دلار آمریکا تغییر می کند، اما FOMC ممکن است پشتیبانی ارائه دهد. آیا USD به زودی شکست خواهد خورد؟


چشم انداز دلار آمریکا

  • دلار آمریکا در روز پنجشنبه نوسان کرد و در حالی که معامله گران به نشست فدرال رزرو نگاه می کنند، بین سود و زیان اندک حرکت می کند
  • بانک مرکزی هفته آینده در نشست FOMC خود در ماه سپتامبر هزینه های استقراض را با 75 واحد افزایش به 3.00-3.25 درصد رساند. نرخ ترمینال نیز پیش بینی می شود که بالاتر رود
  • قیمت‌گذاری مجدد اوج نرخ‌ها می‌تواند بازدهی خزانه‌داری آمریکا را تقویت کند و از دلار آمریکا حمایت کند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: نزدک و بیت کوین – پشتیبانی از آسیاب به عنوان USD، FOMC امواج را هدایت می کند

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه گیری شد، در روز پنجشنبه با یک سوگیری خنثی معامله شد، در نوسان بین سود و زیان کوچک نزدیک به منطقه 109.65، در جلسه ای که با نوسانات کمتر در فضای FX نسبت به چند روز گذشته مشخص شد. پس از انتشار آخرین ارقام تورم ایالات متحده، شاهد تحرکات قابل توجهی بودیم.

داده‌های اقتصادی ایالات متحده که قبلاً منتشر شد، مانند گزارش خرده‌فروشی در اوت و ادعاهای اولیه برای بیکاری برای دوره منتهی به 10 سپتامبر، تنها واکنشی خاموش را برانگیخت، اگرچه نتایج تأیید کرد که مصرف‌کننده آمریکایی و بازار کار این کشور بر اساس اکثر معیارها سالم هستند.

برای زمینه، ارزش کل خریدهای خرده فروشی به صورت اسمی 0.3 درصد افزایش یافت، در مقابل 0.0 درصد تخمین زده شده، که نشان می دهد با وجود تورم بالا و کاهش درآمد واقعی، هزینه های خانوار به خوبی حفظ شده است. در همین حال، ادعاهای بیکاری برای پنجمین هفته متوالی کاهش یافت و به پایین‌ترین میزان در سه ماه گذشته رسید، که نشانه‌ای از آن است که حتی با ادامه روند کاهشی رشد، اخراج‌ها هنوز گسترده نشده است.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

تصمیم فدرال رزرو در تمرکز برای معامله گران فارکس

انعطاف‌پذیری اقتصاد، همراه با فشارهای افزایش مداوم CPI، ممکن است فدرال رزرو را وادار کند که مسیر خود را حفظ کند و با افزایش شدید نرخ بهره در جلسات آتی، در حالی که در تلاش برای بازگرداندن ثبات قیمت است، ادامه دهد. برای گردهمایی هفته آینده، سیاستگذاران شاهد افزایش ۷۵ واحد پایه هزینه‌های استقراض به ۳.۰۰ تا ۳.۲۵ درصد بودند، اما برخی تحلیل‌گران تا پیش‌بینی افزایش ۱۰۰ واحد پایه پیش‌روی کردند.

در حالی که تصمیم FOMC در سپتامبر مهم خواهد بود، بازار بیشتر به مسیر چرخه انقباض، به ویژه نرخ پایانه، که انتظار می رود بسیار بالاتر از 3.8 درصد پیش بینی سه ماه پیش در سپتامبر ژوئن برای رسیدگی بهتر باشد، علاقه مند خواهد بود. تحولات اقتصادی اخیر (برای کاهش تورم، نیاز به خنک سازی بیشتر برای متعادل کردن مجدد تقاضا و عرضه است).

قیمت‌گذاری مجدد اوج نرخ‌ها احتمالاً بازدهی خزانه‌داری آمریکا را تقویت می‌کند و از دلار آمریکا حمایت می‌کند، به‌ویژه در برابر همتایان کم‌بازده آن. این امر می‌تواند به روند صعودی بعدی برای دلار آمریکا دامن بزند، و شرایط مناسبی را برای شاخص DXY ایجاد کند تا بهترین سطوح سال خود را بازیابی کند و احتمالاً از آنها برای رسیدن به بالاترین سطح چند دهه اخیر فراتر رود.

دانش تجارت پایه

مبانی کلان

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نمودار روزانه USD

نمودار، نمودار خط توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار DXY با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع