دلار آمریکا (USD) برای حرکت بعدی بالاتر با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده آغاز شد


تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY).

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

آخرین افزایش در بازدهی خزانه داری ایالات متحده، شاهد پایان کوتاه مدت بازار پس از بالاترین سطح چند ساله بوده است، زیرا معامله گران همچنان به قیمت گذاری در خصومت بیشتر فدرال رزرو ادامه می دهند. در مجموع 150 واحد پایه افزایش نرخ در دو جلسه بعدی فدرال رزرو قیمت گذاری شده است که نشان دهنده نرخ هدف 4.50٪ – 4.75٪ است و اگر تورم تا پایان سال شروع به حرکت نکرده باشد، احتمالاً نرخ بیشتری دارد. افزایش نرخ ها در سه ماهه اول 2023 مشاهده خواهد شد. پاتریک هارکر، عضو هیئت مدیره فدرال رزرو روز گذشته گفت که بانک مرکزی افزایش نرخ بهره را در سال 2023 متوقف خواهد کرد تا تاثیر آن را ارزیابی کند، اما اذعان داشت که تا کنون فدرال رزرو پیشرفت کمی در کاهش تورم داشته است.

سبد دلار آمریکا (DXY) به بالای 113.00 بازگشته است و قرار است تلاش جدیدی برای رسیدن به بالاترین قیمت اخیر 114.72 انجام دهد. داده های هفته آینده ایالات متحده ممکن است به حرکت بعدی با تولید ناخالص داخلی تبلیغاتی سه ماهه سوم ایالات متحده کمک کند، که در 27 اکتبر در ساعت 13:30 BST منتشر شد، در حال مبارزه با Core CPE ایالات متحده، که در 28 اکتبر در ساعت 13:30 BST منتشر شد، به عنوان محرک اصلی دلار در هفته آینده .

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

با نگاهی به UST 2 ساله، شکست تایید شده مقاومت قبلی در 4.36 درصد، امکان حرکت مجدد را به سمت بالا را فراهم کرده است.

بازدهی 2 ساله خزانه داری ایالات متحده

نمودار از طریق TradingView

رالی در UST 10 ساله حتی بارزتر است و بازدهی ها اکنون به سطحی که آخرین بار 15 سال پیش مشاهده شده بود بازگشته است.

بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده

نمودار از طریق TradingView

تقویت دلار آمریکا در برابر ین ژاپن در سال گذشته یک معامله یک طرفه بوده است و این جفت ارز از 109 در این زمان در سال گذشته به بالاترین سطح 32 سال اخیر در 150.75 صعود کرده است. در حالی که بخش بزرگی از این حرکت ناشی از ضعف ین ژاپن است، قدرت دلار آمریکا به افزایش سرعت این جفت کمک کرده است.

به‌روزرسانی USD/JPY: USDJPY بالاتر از 150 معامله می‌شود، زیرا FX Intervention Looms می‌شود، CPI در 3٪

نمودار قیمت روزانه USDJPY

نمودار از طریق TradingView

یکی دیگر از جفت ارزها که در ماه های گذشته به میزان قابل توجهی ضعیف شده است، USDCNH است که از نزدیک دیده می شود. ادامه روند صعودی در این جفت، صادرات چین به ایالات متحده را ارزان‌تر و صادرات ایالات متحده به چین را گران‌تر می‌کند، وضعیتی که دولت ایالات متحده به دقت زیر نظر دارد.

نمودار قیمت هفتگی USDCNH

نمودار از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع