دلار استرالیا ممکن است پس از افزایش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده افزایش یابد Dow Jones, S&P 500, Nasdaq 100


دلار استرالیا، AUD/USD، تولید ناخالص داخلی ایالات متحده، فدرال رزرو، Doji – بازار باز آسیا اقیانوسیه:

  • دلار استرالیا پس از آمریکا افزایش یافت تولید ناخالص ملی داده ها احساسات را بهبود بخشید
  • گزارش مختلط در را برای فرود سخت و نرم باز نگه داشت
  • AUD/USD اگر سهام آسیا و اقیانوسیه از آمریکا پیروی کنند، ممکن است افزایش یابد

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

جلسه توجیهی بازار آسیا-اقیانوسیه – ممکن است AUD/USD پس از نشست روزی ایالات متحده افزایش یابد

پس از اینکه داده های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده ریسک اشتها را در وال استریت تقویت کرد، دلار استرالیا که وابسته به احساسات است، با احتیاط بالا رفت. در پایان جلسه، شاخص های داوجونز، اس اند پی 500 و نزدک 100 به ترتیب 0.61، 1.1 و 1.76 درصد رشد کردند. این پویایی ریسک باعث کاهش تقاضا برای دارایی‌های بهشتی شد و دلار آمریکا را پایین آورد.

در سه ماهه چهارم سال 2022، اقتصاد ایالات متحده 2.9 درصد در هر سال رشد کرد. این بالاتر از اجماع 2.6 درصد بود. با این حال، مصرف شخصی – بزرگترین بخش رشد – تنها 2.1٪ در برابر 2.9٪ تخمین زده شد. جزئیات این گزارش نشان داد که شگفتی صعودی در نرخ سرفصل ناشی از مولفه های نوسانی مانند رشد موجودی کالا و هزینه های دولت بوده است.

به طور کلی، این احتمالاً یک تصویر ترکیبی را ترسیم می کند. در اینجا می توان استدلال هایی را بیان کرد که به فرود سخت و نرم اشاره می کند. این ممکن است فدرال رزرو را در مسیر فعلی خود نگه دارد و بازارها به دنبال چرخه انقباض هستند که به زودی در چند ماه آینده به پایان می رسد. دلار استرالیا نیز از گزارش تورم محلی به طرز شگفت انگیزی در اوایل این هفته سود برده است افزایش شرط‌های افزایش نرخ RBA.

AUD/USD با ورود به جلسه معاملاتی روز جمعه آسیا و اقیانوسیه، به داده های PPI استرالیا برای سه ماهه چهارم چشم دوخته است. خوانش های بالا که مطابق با گزارش CPI است، ممکن است بازارها را بر روی RBA جنگ طلب تر متمرکز کند. علاوه بر این، اگر معامله‌گران جلسه معاملاتی وال استریت در آسیا را تمدید کنند، ممکن است دلار استرالیا به سود خود ادامه دهد.

تحلیل فنی دلار استرالیا

در نمودار روزانه، AUD/USD به نظر می رسد که در محدوده یک گوه صعودی نزولی معامله می شود. در همین حال، الگوی شمعدانی Doji با آزمایش قیمت ها در اوج آگوست ظاهر شده است. مورد دوم نشانه عدم تصمیم گیری است. اگر قیمت ها مقاومت را رد کنند، ممکن است یک چرخش پایین تر به سمت کف گوه رخ دهد. در غیر این صورت، افزایش سود، بالاترین سطح ماه می را در 0.7283 نشان می دهد.

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

برترین درس های تجارت

نمودار روزانه AUD/USD

نمودار روزانه AUD/USD

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع