رالی USD/JPY، RSI را به منطقه بیش از حد خرید سوق می دهد


نقاط صحبت ین ژاپن

USD/JPY طولانی‌ترین پیش‌پرداخت از آوریل 2011 را به ثبت رساند، زیرا برای 9 روز متوالی افزایش یافت، و نرخ ارز ممکن است در روزهای آینده افزایش یابد، زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) به قلمروی بیش از حد خرید صعود می‌کند.

رالی USD/JPY، RSI را به منطقه بیش از حد خرید سوق می دهد

USD/JPY بالاترین رقم آگوست 1998 (147.67) را کاهش می دهد زیرا بازدهی خزانه داری ایالات متحده به بالاترین حد سالانه در ماه اکتبر صعود می کند، و نرخ ارز ممکن است در روزهای آتی که RSI بالاتر از 70 نگه داشته شود، یک سری از اوج و پایین های بالاتر را حفظ کند. .

در نتیجه، USD/JPY ممکن است سعی کند آگوست 1990 (151.65) را آزمایش کند، زیرا به روز رسانی شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) به رشد مداوم قیمت اشاره می کند، و فدرال رزرو ممکن است به رویکرد موجود خود در مبارزه با تورم پایبند باشد. بانک مرکزی هشدار می دهد که “هزینه انجام اقدامات بسیار کم برای کاهش تورم احتمالاً بر هزینه اقدامات بیش از حد بیشتر است.”

به نوبه خود، USD/JPY ممکن است به دنبال کردن شیب مثبت در SMA 50 روزه (141.66) ادامه دهد، زیرا شواهدی از تورم چسبنده بر کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) برای اجرای یک سیاست بسیار محدودکننده و بانک مرکزی فشار می آورد. ممکن است در تصمیم بعدی نرخ بهره در 2 نوامبر 75 بشکه دیگر افزایش یابد زیرا خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) منعکس کننده مسیر تندتر نرخ های ایالات متحده است.

تا آن زمان، مسیرهای واگرا بین فدرال رزرو و بانک مرکزی ژاپن (BoJ) ممکن است USD/JPY را به عنوان رئیس کل حفظ کند. هاروهیکو کورودا و شرکت همچنان تمایلی به تعویض دنده ندارند، در حالی که به نظر می رسد شیب در جو خرده فروشی همچنان ادامه داشته باشد زیرا معامله گران در بیشتر سال این جفت ارز را کوتاه کرده اند.

گزارش IG Client Sentiment (IGCS) نشان می‌دهد که در حال حاضر تنها 18.55 درصد از معامله‌گران دارای ارزش خالص USD/JPY هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به بلند مدت 4.39 به 1 است.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 15.15 درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته 7.64 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 4.99 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.71 درصد افزایش داشته است. افت پوزیشن لانگ خالص در حالی رخ می دهد که USD/JPY به بالاترین رقم سالانه جدید (149.09) صعود کرده است، در حالی که افزایش سود خالص-شورت به رفتار ازدحام دامن می زند زیرا 22.67 درصد معامله گران هفته گذشته جفت خرید خالص را داشتند.

با این اوصاف، USD/JPY ممکن است در روزهای آتی به افزایش قیمت خود ادامه دهد، زیرا این روند افزایشی و پایین‌تری نسبت به هفته گذشته را افزایش می‌دهد، و نرخ ارز ممکن است سعی کند آگوست 1990 (151.65) را آزمایش کند، زیرا RSI دوباره به سطح خرید اضافه می‌رود. قلمرو

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط دیوید سانگ

نمودار روزانه نرخ USD/JPY

منبع: نمای معاملاتی

  • USD/JPY پس از تسویه بالاترین رقم آگوست 1998 (147.67)، با افزایش 9 روزه نرخ ارز، شاخص قدرت نسبی (RSI) را به بالای 70 رساند، USD/JPY همچنان به بالاترین سطح سالانه خود ادامه می دهد.
  • USD/JPY ممکن است تا زمانی که RSI در قلمروی بیش از حد خرید باقی می‌ماند، به حک کردن یک سری از اوج و پایین‌های بالاتر ادامه دهد، با شکست/بستن به بالای دستگیره 150.00 (38.2% اصلاحی) که اوت 1990 (151.65) را در رادار قرار می‌دهد.
  • حوزه بعدی مورد علاقه در حدود ژوئیه 1990 به بالاترین حد خود (152.25) می رسد، اما شکست در پاکسازی 150.00 (38.2% اصلاحی) همراه با حرکت به زیر 70 در RSI ممکن است منجر به عقب نشینی کوتاه مدت USD/JPY شود. پایین تر از اوت 1998 (147.67) حرکت کنید و منطقه 144.10 (100% انبساط) را به رادار بازگردانید.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع