دلار آمریکا همچنان از مبانی فاصله می‌گیرد، آیا داده‌های PCE معامله‌گران را دوباره هماهنگ می‌کند؟


  • مرتبط با پناهگاه دلار آمریکا کاهش می یابد به عنوان وال استریت بالاتر ادامه می دهد
  • به نظر می‌رسد که معامله‌گران به وضوح اظهارات فدرال رزرو را نادیده می‌گیرند
  • با این حال، Bear Flag به عنوان یک راه‌اندازی منفی فنی کلیدی در روز باقی می‌ماند

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

ویژگی های معامله گران موفق

جلسه توجیهی بازار آسیا-اقیانوسیه – دلار آمریکا همچنان از اصول اولیه فاصله می گیرد

دلار آمریکا روز پنجشنبه با کاهش 0.46 درصدی شاخص DXY کاهش یافت. با پایان یافتن ماه مارس، این ارز حدود 2.6 درصد کاهش یافت و در مسیر بدترین عملکرد ماهانه از نوامبر قرار دارد.

دلار آمریکا مرتبط با پناهگاه در بحبوحه بهبود کلی در ریسک پذیری بار دیگر عملکرد ضعیفی داشت. در وال استریت، نزدک 100 که از نظر فناوری سنگین است، 0.9 درصد افزایش یافت. این در حالی است که S&P 500 و Dow Jones به ترتیب 0.57% و 0.43% رشد کردند. شاخص ترس بازار VIX نیز سقوط کرد و در مسیر کاهش 12.5 درصدی این هفته است.

کاهش ارزش دلار علیرغم فقدان اظهارنظرهای نادرست از سوی فدرال رزرو رخ داد. چندین مقام فدرال رزرو در 24 ساعت گذشته صحبت کردند. توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، خاطرنشان کرد که با نرخ های پیاده روی با افزایش 25 امتیازی راحت است. در همین حال، سوزان کالینز، رئیس فدرال رزرو بوستون، گفت که بانک مرکزی باید نرخ های بهره را در تمام طول سال بالا نگه دارد تا تورم را کاهش دهد.

این بدان معناست که معامله گران از زمان سقوط بانک سیلیکون ولی در اوایل ماه جاری، به آرامی شرط های کاهش نرخ را کاهش داده اند. بازدهی 2 ساله خزانه داری در روز پنجشنبه افزایش یافت و این امر محو شدن انتظارات کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را تایید کرد.

این وضعیت دلار آمریکا را به کجا می‌برد؟ واگرایی بین دلار آمریکا و شرط‌بندی سیاست فدرال رزرو می‌تواند زمینه را برای بازگشت مجدد دلار در آینده فراهم کند. همه چشم ها در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ به داده های PCE معطوف می شوند. این معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو است. تورم بالای سرسختانه می‌تواند باعث شود بازارها بر روی یک فدرال رزرو جنگ‌طلب تمرکز کنند و شرط‌های کاهش نرخ را بیشتر کاهش دهد. این ممکن است به نفع دلار آمریکا باشد.

تحلیل فنی دلار آمریکا

در نمودار روزانه، DXY پس از یک پرچم خرس به پیشرفت نزولی خود ادامه می دهد. این یک علامت به طور فزاینده نزولی است. با این حال، هدف گسترده تر برای نزولی، منطقه حمایت 100.82 – 101.29 است که در اوایل فوریه ایجاد شد. پاک کردن این محدوده دری را برای گسترش سوگیری نزولی کوتاه مدت باز می کند. به نظر می رسد مقاومت فوری میانگین متحرک 100 روزه (SMA) باشد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تحلیل فنی دلار آمریکا

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع