سقوط تسلا در گزارش درآمدهای مختلط، S&P 500 و نزدک 100 در وضعیت ضعیف


نکات کلیدی درآمد تسلا:

  • تسلا روز چهارشنبه نتایج متفاوتی را گزارش کرد
  • EPS سه ماهه سوم با درآمد 21.45 میلیارد دلاری به 1.05 دلار رسید. تحلیلگران به دنبال سود هر سهم 1.01 دلار از فروش 22.09 میلیارد دلار بودند.
  • سهام TSLA در معاملات پس از بازار به دلیل ارقام ناامیدکننده خط اول سقوط کرد

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: چشم انداز فنی S&P 500، Dow Jones و Nasdaq 100 برای روزهای آینده

سهام تسلا (TSLA) در معاملات طولانی مدت پس از اعلام نتایج مالی ناامیدکننده شرکت، از دست دادن برآوردهای نهایی و حاشیه سود، تا حد 5 درصد سقوط کرد. بر اساس گزارش این خودروساز برقی، کل درآمد سه ماهه سوم نسبت به مدت مشابه سال قبل با 56 درصد افزایش به 21.45 میلیارد دلار رسید، اما کمتر از انتظارات فروش 22.09 میلیارد دلاری بود. در همین حال، سود تعدیل شده هر سهم به 1.05 دلار رسید، در مقابل اجماع بازار 1.01 دلار که یک ضربه متوسط ​​بود. آخرین اما نه کم‌اهمیت، حاشیه سود ناخالص خودرو به 27.9 درصد رسید، اندکی کمتر از پیش‌بینی 28.4 درصد، نشانه‌ای از اینکه سودآوری در میان هزینه‌های ورودی افزایش یافته است.

نتایج تسلا در یک نگاه

EPS تنظیم شده: طبق گزارش بلومبرگ، 1.05 دلار در مقابل 1.01 دلار برای هر سهم مورد انتظار است

درآمد: بر اساس گزارش بلومبرگ، 21.45 میلیارد دلار در مقابل 22.09 میلیارد دلار مورد انتظار

حاشیه ناخالص خودرو: بر اساس گزارش بلومبرگ، 27.9 درصد در مقابل 28.4 درصد مورد انتظار

از نظر چشم انداز، تسلا دستورالعمل قبلی خود را حفظ کرد و نشان داد که قصد دارد ظرفیت تولید خود را افزایش دهد و انتظار دارد به طور متوسط ​​سالانه 50 درصد رشد در تحویل خودرو در یک افق چند ساله دست یابد. علی‌رغم اظهارنظر سازنده آینده‌نگر، مشخص نیست که آیا شرکت به دلیل افزایش باد مخالف، از جمله تقاضای ضعیف‌تر و نرخ‌های بهره بالاتر، می‌تواند به اهداف بلندپروازانه خود دست یابد یا خیر.

معاملات آتی S&P 500 و Nasdaq 100 پس از انتشار اعداد TSLA، زیان بیشتری را به همراه داشت، در حالی که بسیاری از نام‌های فناوری در جلسه بعد از ساعت کاری به دلیل ترس از بدتر شدن چشم‌انداز اقتصادی برای کسب‌وکارهای ایالات متحده ضعیف‌تر عمل کردند. با شکست فصل سود در ایجاد شتاب صعودی پایدار، مسیر کمترین مقاومت ممکن است برای اکثر سهام پایین‌تر باشد، که نشان می‌دهد معیارهای اصلی سهام به زودی در راه آزمایش مجدد پایین‌ترین سطح خود در سال 2022 و حتی شکستن زیر این سطوح در بدترین حالت هستند. سناریو.

با نگاهی به آینده، هیچ داده تاثیرگذاری بالایی در تقویم اقتصادی ایالات متحده در روز پنجشنبه وجود ندارد، بنابراین فصل جاری درآمد همچنان در کانون توجه قرار خواهد گرفت. چندین شرکت کلیدی نتایج خود را فردا منتشر خواهند کرد، اما گزارش‌های اتحادیه اقیانوس آرام (UNP)، AT&T (T)، Freeport-McMoRan (FCX) و Snap (SNAP) احتمالاً بیشترین توجه را به خود جلب خواهد کرد زیرا معامله‌گران به دنبال کسب بینشی از روندهای تجاری در سراسر جهان هستند. صنایع کلیدی برای بازار سهام

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

گزارش واکنش TSLA به درآمد

رابط کاربری گرافیکی، نمودار شرح به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​تولید می شود

نمودار تسلا با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع