دلار آمریکا جلوتر از شاخص قیمت مصرف کننده به عنوان بازارها برای داده های تورم ایالات متحده متوقف می شود


دلار آمریکا، DXY، احساسات بازار، USD/JPY، چشم انداز فنی – نکات صحبت

  • بازارهای آسیا و اقیانوسیه برای یک جلسه معاملاتی ترکیبی آماده به نظر می رسند
  • با آماده شدن معامله گران برای CPI ایالات متحده، قدرت دلار آمریکا تعدیل شد
  • شاخص DXY متوقف می شود زیرا مقاومت خط روند افزایش های اخیر را کاهش می دهد

توصیه شده توسط توماس وست واتر

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز پنج شنبه آسیا و اقیانوسیه

به نظر می رسد بازارهای آسیا-اقیانوسیه برای باز شدن مختلط آماده باشند. رکود در قدرت دلار آمریکا نوید خوبی برای جلسه معاملاتی امروز است، اما شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آتی آمریکا برای ماه سپتامبر، فردا در جریان است. پیش بینی می شود که قرائت هسته نسبت به سال قبل 6.5 درصد از سیم ها عبور کند. این رقم از 6.3 درصد در ماه اوت افزایش می یابد. چاپ داغ‌تر از حد انتظار می‌تواند برای دارایی‌های پرریسک نوید بدی داشته باشد، زیرا شرط‌های افزایش نرخ فدرال رزرو را تقویت می‌کند.

S&P 500 در پایین ترین سطح خود از نوامبر 2020 بسته شد و 0.33 درصد سقوط کرد و در 3577.04 بسته شد. قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو به احتمال 95 درصدی برای افزایش 75 واحدی نرخ بهره در نشست FOMC در 2 نوامبر اشاره می کند. گزارش تورم فردا آخرین چاپ اقتصادی پر تاثیر قبل از آن جلسه است که به ویژه برای معامله گران نرخ گذاری و در نتیجه بازار گسترده تر بسیار مهم است.

در جاهای دیگر، پوند انگلیس در برابر دلار افزایش یافت. پس از انتشار گزارش‌ها، استرلینگ پیشنهادی را به دست آورد که نشان می‌دهد بانک انگلستان اقدامات مداخله اضطراری خود در بازار را برای حمایت از نقدینگی بازار تمدید می‌کند و به صندوق‌های بازنشستگی فرصت بیشتری برای متعادل کردن دفاتر خود می‌دهد. این امر اشتها را برای UK Gilts تحریک کرد و بازده را در انتهای کوتاه منحنی کاهش داد.

ین ژاپن یکی دیگر از نقاط کانونی معاملات امروز است. USD/JPY بالاتر از سطحی بود که بانک ژاپن و وزارت دارایی (MoF) مداخله کردند. سیاستگذاران ژاپنی احتمالاً با این حرکت راحت هستند تا زمانی که به سرعت تسریع نشود. در غیر این صورت، احتمال مداخله دیگری روی میز وجود دارد. داده های ژاپنی، از جمله وام های بانکی و اعداد PPI برای سپتامبر، در ساعت 23:50 UTC منتشر می شود. انتظارات تورمی مصرف کننده استرالیا در ماه اکتبر قرار است تا اواخر امروز دنبال شود.

چشم انداز فنی دلار آمریکا

پس از یک رشته افزایش متوالی روزانه، حرکت صعودی دلار آمریکا در حال کاهش است. خط روند از ماه می به عنوان سطح احتمالی مقاومت در کانون توجه قرار گرفته است. اگر قیمت ها نتوانند بالاتر از خط روند پاک شوند، عقب نشینی به بالاترین حد ژوئن 2002 در 112.04 یا افزایش میانگین متحرک نمایی 26 روزه (EMA) در کارت است.

دلار آمریکا DXY – نمودار روزانه

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع