دلار آمریکا (DXY) پیش از داده های مهم ایالات متحده، یک پیشنهاد کوچک می گیرد


تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY).

  • دلار آمریکا با استفاده از مقاومت قبلی به عنوان پایه جدید.
  • انتظار می رود PMI های ایالات متحده افزایش یابند اما در قلمرو انقباضی باقی بمانند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

دلار آمریکا پس از یک تعطیلات آخر هفته سه روزه دوباره به کار خود بازگشته است و در گردش مالی اولیه اروپا نسبتاً بالاتر رفته است. به دلیل بازدهی بالاتر خزانه داری ایالات متحده، زیرا سرمایه گذاران همچنان به قیمت های بالاتر برای نرخ های بهره طولانی تر ادامه می دهند، دلار آمریکا اخیراً افزایش یافته است. نرخ نهایی در ایالات متحده – نرخی که نه محدود کننده و نه تطبیقی ​​دیده می شود – اکنون 5.29 درصد است که نشان دهنده نرخ 5.25٪ -5.50٪ صندوق فدرال رزرو است. نرخ فعلی FF 4.50٪ تا 4.75٪ است.

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

ایجاد اعتماد در معاملات

PMI ایالات متحده ممکن است زمینه بازار را اضافه کند

بعداً امروز آخرین PMI ایالات متحده منتشر خواهد شد، یک شاخص آینده نگر که توسط بسیاری در بازار دنبال می شود. انتظار می‌رود شاخص PMI ترکیبی جهانی S&P از 46.8 در ژانویه به 47.5 برسد. عدد بالای 50 نشان دهنده انبساط است در حالی که عدد زیر 50 نشان دهنده انقباض اقتصادی است. در حالی که PMI امروز – که در ساعت 14:45 به وقت گرینویچ منتشر شد – مورد توجه بازار قرار خواهد گرفت، دقایق FOMC فردا احتمالا تاثیرگذارتر خواهد بود، به خصوص پس از لفاظی های مستمر جنگ طلبی که در دو هفته گذشته شنیده شد. اگر صورتجلسات نشان دهد که برخی از اعضای فدرال رزرو برای نرخ پایه 50 واحد فشار آورده اند، آنگاه ممکن است بازار پیش بینی های نرخ پایانی آنها را حتی بالاتر از این هم دوباره قیمت گذاری کند.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

صحبت های جنگ طلبانه فدرال رزرو و قیمت گذاری مجدد انتظارات نرخ بهره ایالات متحده را می توان به وضوح در شاخص دلار آمریکا (DXY) مشاهده کرد. دلار در آغاز فوریه فروش بلندمدت را متوقف کرد و NFP های پس از ایالات متحده را به شدت افزایش داد. دلار در حال حاضر به راحتی بالاتر از میانگین متحرک 20 و 50 روزه معامله می شود و اکنون از ناحیه مقاومت قبلی به عنوان منطقه حمایتی جدید استفاده می کند. سطح بعدی مقاومت در 104.30 قرار دارد در حالی که یک منطقه حمایت کوچک تا 102.94 (20-dma) وجود دارد که باید در محیط فعلی حفظ شود.

دلار آمریکا (DXY) 21 فوریه 2023

image2.png

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع