دلار آمریکا علیرغم اطمینان خوشبینانه مصرف کننده رد شد، درد بیشتری در پیش است؟


دلار آمریکا، بازدهی خزانه داری، اعتماد مصرف کننده – بازار آسیا و اقیانوسیه باز است:

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

ویژگی های معامله گران موفق

  • دلار آمریکا علیرغم افزایش اعتماد مصرف کننده، روز سه شنبه کاهش یافت
  • بازدهی خزانه داری بالاتر می رود و این نشان دهنده محو شدن تخمین های فدرال رزرو است
  • وال استریت معاملات آتی به سمت تجارت چهارشنبه آسیا سبز می شوند

جلسه توجیهی بازار آسیا و اقیانوسیه – عدم علاقه به دلار آمریکا

دلار آمریکا در روز سه‌شنبه در برابر همتایان اصلی خود ضعیف عمل کرد و شاخص دلار DXY حدود -0.4 درصد کاهش یافت. با نگاهی دقیق تر، DXY در این ماه تا کنون حدود 2.4 درصد کاهش داشته است و بدترین عملکرد ماهانه از نوامبر را به خود اختصاص داده است.

معامله گران با وجود ترکیبی از داده های اقتصادی قوی و افزایش بازدهی 2 ساله خزانه داری، به گرین بک علاقه چندانی نشان ندادند. در ساعت 14 به وقت گرینویچ، داده‌های مربوط به اعتماد مصرف‌کننده هیئت کنفرانس از سیم‌ها عبور کرد. نتیجه 104.2 برای مارس بالاتر از برآورد 101 و همچنین نتیجه 103.4 فوریه بود. این بدان معناست که احساسات در این ماه علیرغم پیامدهای سقوط بانک سیلیکون ولی بهبود یافته است.

یک مورد قابل توجه در گزارش این است که درصد شرکت کنندگانی که به «فراوانی بودن مشاغل» اشاره کردند به 49.1 درصد کاهش یافت. این اولین افت در 5 ماه گذشته بود. با این حال، خوانش از منظر تاریخی بالا باقی می ماند. معامله گران همچنین سهام مبتنی بر فناوری را تخلیه کردند و باعث سقوط نزدک 100 شد. دومی حدود 1.1 درصد کاهش یافته است که بدترین هفته از اوایل ماه مارس تاکنون است.

با نگاهی به جلسه معاملاتی روز چهارشنبه آسیا و اقیانوسیه، ریسک رویداد اقتصادی قابل توجهی وجود ندارد. این امر تمرکز معامله گران را روی احساسات عمومی بازار قرار می دهد. معاملات آتی وال استریت به سمت زنگ باز شدن بورس اوراق بهادار توکیو حرکت می کند. به این ترتیب، بهبود ریسک اشتها می تواند دلار آمریکا مرتبط با پناهگاه را بیشتر کاهش دهد.

تحلیل فنی دلار آمریکا

در نمودار روزانه، شاخص DXY پس از شکستن زیر کانال صعودی، به روند نزولی خود ادامه می دهد. این ارز در حال آزمایش پایین ترین سطح تعیین شده در هفته گذشته است که تماشای آن جالب خواهد بود. مسلماً، منطقه پشتیبانی مهم‌تر برای تماشا، پایین‌ترین قیمت فوریه (100.82 – 101.29) خواهد بود. به این ترتیب، در کوتاه مدت فضا برای ادامه مسیر نزولی بدون ارائه یک سوگیری فنی رو به افزایش وجود دارد. به نظر می رسد مقاومت کلیدی میانگین متحرک 100 روزه (SMA) باشد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تحلیل فنی دلار آمریکا

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع