دلار آمریکا (DXY) به دلیل اظهار نظر هاوکیش فدرال رزرو و افزایش بازدهی خزانه داری آمریکا افزایش یافت


قیمت دلار آمریکا و تجزیه و تحلیل نمودار

  • بازدهی خزانه داری ایالات متحده همچنان در حال افزایش است.
  • EUR/USD به پایین ترین حد خود در 20 سال اخیر رسیده است.
  • USD/CNH به بالاترین سطح چند ساله 7.25 چشم می زند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا دوباره در حال افزایش است، که با حمایت از اظهارات جنگ طلبانه فدرال رزرو و افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده حمایت می شود. سبد دلار آمریکا (DXY) در حال حاضر با 114.47 معامله می شود و مقاومت چشم 121.30 است.

نمودار قیمت ماهانه سبد دلار آمریکا (DXY) – 28 سپتامبر 2022

image1.png

دیروز، جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، با اعتراف به اینکه “ما در ایالات متحده مشکل تورم جدی داریم” قصد بانک مرکزی برای کاهش تورم را دوچندان کرد، در حالی که نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس، گفت که بانک مرکزی این کار را انجام نخواهد داد. همان «اشتباهی» که آنها در دهه 1970 در کاهش نرخ ها مرتکب شدند، زمانی که تورم شروع به کاهش کرد. اعضای فدرال رزرو تا کنون به نظر می رسد از یک صفحه آهنگ آواز می خوانند و همه آنها به نظر می رسد شاهین هستند. امروز تعدادی از اعضای فدرال رزرو به همراه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو صحبت می کنند و نظرات آنها باید دنبال شود.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

با توجه به آخرین دور از تفسیرهای تندرو فدرال رزرو، بازدهی خزانه داری ایالات متحده بالاتر می رود و شاخص UST 10 ساله در حال حاضر به 4 درصد رسیده است، بالاترین سطح در 15 سال اخیر. UST 2 ساله در حال حاضر 4.27 درصد بازده دارد.

image2.png

قدرت دلار آمریکا را می توان در طیف وسیعی از جفت های USD مشاهده کرد، جدای از USD/JPY که در حال حاضر به دلیل ترس از مداخله بانک مرکزی محدود شده است. EUR/USD به سطوحی که آخرین بار در سال 2002 مشاهده شده بود، بازگشته است، پایین ترین سطح در 20 سال اخیر…

نمودار قیمت ماهانه EUR/USD – 28 سپتامبر 2022

image3.png

…. در حالی که GBP/USD نزدیک به پایین ترین حد در چند دهه اخیر باقی می ماند، زیرا بودجه کوچک دولت بریتانیا در هفته گذشته تحت نظارت فزاینده ای قرار گرفت.

نمودار قیمت ماهانه GBP/USD – 28 سپتامبر 2022

image4.png

…در حالی که USD/CNH به 7.25% رسیده است، بالاترین سطح خود از سال 2008، و زنگ خطر در دولت ایالات متحده به صدا در خواهد آمد.

نمودار قیمت ماهانه USD/CNH – 28 سپتامبر 2022

image5.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

ایجاد اعتماد در معاملات

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع