رویکردهای برابری، پیشنهاد دلار پس از صحبت های فراوان فدرال رزرو


اخبار و تحلیل EUR/USD

  • در حالی که USD صندلی رانندگی را دوباره می‌گیرد، “Fed Pivot” در آینه دید عقب
  • EUR/USD بار دیگر به برابری نزدیک می شود – به نظر می رسد این حرکت در این هفته آشکار نشود
  • رویدادهای ریسک اصلی: جکسون هول (شبه نشست فدرال رزرو)، داده های تورم PCE ایالات متحده

“Fed Pivot” در آینه دید عقب در حالی که USD صندلی رانندگی را پس می گیرد

با توجه به اینکه در حال حاضر اصول بنیادی یورو بدون تغییر به نظر می رسد، بازارها توجه خود را به مجموعه ای از آنها معطوف کردند فدرال رزرو مقامات همچنان در جهت افزایش نرخ در آینده متحد هستند اما در مورد نرخ پایانه اختلاف نظر دارند.

جورج، کشکاری، دالی و بولارد همگی نظر خود را با دالی داشتند که شاید محتاط‌ترین پیام او مبنی بر عدم تمایل به «سیاست زیاده‌روی» بود، در حالی که بولارد به برچسب جنگ‌طلب خود وفادار ماند و اظهار داشت که مشتاق 75 bps در سپتامبر است.

بانک مرکزی اروپا ایزابل اشنابل، عضو هیئت مدیره (ECB) نیز روز گذشته با رویترز مصاحبه کرد و در آنجا نسبت به خطرات بدون تغییر چشم انداز تورم بلندمدت و کاهش ارزش یورو ابراز نگرانی کرد. به طور معمول، بانک مرکزی اروپا در مورد سطوح فارکس اظهار نظر نمی کند، اما مواردی وجود دارد که روند کلی افزایش یا کاهش ارزش می تواند بر اهداف سیاست پولی تأثیر بگذارد. اشنابل نسبت به ضعیف‌تر شدن یورو در برابر دلار ابراز نگرانی کرد زیرا بخش بزرگی از واردات انرژی منطقه یورو به دلار آمریکا صورت‌حساب می‌شود – این خریدها در صورت کاهش یورو/دلار آمریکا گران‌تر می‌شود.

نمودار روزانه EUR/USD افت نسبتاً بزرگ دیروز این جفت ارز را، فراتر از مرز 1.0100 نشان می دهد. به نظر می رسید این سطح قیمت ها را تقویت کند زیرا این جفت تا حد زیادی بین 1.0100 و 1.0200 تثبیت شد. اکنون، به نظر می‌رسد که این جفت برابری در مناظر خود داشته باشد، اما به نظر می‌رسد روند نسبتاً کندی از دیروز مانع از چنین حرکتی در این هفته می‌شود.

به کاهش نقدینگی فصلی که در ماه‌های تابستان تجربه می‌شود، فکر نکنید، به‌ویژه زمانی که رویدادهای ریسک عمده در پایان هفته آینده را در نظر می‌گیرید. نقدینگی کمتر این پتانسیل را دارد که دوره های کوتاه مدت را تسهیل کند نوسان بنابراین مراقب رویدادها/موضوعات خطر برنامه ریزی شده و برنامه ریزی نشده باشید.

حمایت در 1.000 (برابری) قرار دارد، در حالی که 1.0100 نزدیکترین سطح مقاومت است و پس از آن 1.0180 و 1.0280 قرار دارند.

نمودار روزانه EUR/USD

به روز رسانی EUR/USD: رویکردهای برابری، پیشنهاد دلار پس از صحبت های فراوان فدرال رزرو

منبع: TradingView آماده شده توسط ریچارد اسنو

نمودار 4 ساعته حرکت دیروز را پس از مشاهده تعدادی فیتیله بالا در اطراف سطح 1.0180 (خط نقطه چین قرمز) برجسته می کند که نشان دهنده رد قیمت های بالاتر است.

نمودار 4 ساعته EUR/USD

به روز رسانی EUR/USD: رویکردهای برابری، پیشنهاد دلار پس از صحبت های فراوان فدرال رزرو

منبع: TradingView آماده شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک اصلی برای هفته پیش رو

هفته با مجموعه ای از داده های PMI آغاز می شود و در روز چهارشنبه ما چاپ نهایی تولید ناخالص داخلی آلمان برای سه ماهه دوم و دوم را داریم.nd تخمین Q2 ایالات متحده تولید ناخالص ملی که پیش بینی می شود بهبود یافته اما همچنان منفی است.

با این حال، اقلام بزرگ از داده های تورم PCE ایالات متحده در روز جمعه قرار است و پس از مشاهده اندکی سردتر، با علاقه زیادی رصد خواهد شد. CPI چاپ هفته گذشته چاپ نرم‌تر دیگر می‌تواند فروش کوتاه‌مدت دلار را پس از بازگشت دلار از آخرین افت خود، بیشتر کند.

فراموش نکنیم که پنج شنبه آغاز سمپوزیوم سالانه اقتصادی جکسون هول است که از سوی برخی به عنوان یک نشست شبه فدرال رزرو تلقی می شود زیرا قبلاً بستری را برای برخی از بانک های مرکزی برتر جهان فراهم کرده بود تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند. جروم پاول قرار است روز جمعه 26 سخنرانی کندهفتم ماه اوت

به روز رسانی EUR/USD: رویکردهای برابری، پیشنهاد دلار پس از صحبت های فراوان فدرال رزرو

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع