده‌های تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه چهارم ایالات متحده، مفاهیم «فرود نرم» را احیا می‌کند.
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

با نزدیک شدن چین به اوج سطوح کووید در آوریل 2022، بازارها در حاشیه هستند

گزارش‌های خارج از چین ۲۶۸۲۴ مورد جدید کووید را برای روز یکشنبه تایید می‌کنند که مقامات محلی و بازارهای مالی را در حالت آماده باش قرار داده است. شعله ورهای متعددی در ژنگژو – خانه کارخانه فاکسکان اپل – پکن، گوانگژو و چونگ کوینگ در جنوب غربی ثبت شده است.

به نظر می رسد واکنش بازار در حال حاضر نسبتاً محدود شده است، با بازدهی 10 ساله ایالات متحده و دلار آمریکا یک پیشنهاد دریافت کردند، در حالی که نفت ثابت معامله می شود. سهام آسیایی پس از کاهش شکاف در بازار باز تا حدودی بهبود یافتند. رویکرد هدفمندتر چین به سیاست صفر کووید پس از کنگره ملی چین مجدداً تأیید شد و با آخرین نرخ ابتلا به این بیماری که به سرعت به اوج آوریل 2022 نزدیک می‌شود که حدود 29000 مورد جدید روزانه است، واقعاً در حال آزمایش است. با توجه به اینکه چین بخش جدایی ناپذیر تجارت جهانی است، افزایش آلودگی های پراکنده یک تهدید بزرگ برای شاهدان صعودی اخیر در شاخص های سهام ایالات متحده و اروپا است.

S&P 500 Technical Analysis: Major Zone in Play

از نقطه نظر فنی، شاخص S&P 500 همچنان در روند صعودی میان مدت باقی می ماند اما همچنان به روند نزولی بلندمدت پایبند است و قیمت ها زیر خط روند نزولی بلندمدت و میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) باقی می مانند. به این ترتیب، حرکت صعودی آهسته و منطقه حمایت قریب الوقوع در حدود 3950 کلیدی برای حرکت های جهت دار آینده است.

سطح 3950 مصادف است با اوج های فوریه/مارس و اخیراً، شتاب صعودی را در ژوئن و اکتبر محدود کرده است. این منطقه اکنون به عنوان پشتیبان عمل می کند، جایی که یک جهش از 3950 همراه با دنبال کردن، شاخص را تا 200 SMA و خط روند نزولی اصلی باز می کند. شکست به زیر 3950، بالاترین رقم 3860 ژانویه 2021 را نشان می دهد که همزمان با حمایت خط روند است که پایین ترین سطح حرکت صعودی را به هم متصل می کند. سطوح بیشتر پشتیبانی در 23.6% اصلاح فیبوناچی حرکت 2022 و اصلاح 38.2% از حرکت اصلی 2020 ظاهر می شود.

نمودار روزانه S&P 500 (E-Mini-Futures)

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ایجاد اعتماد در معاملات

تولید ناخالص داخلی ایالات متحده امکان “فرود نرم” را زنده نگه می دارد

تولید ناخالص داخلی ایالات متحده برای سه ماهه سوم با افزایش 2.6 درصدی در اولین برآورد خود، پس از دو سه ماهه انقباض در نیمه اول سال، افزایش یافت. فدرال‌رزرو آتلانتا پیش‌بینی تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه جاری را از طریق ابزار «GDPNow» خود ارائه می‌کند، که تا 17 نوامبر رشد چشمگیر 4.2 درصدی در رشد تولید ناخالص داخلی را پیش‌بینی می‌کند. این مطالعه قرار است به عنوان یک راهنما مورد استفاده قرار گیرد، اما مطمئناً تصویری خوش بینانه برای سهام ایالات متحده ارائه می دهد که نرخ بیکاری هنوز نسبتاً پایین است و 3.7٪ است.

ابزار پیش بینی GDPNow فدرال رزرو آتلانتا

image2.png

منبع: آتلانتا فدرال، GDPNow

علیرغم کاهش شدید تورم در ماه اکتبر، سیاست فدرال رزرو و چاپ تورم متعاقب آن همچنان در مرکز سهام ایالات متحده باقی مانده است. اعضای Dovish فدرال رزرو قطعا به افزایش اخیر سهام در کنار کاهش تورم کمک کرده اند، با این حال، باید دید که آیا ایالات متحده شاهد اوج تورم بوده است، زیرا فدرال رزرو تکرار کرده است که “شواهد قانع کننده” از کاهش تورم است. قبل از در نظر گرفتن تغییر در رویکرد مورد نیاز است.

تقویم اقتصادی این هفته نسبتاً سبک است، اما فعالان بازار برای یافتن سرنخ‌هایی در مورد سرعت افزایش نرخ بهره در آینده، صورتجلسه FOMC جلسه نوامبر را بررسی خواهند کرد.

image3.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع