سقوط قیمت طلا به پایین ترین حد آوریل 2020 در صورت عدم موفقیت در حفظ سطح پایین سالانه


نکات قابل بحث قیمت طلا

قیمت طلا پس از ناکامی در دفاع از محدوده افتتاحیه ماه اکتبر تحت فشار باقی می ماند و اگر نتواند بالاتر از پایین ترین سطح سالانه (1615 دلار) بماند، ممکن است شمش به سمت پایین ترین سطح آوریل 2020 (1568 دلار) سقوط کند.

سقوط قیمت طلا به پایین ترین حد آوریل 2020 در صورت عدم موفقیت در حفظ سطح پایین سالانه

به نظر می رسد قیمت طلا شیب منفی SMA 50 روزه (1702 دلار) را دنبال می کند زیرا به پایین ترین حد ماهانه (1628 دلار) معامله می شود، و به نظر می رسد ضعف در فلز گرانبها به دلیل بازدهی بلندمدت خزانه داری ایالات متحده تداوم یابد. صعود به ارتفاعات تازه سالانه

به نظر می رسد که چرخه کوهپیمایی فدرال رزرو همچنان بر قیمت طلا به عنوان رئیس هیئت مدیره تأثیر خواهد گذاشت جروم پاول و شرکت یک سیاست محدودکننده را دنبال می‌کنند و ممکن است طلا پیش از تصمیم بعدی نرخ بهره در 2 نوامبر به پایین‌ترین حد سالانه معامله شود، زیرا انتظار می‌رود بانک مرکزی رویکرد موجود خود را در مبارزه با تورم حفظ کند.

منبع: CME

ابزار CME FedWatch هنوز هم احتمال بیش از 90 درصدی را برای افزایش نرخ 75 واحدی دیگر منعکس می کند، زیرا به روز رسانی شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) به تورم ثابت اشاره می کند و قیمت طلا ممکن است همچنان رابطه معکوس با بازده خزانه داری را منعکس کند. تا زمانی که کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) به چرخه پیاده روی خود پایبند باشد.

به نوبه خود، شمش ممکن است تا حد زیادی منعکس کننده عملکرد قیمت از ماه اوت باشد، زیرا همچنان از میانگین متحرک عقب نشینی می کند، و قیمت طلا ممکن است به پایین ترین حد سالانه در طول باقیمانده سال به عنوان خلاصه پیش بینی های اقتصادی فدرال رزرو (SEP) معامله شود. مسیر شیب دارتری را برای نرخ های بهره آمریکا نشان می دهد.

با این اوصاف، گمانه زنی ها برای افزایش 75 بشکه ای دیگر نرخ بهره فدرال رزرو ممکن است قیمت طلا را تحت فشار نگه دارد و اگر نتواند بالاتر از سطح سالانه (1615 دلار) بماند، ممکن است به پایین ترین سطح آوریل 2020 (1568 دلار) سقوط کند.

نمودار روزانه قیمت طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • قیمت طلا پس از ناکامی در دفاع از محدوده باز شدن ماه اکتبر به پایین‌ترین سطح ماهانه خود ادامه می‌دهد و نرخ ارز ممکن است تا حد زیادی منعکس‌کننده عملکرد قیمت در ماه اوت باشد زیرا به نظر می‌رسد شیب منفی SMA 50 روزه (1702 دلار) را دنبال می‌کند. ).
  • به نظر می‌رسد قیمت طلا در مسیر آزمایش پایین سالانه (1615 دلار) قرار دارد، زیرا از اوایل این هفته قیمت محدود شده را می‌گیرد، اما برای رسیدن به همپوشانی فیبوناچی در حدود 1601 دلار نیاز به نزدیک شدن به زیر منطقه 1648 دلاری (50 درصد گسترش) دارد. (38.2٪ گسترش) تا 1618 دلار (50٪ اصلاح) در رادار.
  • فقدان مومنتوم برای نگه داشتن بالاتر از منطقه 1584 (78.6% اصلاحی) ممکن است منجر به آزمایش پایین ترین سطح آوریل 2020 (1568 دلار) شود، اما شکست در کاهش سطح پایین سالانه (1615 دلار) ممکن است قیمت طلا را در محدوده سپتامبر نگه دارد.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع