دلار آمریکا افزایش یافت زیرا ادعاهای خوش بینانه بیکار، معامله گران را قبل از پرداخت حقوق و دستمزد غیرکشاورزی وسوسه کرد


دلار آمریکا، مطالبات بیکاری، درآمد اپل و آمازون – بازار آسیا و اقیانوسیه باز است:

  • دلار آمریکا پس از چهارشنبه ناامید کننده، روز پنجشنبه می چرخد
  • داده های امیدوارکننده ادعاهای بیکاری بر فدرال رزرو وابسته به داده تاکید کرد
  • درآمد نرم اپل و آمازون ممکن است قبلاً به نفع DXY باشد NFP ها

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

جلسه توجیهی بازار آسیا-اقیانوسیه – سود دلار آمریکا بر اساس داده های ادعای بیکاری

دلار آمریکا در روز پنجشنبه با افزایش 0.56 درصدی شاخص DXY از دیگر همتایان اصلی خود بهتر عمل کرد. این بهترین اجرای یک روزه در تقریبا یک ماه بود. همچنین تغییر قابل توجهی را نسبت به قیمت دیروز نشان داد. روز چهارشنبه بازارها ادامه یافت شرط بندی علیه فدرال رزرو علیرغم اینکه رئیس جروم پاول نشانه های کمی از تمایل به کاهش نرخ بهره را در سال جاری نشان داد.

بانک مرکزی همچنان تاکید می کند که داده ها همچنان مسیر نرخ های بهره را مشخص می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، صعود دلار آمریکا در روز پنجشنبه تقریباً زمانی شروع شد که آخرین ادعاهای اولیه بیکاری از بین رفت. هفته گذشته، درخواست ها برای مزایای بیکاری در ایالات متحده به 183 هزار نفر در مقابل 195 هزار مورد توافق کاهش یافت. همچنین به این معنی بود که ادعاها برای چهارمین بار در پنج هفته کاهش یافت.

پس از عبور داده ها از سیم ها، بازدهی خزانه داری ایالات متحده افزایش یافت. با این حال، قبل از داده ها، نرخ اوراق قرضه در حال کاهش بود. این بدان معناست که بازدهی خزانه داری 2 ساله نسبتاً ثابت به پایان رسید. جای تعجب نیست که افزایش ارزش دلار آمریکا باعث دردسر طلا شد. فلز زرد 1.95 درصد سقوط کرد که بدترین افت یک روزه از جولای 2020 بود.

سپس پس از بسته شدن بازار، داده‌های ناامیدکننده درآمد از اپل و آمازون عبور کرد. این یک لحن نسبتاً ترش برای معاملات روز جمعه آسیا و اقیانوسیه است. مدار اقتصادی در طول این منطقه نیز آرام است. به این ترتیب، ممکن است شاهد ادامه کاهش احساسات باشیم. این ممکن است به نفع دلار آمریکا باشد زیرا بازارها در انتظار گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی روز جمعه هستند.

تحلیل فنی دلار آمریکا

در نمودار روزانه، DXY یک الگوی شمعدانی خورشیدی صعودی را پشت سر گذاشت. پیگیری صعودی در جلسات آتی می تواند راه را برای یک چرخش بالاتر باز کند. چنین نتیجه ای بر میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) تمرکز می کند. مورد دوم ممکن است تمرکز منفی را بازگرداند. پشتیبانی فوری منطقه پشتیبانی 100.82 – 101.29 است.

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

نمودار روزانه DXY

نمودار روزانه DXY

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع