دلار استرالیا توسط کووید چین کاهش یافت و نگران احساسات تند شد. کجا برای AUD/USD؟


دلار استرالیا، AUD/USD، دلار آمریکا، چین، شاخص هانگ سنگ، نفت خام – نکات صحبت

  • پس از تقویت مجدد دلار، دلار استرالیا کاهش یافت
  • چین در مورد قرنطینه‌های مربوط به کووید-19 با موارد صفر مورد بررسی قرار گرفته است
  • دارایی های مرتبط با ریسک و رشد با مشکل مواجه هستند. آیا AUD/USD روند نزولی خود را از سر می گیرد؟

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

دلار استرالیا برای شروع هفته سقوط کرد در حالی که دلار آمریکا و ین ژاپن به دلیل بدتر شدن چشم انداز رشد جهانی جهش کردند.

با افزایش موارد ابتلا در سراسر کشور، پیگیری چین از سیاست کووید-19 صفر مورد به چالش کشیده شده است. قرنطینه های مستمر با اعتراضاتی در چندین شهر بزرگ در آزمایش تصمیم حزب کمونیست برای حفظ این سیاست مواجه است.

دارایی های همسو با ریسک و رشد در نتیجه تحت فشار قرار گرفته اند. سهام APAC دریایی از قرمز است و شاخص هانگ سنگ هنگ کنگ (HSI) در مسیر جنوب قرار دارد و در یک مرحله بیش از 2 درصد کاهش یافت.

نفت خام در سال جاری به پایین ترین سطح خود رسید و قرارداد آتی WTI به زیر 74 دلار بشکه رسید در حالی که قرارداد برنت نزدیک به 81 دلار آمریکا بود. طلا در زمان چاپ در حدود 1750 دلار در هر اونس ثابت است.

علاوه بر شرایط کلان نامطلوب برای دلار استرالیا، فروش خرده‌فروشی در ماه اکتبر به 0.2- درصد ماه به ماه رسید به جای 0.5 درصد پیش‌بینی‌شده و 0.6 درصد قبلا.

علاوه بر این، فیلیپ لو، فرماندار RBA، قبل از جلسه استماع برآورد سنا صحبت کرد. او در رابطه با دستیابی به یک فرود نرم برای اقتصاد گفت: «تضمین نشده است، اما جایی که من امروز نشسته‌ام، فکر می‌کنم شانس بیشتری نسبت به سایر کشورها برای خروج از آن داریم.»

RBA روز سه شنبه هفته آینده برای تصمیم گیری در مورد سیاست های پولی تشکیل جلسه می دهد و بازار 25 واحد پایه افزایش قیمت داشته است.

تعدادی از سخنرانان بانک مرکزی اروپا، از جمله رئیس جمهور کریستین لاگارد، برای امروز صف دارند. بعداً، ویلیامز و بولارد از فدرال رزرو نیز در حال عبور از سیم ها خواهند بود.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه معامله AUD/USD

AUD/USD TECHNICAL Analysis

AUD/USD از بالاترین سطح اخیر 0.6798 عقب نشینی کرده است و این سطح ممکن است به مقاومت خود ادامه دهد. یک خط روند نزولی نزدیک به قله قبلی در 0.6916 است و همچنین می تواند مقاومت ارائه دهد.

در جهت نزولی، حمایت ممکن است در پایین ترین سطح قبلی 0.6585 و 0.6387 قرار گیرد، دومی نیز با یک خط روند صعودی منطبق است. بین این سطوح، نقطه شکست در 0.6548 نیز می تواند پشتیبانی ایجاد کند.

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCathyFX در توییتر





منبع