رویدادهای ریسک کمتر به نفع افزایش EURUSD است


اخبار و تحلیل EUR/USD

  • قیمت گاز اروپا در حال افزایش است، زیرا شروع “معتدل” زمستان باد کاهش می یابد
  • به نظر می رسد شرایط در اروپا به جز دستمزد واقعی رو به بهبود است
  • EUR/USD از فروش دلار آمریکا، تثبیت احتمالی قبل از حرکت به سمت بالا سود می برد
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

قیمت گاز اروپا در حال افزایش است؟

تصویر در اروپا مدتی است که به نظر می رسد زیرا احساسات، در حالی که بسیار پایین است، افزایش یافته است، سهام اتحادیه اروپا و DAX تا حد زیادی از همتایان آمریکایی خود بهتر عمل کرده اند و قیمت گاز اروپا در زمانی که آب و هوا ثابت کرده است کاهش یافته است. نسبتا خفیف نکته ای که باید در نظر داشت این است که پیش بینی می شود هوای سردتر در راه باشد، که به ویژه با کاهش باد، شاهد افزایش قیمت گاز طبیعی در منطقه خواهیم بود.

این هفته ما به داده های تولید ناخالص داخلی اتحادیه اروپا نگاه می کنیم که انتظار می رود یک سه ماهه بسیار متوسط ​​0.2٪ در بهبود سه ماهه و تعداد زیادی از سخنرانان بانک مرکزی اروپا قبل از جلسه نهایی نرخ بهره در هفته آینده را نشان دهد. امروز صبح

قیمت گاز اروپا (آینده TTF هلندی)

image1.png

منبع: Investing.com تهیه شده توسط ریچارد اسنو

علیرغم شرایط رو به رشد تا کنون، چیزی که به طور خاص خوب عمل نکرده است، رشد دستمزد واقعی است که شاهد کاهش شدید بوده است. در آلمان، دستمزدهای واقعی سالانه 5 درصد کاهش یافته است. کاهش قدرت خرید تا حدی با کاهش ارزش دلار کاهش یافته است، به این معنی که تمام کالاهای دلاری مانند نفت و گاز تا حدی کاهش یافته است. انتظار می رود دستمزدهای واقعی ضربه بیشتری بخورد زیرا مقامات بانک مرکزی اروپا انتظار دارند تورم در نیمه اول سال آینده به اوج خود برسد. امروز صبح مخلوف بانک مرکزی اروپا اولویت 50 bps را در هفته آینده اعلام کرد، اما نمی تواند افزایش 75 bps را رد کند.

image2.png

منبع: فابیان وینترزبرگر

نمودار هفتگی EUR/USD سطح مقاومت نزدیک را در سطح 38.2% فیبوناچی نشان می دهد، جایی که عملکرد قیمت قبلاً از آن عقب نشینی کرده است. بنابراین، علائم اولیه عقب نشینی بالقوه (پس زدن) به سمت 1.0450 قبل از پیشرفت بعدی ظاهر می شود. مقاومت بلندمدت در 1.1000 ظاهر می شود، اما بسیاری از موارد به چاپ تورم ورودی در ایالات متحده و داده های اقتصادی، آب و هوا و قیمت گاز در منطقه یورو بستگی دارد.

نمودار هفتگی EUR/USD

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار روزانه 1.0805 را به عنوان سطح بعدی مقاومت نشان می دهد، با این حال، اندیکاتور RSI و MACD نشانه هایی از افزایش بیش از حد بازار هستند. RSI هنوز به منطقه ای که بیش از حد خرید شده است شکسته نشده است و بنابراین این چیزی است که باید با توجه به رشد قیمت ها تماشا کرد. پس از افزایش نسبتاً متلاطم EUR/USD، تثبیت قیمت ها در اطراف منطقه حمایتی 1.0450 قبل از ارزیابی احتمال ادامه صعودی غیرعادی نیست.

نمودار روزانه EUR/USD

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

چند رویداد مهم خطر در پیش رو

رشد تولید ناخالص داخلی منطقه یورو، PPI ایالات متحده و احساسات مصرف‌کننده بر هفته‌ای آرام حاکم است، اگرچه هفته‌ای است که RBA و BoC در مورد افزایش نرخ تصمیم می‌گیرند. چاپ نسبتاً پایین تر PPI مطمئناً به نفع امیدهای فعلی است که تورم به اوج خود رسیده است و احتمالاً به فروش دلار سوخت می افزاید.

image5.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع