دلار کانادا افزایش یافت اما در نقطه سختی باقی ماند، USD/CAD در پشتیبانی کلیدی رد شد


چشم انداز دلار کانادا:

  • دلار کانادا به دلیل افزایش قیمت نفت و تا حدودی روحیه مثبت در وال استریت افزایش یافت، اما چشم انداز آن همچنان چالش برانگیز است.
  • شرط‌بندی مبنی بر اینکه بانک کانادا نرخ‌های بهره را شدیدتر از آنچه در ابتدا پیش‌بینی می‌شد افزایش می‌دهد نیز از Loonie حمایت می‌کند.
  • USD/CAD سقوط می کند اما نمی تواند پشتیبانی فنی کلیدی را نقض کند

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: تجزیه و تحلیل فنی پوند بریتانیا – GBP/USD، GBP/JPY، EUR/GBP

پس از اخباری مبنی بر اینکه دولت چین در حال بحث در مورد کاهش دوره قرنطینه برای بازدیدکنندگان است، وضعیتی که می تواند تقاضا برای این کالا را تقویت کند، دلار کانادا در برابر دلار آمریکا روز پنجشنبه تقویت شد. افزایش نفت که یکی از صادرات اصلی کانادا است، می تواند شرایط تجارت این کشور را بهبود بخشد و زمینه سازنده تری را برای ارز ceteris paribus ایجاد کند.

لحن تا حدودی خوش‌بینانه در وال استریت، که در رشد اولیه سهام منعکس شد، همچنین باعث تقویت Loonie شد و USD/CAD را به پایین‌ترین سطح خود در دو هفته گذشته (1.3651) در معاملات صبحگاهی، هرچند مختصر، رساند. به طور معمول، هنگامی که احساسات مثبت غالب می شود، دلار آمریکا تمایل دارد تا عملکرد کمتری نسبت به ارزهای بتای بالاتر داشته باشد زیرا معامله گران ریسک خود را افزایش می دهند.

به نظر می‌رسد که حرکت‌های اخیر در بازده اوراق قرضه کانادا نیز یک باد منفی باشد. امروز، در بحبوحه افزایش چشم انداز نرخ بهره پس از انتشار داده های تورم ماه گذشته، دیروز، اسکناس دو ساله به 4.29 درصد رسید، بالاترین سطح از اکتبر 2007. بر اساس گزارش منتشر شده توسط Statistics Canada، CPI سرفصل در ماه سپتامبر به 6.9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رسید که دو دهم بیشتر از انتظارات است، که نشانه این است که بانک مرکزی باید اقدامات بیشتری برای کاهش فشار قیمت‌ها انجام دهد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

ممکنه خوشت بیاید: خرید شایعه فروش واقعیت، توضیح داده شده است

غافلگیری صعودی تورم، احتمال افزایش 75 واحدی نرخ بهره در نشست هفته آینده بانک مرکزی کانادا را افزایش داده است و قراردادهای آتی احتمال 60 درصدی را به این سناریو اختصاص می دهند. این تعدیل پیش‌بینی‌شده هزینه‌های استقراض را به 4.0 درصد می‌رساند، سطحی که نرخ هدف فدرال رزرو در ماه نوامبر (کران بالا) دیده می‌شود.

با توجه به اینکه بانک مرکزی کانادا و فدرال رزرو از نظر انقباض با سرعتی مشابه حرکت می کنند، سیاست پولی یک کاتالیزور اصلی صعودی برای دلار کانادا نخواهد بود، اما در صورتی که شرایط ریسک پذیری برای مدتی طولانی در بازارهای مالی ادامه یابد، می تواند مقداری حمایت را افزایش دهد. . در مقابل، در صورت بازگشت تلاطم و تشدید ترس از رکود، دلار آمریکا احتمالاً در پویایی پرواز به ایمنی دوباره دست بالا را به دست خواهد آورد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 24% -12% 1%
هفتگی 49% -3٪ 14%

تحلیل فنی USD/CAD

با نگاهی به نمودار روزانه، USD/CAD در صورت تضعیف بیشتر با حمایت 1.3650 مواجه است. اگر این کف به طور قاطع برداشته شود، فروشندگان می توانند به سطح روانی 1.3500 حمله کنند و پس از آن 1.3425. از طرف دیگر، اگر خریداران کاهش قیمت بازگردند و یک چرخش صعودی ایجاد کنند، مقاومت اولیه نزدیک به 1.3840 باقی می ماند. اگر این مانع در قسمت بالا شکسته شود، آزمایش مجدد اوج های سال 2022 می تواند در بازی باشد.

نمودار فنی USD/CAD

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار USD/CAD با استفاده از TradingView تهیه شده است

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع