راهنمای خرید ارزدیجیتال از صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال تبدیل

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با سایت فارکس دیلی وب سایت خود باشید.

همچنین شما میتوانید به صورت مستقیم کل مبلغ سفارش (حجمی که میخواهید بخرید) را در این بخش وارد کرده تا قیمت هر واحد ارز در بخش ۲-۸ خود به خود محاسبه شود. در بخش ۱-۸ موجودی شما نمایش داده میشود، در بخش ۲-۸ قیمت مد نظر برای هر واحد از ارز انتخابی را وارد مینمایید. در این حالت شما فقط مقدار و یا مبلغ کل مد نظرتان را وارد مینمایید و سفارش به صورت آنی انجام میشود. در صورتی که بازگشت به حساب شما با تاخیر صورت گرفت از طریق چت آنلاین در صفحهی دشبورد به همکاران ما اطلاع دهید تا مشکل را رفع نمایند. امیدواریم که بر روی صرافی آنلاین ارز دیجیتال تبدیل با آرامش خاطر بتوانید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید. در صورتی که علاقند هستید با جزئیات با بازار آشنا شوید به راهنمای جامع بازار خرید و فروش ارزهای دیجتال تبدیل مراجعه نمایید. این امکان برای شما وجود دارد که با مراجعه به سفارشهای فعال (۹-۷) سفارشتان را لغو نمایید. برای مشاهدهی دارایی خود میتوانید از تب بالای صفحه به کیفپول خود مراجعه نمایید. در غیر این صورت از نوار بالای صفحه به تب کیف پول بروید تا کیف پول خود را شارژ نمایید.

برای خرید ارزدیجیتال میتوانید از تب خرید و فروش بازار مورد نظرتان انتخاب نمایید و به معامله بپردازید. پیش از آنکه با جزئیات به نحوهی خرید و فروش ارزدیجیتال بپردازیم، ابتدا گامهای اصلی خرید و فروش را برایتان شرح میدهیم. ۲. پس از ورود در صورتی که در کیف پول خود تومان دارید (آنرا قبلا شارژ کردهاید) به گام ۶ بروید. شما میتوانید با ابزارهای مختلفی که در دسترس دارید به تحلیل ارز مورد نظر خود بپردازید. ۷-۵ نمودار قیمت بازاری که بر روی آن قرار دارید. پس فرق سفارش آنی و ثبت سفارس در این است که سفارش آنی بلافاصله به قیمتی که تعیین میشود اجرا میشود ولی ثبت سفارش سفارش شما را به قیمتی که شما تعیین میکنید در سایت قرار میدهد و ممکن است بلافاصله اجرا نشود. برای مثال ما میخواهیم به قیمت ۲۶۱۵۵ تومان، تعداد ۵ تتر خریداری نماییم، که پس از وارد کردن اطلاعات و زدن دکمهی خرید سفارش ما با مشخصات ذکر شده در صف خریداران قرار میگیرد و در تب سفارشهای فعال نیز قابل مشاهده میباشد. مثلا بازار (تتر – تومان) به این معناست که شما با تومان، تتر خریداری میکنید و بازار (بیت کوین – تومان) به این معناست که شما با تومان، بیت کوین خریداری میکنید.

با زدن دکمهی خرید سفارش به صورت آنی اجرا میشود. و نهایتا برای ثبت سفارش دکمهی خرید را بزنید. در انتها دکمهی واریز را بزنید. ۷-۴ در این بخش خلاصهای از اطلاعات ۲۴ ساعت اخیر بازاری که در آن هستید نمایش داده میشود. برای تعیین قیمت مد نظر از جدول آخرین معاملات، سفارشهای خرید و فروش و نمودار میتوانید استفاده نمایید. در بخش ۸-۸ تعداد ارز مورد نظر را انتخاب کرده و مبلغ کل بر حسب سفارش های موجود در آن لحظه در بخش ۹-۸ نمایش داده می شود (سفارشها ممکن است لحظه به لحظه تغییر کنند.) همچنین شما میتوانید مبلغ کل سفارش را در ۹-۸ وارد نمایید و بر حسب سفارشهای موجود تعداد خود به خود تعیین شود. برای خرید آنی به تب سفارش آنی رفته و تعداد ارز مورد نظر یا مبلغ کل سفارش را وارد نمایید و خرید سایت فارکس دیلی را انجام دهید. ۴. در قسمت ۱-۴ مبلغ مورد نظرتان را وارد نمایید، سپس شماره کارتی که میخواهید واریز را از آن انجام دهید از قسمت ۲-۴ انتخاب کنید. قبل از خرید (همانند خرید سهام از کارگزاری) نیاز است تا کیف پول خود را تومانی شارژ نمایید و سپس اقدام به خرید و فروش نمایید. ۵. دراین مرحله شما به درگاه پرداخت میروید و با وارد کردن اطلاعات خود تراکنش را نهایی میکنید.

۳. در بخش کیف پول از روی نوار تومان بر روی گزینهی واریز کلیک نمایید. در این حالت در کمتر از یک ساعت وجه به حساب شما باز خواهد گشت. توجه داشته باشید، ممکن است به دلیل خطای درگاه پرداخت وجه از حساب شما کسر شود اما به کیف پول شما اضافه نشود. پس از واریز موفق، شما با پیام زیر مواجه میشوید و کیف پول شما باید به میزان وجه واریزی، موجودی تومانیاش افزایش یافته باشد. ۷. در گام بعدی وارد مارکت میشوید. ۷-۳ (معاملات اخیر) در این بخش آخرین معاملاتی که در بازار انجام شده است را به همراه قیمت و زمان میتوانید مشاهده نمایید. ۷-۲ (وضعیت بازارهای جهانی) در این بخش آخرین قیمت جهانی ارزهای دیجیتال به همراه تغییرات ۲۴ ساعت اخیرشان نمایش داده میشود. در این حالت شما قیمتی که میخواهید در آن ارز دیجیتال بخرید و یا بفروشید به همراه مقدار ارز را انتخاب کرده و درخواست خرید یا فروش را میزنید. برای مثال ما میخواهیم با استفاده از تومان، تتر بخریم و از لیست بازار (تتر – تومان) را انتخاب میکنیم. و در غیر این صورت در لیست باقی میماند تا فردی حاضر باشد به قیمت پیشنهادی شما با شما معامله کند.