رالی پوند/دلار آمریکا در حالی که دقایقی FOMC شیب می‌کند، شتاب می‌گیرد


امتیاز کلیدی:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: شکست GBP/USD با فشرده سازی اوج و پایین نزدیک می شود

GBP/USD پس زمینه اساسی

کیبل پیپ های 230 فرد را در برابر دلار در پشت دقیقه FOMC افزایش داده و احساسات بازار را بهبود بخشیده است. GBP/USD در جلسه آسیایی به بالاترین سطح 1.21100 رسید، قبل از اینکه در بازار آزاد اروپا، در حدود 1.20800 معامله شود. بازگشت تمایل به ریسک نشان می دهد که اگر جفت ارز بتواند بالای سطح روانشناختی 1.20000 باقی بماند، صعود صعودی ممکن است انجام نشود.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

Cable قبل از انتشار دقایق FOMC افزایش ثابتی را ثبت کرد که تا حدی به هوو پیل، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی انگلستان نسبت داده می شود که نیاز به افزایش بیشتر نرخ را تایید کرد. پیل با بیان اینکه فشارهای تورمی در حال داخلی شدن است، گفت: تصمیماتش بر اساس تحولات بازار کار خواهد بود. پیل همچنین تصریح کرد که تورم بالاتر معمولاً منجر به قیمت‌های بالاتر و تقاضای دستمزد بالاتر می‌شود که مطابق با نظرسنجی اخیر بانک مرکزی انگلستان است که نشان می‌دهد شرکت‌ها در حال برنامه‌ریزی برای افزایش قیمت و دستمزد در حرکت رو به جلو هستند. در تقویت بیشتر کابل دیروز، استقراض دولت کمتر از پیش‌بینی ماه اکتبر بود که عمدتاً به دلیل کاهش قیمت‌های انرژی بود. اینکه آیا این کاهش هزینه‌های استقراض پایدار است یا خیر، برای نظارت بر حرکت رو به جلو جالب خواهد بود.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله GBP/USD

دقایق پنج‌شنبه FOMC حاکی از یک شیب منفی بود که بر شاخص دلار تأثیر منفی گذاشت و احساسات کلی بازار را تقویت کرد. تغییر چندانی از نظر احتمال افزایش 50 واحدی در ماه دسامبر وجود نداشت، زیرا دقایقی نشان می‌داد که اکثر اعضا طرفدار کاهش سریع افزایش نرخ هستند. بزرگترین دستاورد در قالب اوج انتظارات نرخ وجوه فدرال رزرو برای سال 2023 بود که اعضای آن ظاهراً در مورد اینکه فدرال رزرو چقدر باید بالا برود اختلاف نظر داشتند. احتمال رسیدن اوج نرخ به 5.25 درصد در ماه می سال آینده پس از انتشار 10 درصد کاهش یافت. بحث این است که اثر افزایش نرخ بهره بر تورم در حال حاضر با تشدید نگرانی برای برخی اعضا عقب مانده است. بازارها این دقایق را با شیب منفی تفسیر کردند که باعث شد شاخص دلار آمریکا به سمت پایین‌ترین سطح هفته گذشته نزول کند.

شاخص دلار آمریکا، نمودار روزانه – 24 نوامبر 2022

تصویری از یک کامپیوتر توضیحات به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​تولید می‌شود

منبع: TradingView

از منظر فنی، GBP/USD سطح 1.20000 را پس گرفته است، قبل از اینکه یک شبه به بالای 1.21000 برسد. هفته گذشته شاهد یک صعود به بالای دستگیره 1.2000 بودیم و سپس به پایین برای آزمایش مجدد منطقه حمایت در حدود 1.17500 رسیدیم. از آن زمان به بعد، اکشن قیمت بالاترین سطح و پایین‌ترین سطح را نشان می‌دهد و آزمون بعدی برای این جفت، توانایی آن برای باقی ماندن بالاتر از سطح روانی کلیدی 1.20000 است که باید حرکت صعودی را حفظ کند. با توجه به تعطیلات روز شکرگزاری در ایالات متحده و پتانسیل کاهش نقدینگی، این جفت ارز ممکن است در تعطیلات آخر هفته روند صعودی بیشتری داشته باشد.

GBP/USD نمودار چهار ساعته – 24 نوامبر 2022

رابط کاربری گرافیکی، نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده Markets برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع