دلار آمریکا برای اقدام پیش از ریسک رویداد فدرال رزرو و تولید ناخالص داخلی آماده است. برای DXY کجا؟


دلار آمریکا، دلار آمریکا، شاخص DXY، نفت خام، روسیه، گازپروم، فدرال رزرو، تولید ناخالص داخلی – نکات صحبت

  • دلار آمریکا با پیش بینی تغییرات نرخ بهره فدرال رزرو اندکی کاهش یافته است
  • APآC سهام با نام های HK و چین ترکیب شدند
  • همه چشم ها روی فدرال رزرو و تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در این هفته.دبلیوآیا دلار آمریکا روند صعودی خود را از سر می گیرد؟

دلار آمریکا در روز سه‌شنبه در آستانه تولید ناخالص داخلی و نشست این هفته فدرال رزرو اندکی کاهش یافت. برخی از کالاها به دلیل ضعف دلار رشد کمی داشتند.

افزایش‌های قریب‌الوقوع فدرال رزرو پیش‌بینی رکود بالقوه دارد و تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماهه دوم پنج‌شنبه ممکن است سرنخ‌هایی در مورد احتمالات ارائه دهد. بازار به دنبال 0.4 درصد در سه ماهه است.

پرزیدنت جو بایدن با بیان اینکه فکر نمی‌کند رکود اقتصادی نزدیک باشد، اظهار نظر کرد. لفاظی‌هایی پیرامون «رکود فنی» در مقابل «رکود واقعی» از سوی برخی از مفسران همسو با سیاست در حال ظهور است. رکود معمولاً به عنوان دو فصل متوالی رشد منفی تولید ناخالص داخلی در نظر گرفته می شود.

بازدهی خزانه داری با نرخ 10 ساله نزدیک به 2.80 درصد ثابت است.

فلز مس و قیمت سنگ آهن در معاملات آسیایی بر اساس یک دلار کاهش یافته است. را قیمت طلا نزدیک به 1722 دلار در هر اونس ثابت است، اما ممکن است در برابر اقدامات فدرال رزرو آسیب پذیر باشد.

سهام چین و هنگ کنگ به دلیل اخباری مبنی بر اینکه علی بابا هنگ کنگ را در فهرست اصلی خود قرار می دهد تا از ریسک حذف در بورس های ایالات متحده جلوگیری کند و سرمایه گذاران چینی را جذب کند، در سبز هستند. شاخص های سهام استرالیا و ژاپن تغییر چندانی نداشتند.

روسیه از صبح چهارشنبه عرضه گاز آلمان از طریق خط لوله نورد استریم را به حدود 20 درصد از ظرفیت خود کاهش می دهد. گازپروم دلیل آن را نیاز به تعمیر و نگهداری عنوان کرده است، اما آلمان گفته است که می تواند خط لوله را بدون قطعه مورد بحث راه اندازی کند. سیاسی شدن عرضه گاز به عنوان افزایش عدم اطمینان در بازار تعبیر می شود.

در نتیجه، نفت خام به رشد روز دوشنبه افزوده است، به طوری که قرارداد آتی WTI بالاتر از 98.50 دلار آمریکا و قرارداد برنت در یک مرحله از نشست آسیایی به شمال 108 دلار رسید.

کرون نروژ در روز سه شنبه افزایش یافت، اما سایر ارزها تا کنون ثابت هستند.

با نگاهی به آینده، ایالات متحده اطلاعات اعتماد مصرف کننده و ارقام جدید فروش خانه را خواهد دید.

تقویم اقتصادی کامل قابل مشاهده است اینجا.

تحلیل فنی شاخص USD (DXY).

پس از رسیدن به بالاترین سطح 20 ساله در 12 روز پیش، شاخص دلار به طور پیوسته کاهش یافته است و دامنه های روزانه کاهش یافته است.

به زیر 10 و 21 روز حرکت کرده است میانگین متحرک ساده (SMA) اما بالاتر از سایر SMA های طولانی مدت باقی می ماند. این ممکن است نشان دهد که حرکت صعودی زیربنایی بلندمدت دست نخورده است اما تکانه کوتاه مدت ممکن است کمتر جهت دار باشد.

حمایت ممکن است در نقطه شکست 105.79 یا پایین ترین سطح قبلی 103.67 و 103.42 قرار گیرد. در سمت بالا، مقاومت می تواند در اوج اخیر 109.29 باشد.

نمودار USD

چارت سازمانی جبازخوانی شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





منبع