دلار آمریکا توسط فدرال رزرو Hawkish و Blistering PPI افزایش یافت. دلار بالاتر؟


دلار آمریکا، فدرال رزرو، PPI، شاخص DXY، بازده خزانه داری – نکات صحبت

  • را دلار آمریکا امروز پس از افزایش بازدهی خزانه داری به تقویت ادامه داد
  • داده های PPI نشان می دهد که یک اقتصاد با فشارهای قیمتی دوباره در حال افزایش است
  • فدرال رزرو به بازارها افزایش های بالقوه بزرگ را یادآوری کرد. برای کجا دلار آمریکا?

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پس از اینکه دو سخنران فدرال رزرو در مورد چشم انداز افزایش 50 واحد پایه صحبت کردند و نرخ تورم تجاری دوباره شتاب گرفت، دلار آمریکا یک شبه جهش کرد.

لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند و جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، هر دو اشاره کردند که در نشست اواخر مارس، افزایش 50 واحدی نرخ هدف صندوق های فدرال رزرو را در نظر خواهند گرفت.

هر دو عضو هیئت مدیره قبلاً موضع جنگ طلبانه خود را به خوبی اعلام کردند. بازارهای سوآپ و آتی در دو جلسه بعدی تنها 25 بشکه در روز قیمت داشتند.

داده‌های شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) در ماه ژانویه با 0.7 درصد ماه به ماه، بالاتر از 0.4 درصد پیش‌بینی‌شده و -0.5 درصد پیش‌بینی شد. این نشان می دهد که چاپ سالانه 6.0 درصد سال به سال است که از 5.4 درصد پیش بینی پیشی گرفته است.

به طور مشابه، معیار اصلی نیز افزایش یافت، به طوری که PPI خارج از غذا و انرژی در ماه گذشته 0.5 درصد در مقابل 0.3 درصد مورد انتظار و 0.1 درصد قبل از آن افزایش یافت. گرما در اعداد PPI به دنبال داده های CPI است که در اوایل هفته مشاهده شد و در ژانویه نیز دوباره شتاب گرفت.

شروع مسکن و مجوزهای ساختمانی اندکی از دست رفته بودند و به ترتیب 1309 هزار و 1339 هزار برای ژانویه بودند. مطالبات اولیه بیکاری اندکی کمتر از 194 هزار نفر در همان ماه بود، در حالی که ادعاهای ادامه دار مطابق با انتظارات در 1696 هزار بود.

داده‌های جامد شاهد بود که بازدهی خزانه‌داری یک بار دیگر در تمام دوره‌های تصدی بالاتر رفت و بخش‌های عقب‌نشینی بیشترین سود را داشتند. این باعث شد که 2s 10s که از نزدیک تماشا شده بود، پس از معامله در 0.88- درصد در این هفته، به -0.78-% رسید، سطحی که از اوایل دهه 1980 مشاهده نشده بود.

به نظر می رسد که بازدهی بالاتر زیربنای دلار آمریکا باشد زیرا این ارز به بالاترین سطح شش هفته ای در EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD، AUD/USD و NZD/USD و همچنین شاخص DXY رسید.

بعداً امروز از توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند و میشل بومن، فرماندار فدرال رزرو خواهیم شنید. میزان جنگ طلبی آنها توسط بازار به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و می تواند “دلار بزرگ” را به حرکت درآورد.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه معامله EUR/USD

DXY، (USD) INDEX، اوراق خزانه 2 ساله و 10 ساله و منحنی 2s 10s

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCathyFX در توییتر





منبع