رکورد تورم چاپ گرما را در ECB افزایش می دهد


نکات کلیدی CPI EUR:

  • مصرف كننده پبرنجرز به 9.1 درصد در ماه اوت از 8.9 درصد در ماه قبل.
  • تورم مواد غذایی وارد قلمرو دو رقمی می شود.
  • Eانتظاربرایمنتورم به اصابتدو رقمی.

CPI و Forex: چگونه داده های CPI بر قیمت ارز تأثیر می گذارد

تورم منطقه یورو در ماه آگوست به رکورد جدیدی رسید و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده بیشتر افزایش یابد. داده های یورواستات نشان می دهد که افزایش نرخ تورم در ماه اوت ناشی از شتاب قیمت مواد غذایی، الکل و تنباکو است که در مقایسه با رشد 9.8 درصدی در ماه جولای 10.6 درصد در سال افزایش یافته است. Eانتظاربرای Eتورم منطقه یورو در ماه‌های آینده بیشتر افزایش می‌یابد و احتمالاً به دو رقمی می‌رسد، در بحبوحه افزایش مجدد قیمت گاز طبیعی. افزایش شدید قیمت انرژی حتی قبل از شروع فصل گرما و لغو برخی یارانه های آلمان پیشنهاد می دهد تورم پیش از رسیدن به اوج در اواخر سال به افزایش خود ادامه خواهد داد و از 10 درصد فراتر خواهد رفت.

یورو (یورو) اخبار فوری: چاپ تورم رکورد بانک مرکزی اروپا را داغ کرد

داده های اقتصادی زنده را از طریق ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی DailyFX

از آنجایی که هفته گذشته سخنرانی جکسون هول جکسون هول در هفته گذشته توسط فدرال رزرو آمریکا رئیس جروم پاول، ما شاهد تغییر قابل توجهی در لفاظی از سوی بسیاری بوده‌ایم بانک مرکزی اروپا (ECB) اعضا. یواخیم ناگل عضو شورا که رئیس بانک آلمانی Bundesbank استما نباید مراحل بعدی نرخ بهره را به دلیل ترس از رکود بالقوه به تعویق بیندازیم. این به دلیل آمار تورم دیروز آلمان است که کمی بالاتر از انتظارات بود. قیمت مصرف کننده در ماه جولای نسبت به سال قبل 8.8 درصد افزایش یافت در مقابل برآورد. 8.8٪.

اعداد امروز فقط تقویت خواهند شد زمانی که به افزایش نرخ بهره نیاز دارد بانک مرکزی اروپا هفته آینده ملاقات می کند در حال حاضر، با قیمت گذاری کاملاً ثابتی که بازارها در سمت شاهین قرار دارند 70bp است قیمت برای سپتامبر و الف 160 واحد در پایان سال، جلسه هفته آینده بانک مرکزی کلیدی است.

واکنش بازار

نمودار EURUSD 1H

یورو (یورو) اخبار فوری: چاپ تورم رکورد بانک مرکزی اروپا را داغ کرد

منبع: TradingView، تهیه شده توسط زین وودا

واکنش اولیه بازار با افزایش 15 پیپ برای EURUSD نسبتاً فروکش کرد. ما در حال حاضر زیر قیمت معامله می کنیم 20، 50 و 100-SMA و به نظر می رسد بین سطح 0.99000 و سطح 1.00630 محدود باشد. در یک بازه زمانی بزرگتر، صعودی بیشتر اقدام قیمت نیاز به بستن شمع روزانه بالای منطقه 1.00161 دارد. نزدیک شدن به اینجا می تواند ما را به سمت منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 1.01500 افزایش دهد. احتیاط نام بازی به عنوان جفت است ممکن است برای شکستن به بالای 1.0100 تلاش کند و با نزدیک شدن به پایان برنامه ریزی شده نورد استریم در آخر هفته، با خطرات نزولی روبرو شود.

سطوح کلیدی روزانه ارزش تماشا را دارد:

مناطق پشتیبانی

مناطق مقاومت

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع