رالی GBP/USD ضررهای خطای خط مشی را پاک می کند


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • افزایش GBP/USD به دلیل ضعف دلار آمریکا.
  • زیان های سیاست دولت قبلی بریتانیا از بین رفته است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: شکست GBP/USD با فشرده سازی اوج و پایین نزدیک می شود

پوند به افزایش چند هفته‌ای خود ادامه می‌دهد که تا حدی با کاهش ارزش دلار آمریکا همراه بود و کابل اکنون تمام زیان‌های ناشی از اشتباهات سیاست کاهش مالیات دولت قبلی را پاک کرده است. GBP/USD با نزدیک به 18 رقم بزرگ از پایین ترین قیمت چند دهه خود یعنی 1.0350 افزایش یافته است و به سطح آخرین بار در اواسط آگوست بازگشته است.

این فقط پوند نیست که اشتباهات لیز تراس نخست وزیر سابق بریتانیا را با افزایش شدید بازار طلایی – کاهش بازده – از ابتدای اکتبر برطرف کرده و هزینه های استقراض دولت را به شدت کاهش داده است.

بازده طلا ۱۰ ساله بریتانیا – نمودار هفتگی

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

شاخص FTSE 100 بریتانیا نیز در چند هفته گذشته در وضعیت پررونقی قرار داشته و نزدیک به 800 صد واحد بالاتر از نادر اواسط اکتبر خود بوده است.

FTSE 100 – نمودار هفتگی

image2.png

هفته پیش رو با انتشار داده‌ها یا رویدادهای اقتصادی متحرک بازار چندانی ندارد و باعث می‌شود که کابل به دلار آمریکا نگاه کند. مدارک اقتصادی ایالات متحده دارای تعداد انگشت شماری از انتشارات بسیار مهم است، از جمله PCE اصلی و NFP، بنابراین کابل ممکن است حداقل در کوتاه مدت دوباره تحت تأثیر دلار آمریکا قرار گیرد.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX.

حرکت Cable بالاتر در این هفته باعث شده است که کتاب درسی از الگوی صعودی صعودی فاصله بگیرد و GBP/USD را به میانگین متحرک 200 روزه با تاریخ طولانی‌تر نزدیک کند. اگر کابل بتواند یک شکست تایید شده بالاتر از این شاخص فنی مهم ایجاد کند، GBP/USD ممکن است در هفته‌های آینده به روند بالاتر ادامه دهد.

راهنمای کامل استفاده از میانگین متحرک در استراتژی معاملاتی شما

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 25 نوامبر 2022

image3.png

همه نمودارها از طریق TradingView

معامله‌گران خرده‌فروشی، پوزیشن‌های خالص فروش هفتگی خود را افزایش می‌دهند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -1٪ 5% 3%
هفتگی -11٪ 17% 5%

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 38.05 درصد معامله گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.63 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص معاملات 6.23 درصد بیشتر از دیروز و 4.99 درصد کمتر از هفته گذشته است. معامله گران نت-شورت 2.68 درصد بیشتر از دیروز و 19.55 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری تجاری GBP/USD مختلط.

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع