دلار آمریکا در آستانه تصمیم فدرال رزرو در حالی که نفت خام در حال افت است، سطح بالایی را حفظ می کند


دلار آمریکا، نفت خام، فدرال رزرو، AUD/USD – نکات صحبت

  • دلار آمریکا در آستانه تصمیم فدرال رزرو امروز در حال افزایش است
  • نفت خام علیرغم فشار روسیه بر انرژی، برای جلب حمایت تلاش کرده است
  • همه چشم ها هستند بر فدرال رزرو امروز، آیا افزایش راه را برای دلار بالاتر باز می کند؟?

پس از افزایش 0.68 درصدی شاخص USD (DXY) در بسته شدن نیویورک، دلار آمریکا در جلسه امروز آسیا اندکی کاهش یافت.

بازار به خوبی برای افزایش 75 واحدی (bp) از سوی فدرال رزرو پس از جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در اواخر امروز آماده شده است.

هر چیزی غیر از تغییر 75 واحدی در سیاست می تواند شاهد نوسانات بازارها باشد. اگر آنها به آن عمل کنند، تمرکز بازارها بر تفسیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو خواهد بود.

نظرات قبلی او نشان می دهد که او معتقد است که ریسک اصلی به جای عواقب رکود، ناشی از عدم کنترل تورم است. بازدهی خزانه داری تا امروز بدون تغییر بوده است.

در همین حال، عرضه انرژی از روسیه به آلمان با افزایش عدم اطمینان در مورد دسترسی آینده گاز طبیعی در آستانه زمستان شمالی همچنان بر یورو تاثیر می گذارد.

فشار بر بازارهای انرژی نتوانست نفت خام را تقویت کند زیرا قرارداد آتی WTI در حدود 95 دلار آمریکا و قرارداد برنت ثابت نزدیک به 104.40 دلار آمریکا بود.

را گزارش موسسه نفت آمریکااد که ذخایر نفت خام هفته گذشته 4 میلیون بشکه کاهش یافت. بازارها نظاره گر خواهند بود اداره اطلاعات انرژی داده ها بعد امروز برای تایید

استرالیایی عنوان CPI که امروز منتشر شد، با 6.1 درصد سال به سال یک اشتباه کوچک بود و به عنوان این امکان تفسیر شده است که RBA از افزایش‌های جامبو دوری کند. بازده دلار استرالیا و اوراق قرضه داخلی کاهش یافت.

شاخص Hang Seng هنگ کنگ (HSI) پایین تر از وال استریت را دنبال کرد، اما بقیه سهام APAC تغییر چندانی نداشتند. قراردادهای آتی ایالات متحده به شروع مثبتی برای معاملات نقدی خود اشاره می کنند.

قیمت طلا نسبت به دلار قوی‌تر با کاهشی روبرو شده است و تا امروز در حدود 1715 دلار در هر اونس نوسان داشته است.

تقویم اقتصادی کامل قابل مشاهده است اینجا.

تجزیه و تحلیل فنی نفت خام WTI

نفت خام WTI به سطوح قبل از شیوع اوکراین نزدیک می شود. تکانه ممکن است به نزولی در 55 روزه و 100 روزه رسیده باشد میانگین متحرک ساده (SMA) به سمت گرادیان های منفی می چرخد.

حمایت می تواند در نقطه شکست 92.93 یا پایین ترین سطح قبلی 90.56 و 90.06 باشد. در سمت بالا، مقاومت ممکن است در اوج های اخیر 100.99 و 105.24 ارائه شود.

نمودار نفت خام

چارت سازمانی جبازخوانی شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





منبع