دلار استرالیا و داوجونز در معرض خطر هستند زیرا مقامات فدرال رزرو بر سیاست سختگیرانه پیش رو تاکید می کنند


دلار استرالیا، AUD/USD، داو جونز، Hawkish Fedspeak – بازار آزاد آسیا و اقیانوسیه:

  • دلار استرالیا روز پنجشنبه با کاهش ریسک گریزی سقوط کرد داو جونز
  • Hawkish Fedspeak یک محرک کلیدی بود و بازارهای آسیا و اقیانوسیه در معرض خطر بودند
  • AUD/USD بالاتر از میانگین متحرک ساده 20 روزه باقی می ماند

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

جلسه توجیهی بازار آسیا و اقیانوسیه – دلار استرالیا در برابر ریسک گریزی آسیب پذیر است

دلار استرالیا وابسته به احساسات نسبت به همتایان اصلی خود در 24 ساعت گذشته ضعیف عمل کرد. این با یک گزارش ناامید کننده اشتغال آغاز شد، جایی که استرالیا به طور غیرمنتظره ای مشاغل خود را در دسامبر از دست داد، زیرا بیکاری اندکی افزایش یافت. در حالی که این ممکن است انتظارات سیاستی کمتر شاهین بانک مرکزی استرالیا را القا کند، بازار کار از نظر تاریخی تنگ است.

ریسک گریزی موضوع غالب یک شبه بود، زیرا بورس های سهام در سراسر آسیا، اروپا و آمریکای شمالی با ضرر مواجه شدند. در وال استریت، داوجونز و نزدک 100 به ترتیب 0.76- و 0.96- درصد سقوط کردند. اگر ضرر تا پایان این هفته حفظ شود، کاهش -3.6 درصدی داوجونز بدترین خواهد بود. اجرای 5 روزه از اواسط شهریور.

کمک به ایجاد ریسک گریزی، اظهارنظرهای مستمر فدرال رزرو بود. لائل برینارد، نایب رئیس فدرال رزرو گفت که بانک مرکزی برای مدتی به یک سیاست «به اندازه کافی محدودکننده» نیاز دارد. بازار همچنان به طور فزاینده ای در تضاد با آنچه بانک مرکزی پیش بینی می کند قرار دارد. نرم‌تر شدن خرده‌فروشی در ایالات متحده و داده‌های PPI در اوایل این هفته یک مقصر اصلی بود.

جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک، در جریان جلسه معاملاتی روز جمعه آسیا-اقیانوسیه، خاطرنشان کرد که سیاست «کار بیشتری برای انجام دادن» برای کاهش تورم دارد. او افزود که بسیار مهم است که تا زمانی که کار به پایان برسد، در مسیر باقی بمانند. به این ترتیب، این امر بازارها را در 24 ساعت باقی مانده در معرض خطر قرار می دهد. اگر احساسات به وخامت خود ادامه دهند و شاخص‌های منطقه‌ای مانند ASX 200 و Nikkei 225 را پایین بیاورند، دلار استرالیا به طور فزاینده‌ای آسیب‌پذیر به نظر می‌رسد.

تحلیل فنی دلار استرالیا

با نگاهی به نمودار روزانه، AUD/USD مقاومت 0.7009 را در اوایل این هفته رد کرد زیرا قیمت ها محتاطانه پایین تر شدند. پشتیبانی فوری ترکیبی از نقطه عطف 0.6893 و همچنین میانگین متحرک ساده 20 روزه (SMA) است. شکستن پایین تر، خط 50 روزه را به سمت سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8% در 0.6768 نشان می دهد.

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

نمودار روزانه AUD/USD

نمودار روزانه AUD/USD

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع