دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس، طلا، داوجونز، فدرال رزرو، بانک مرکزی اروپا، بانک مرکزی اروپا


بدن:

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

جو بازارهای جهانی در هفته گذشته به بهبود ادامه داد. در وال استریت، نزدک 100، اس اند پی 500 و داوجونز به ترتیب 4.32، 2.47 و 1.81 درصد رشد کردند. در سراسر اقیانوس اطلس، DAX 40 آلمان 0.77 درصد افزایش یافت. در همین حال، در منطقه آسیا و اقیانوسیه، شاخص Nikkei 225 و Hang Seng به ترتیب 3.12 درصد و 5.15 درصد افزایش یافتند.

شرایط مالی جهانی همچنان در حال کاهش است، به بازیابی نقدینگی در بازار کمک می کند، حتی اگر فدرال رزرو همچنان در حال افزایش نرخ است و ترازنامه خود را باز می کند. به این ترتیب، دلار آمریکا درد را احساس می‌کند و یک هفته بی‌درآمد دیگر داشت – نمودار زیر را ببینید. قیمت طلا نیز در حال افزایش بوده است، هر چند که طی دو هفته گذشته شتاب کاهش یافته است.

یک شاخص برجسته در هفته گذشته دلار استرالیا بود. تورم بالاتر از حد انتظار در سه ماهه چهارم، انتظارات سیاست بازرگانی RBA را تقویت کرد و AUD/USD را بالاتر برد. ارز وابسته به احساسات نیز از بهبود ریسک پذیری سود می برد. دلار نیوزیلند با رفتار مشابه نیز در هفته گذشته افزایش یافت.

در آینده، همه نگاه ها به تصمیم نرخ FOMC در روز چهارشنبه معطوف است. انتظار می رود سرعت انقباض به 25 واحد پایه کاهش یابد. اما آنچه معامله‌گران به آن اهمیت می‌دهند این است که چگونه چشم‌انداز بانک مرکزی نسبت به قیمت‌گذاری بازار تغییر می‌کند. بازار نسبت به فدرال‌رزرو شیک‌تر به نظر می‌رسد و زمینه را برای ناامیدی فراهم می‌کند.

سایر خطرات قابل توجه رویداد در هفته پیش رو شامل گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در ژانویه است زیرا بازارها به ارزیابی سلامت اقتصاد ادامه می دهند. تصمیمات بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی اروپا نیز به ترتیب برای پوند انگلیس و یورو تعیین شده است. چین PMI تولیدی را برای AUD/USD منتشر می کند. در هفته پیش رو چه چیز دیگری برای بازارها در نظر گرفته شده است؟

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

نحوه عملکرد بازارها – هفته 1/23

نحوه عملکرد بازارها - هفته 1/23

پیش بینی های اساسی:

S&P 500 و Nasdaq 100: برای یک رویداد مملو از هفته پیش رو آماده شوید

معامله گران بازار سهام ایالات متحده مشتاقانه منتظر داده ها و تقویم درآمدهای پرمشکل هفته آینده و تمام نوسانات آن هستند.

چشم انداز هفتگی GBP: BoE و Fed احساسات پوند را دیکته می کنند

GBP/USD در نقطه عطف کلیدی با تصمیم هفته آینده بانک مرکزی و فدرال رزرو برای نرخ بهره به عنوان کاتالیزور برای سوگیری جهت کوتاه و میان مدت معامله می شود.

دلار با FOMC، NFPs و درآمد محدود به نوسان است… اما آیا روندی وجود دارد؟

دلار آمریکا با احتمال بسیار بالایی از نوسانات و خروج از محدوده بسیار محدود به دلیل ضرورت مواجه است. با این حال، این تضمین نمی کند که آنچه ما جذب می کنیم به یک روند قطعی منجر شود. در اینجا مخاطراتی برای گرینبک با تصمیم فدرال رزرو، درآمدهای بالای ایالات متحده و حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در نظر گرفته شده است.

پیش بینی بنیادی نفت WTI: چشم انداز کوتاه مدت امیدوارکننده با رویدادهای ریسک کلیدی در هفته پیش رو

تکنیک ها و اصول WTI به دستاوردهای بیشتر چشم دوخته است. آیا رویدادهای مهم ریسک در هفته آینده احساسات را تضعیف کرده و حرکت صعودی را متوقف خواهند کرد؟

پیش بینی هفتگی یورو: افزایش قیمت بانک مرکزی اروپا و آیا تورم اصلی به اوج خود رسیده است؟

بانک مرکزی اروپا متحد می‌شود و سیگنال‌هایی را برای افزایش 50 واحدی در ثانیه نشان می‌دهد، زیرا تورم اصلی تا کنون ثابت شده است، و چشم‌انداز اقتصادی اروپا در حال بهبود است زیرا از کمبود گاز جلوگیری شده است.

پیش بینی قیمت طلا: تسهیل شرایط مالی، فدرال رزرو را در یک نقطه دشوار قرار می دهد

اگر فدرال رزرو انتظارات بازار را که منجر به کاهش شرایط مالی قبل از بازگشت تورم به هدف شده است، ناامید کند، ممکن است قیمت طلا کاهش یابد.

پیش بینی های فنی:

پیش‌بینی فنی دلار آمریکا: تست پشتیبانی USD در یک هفته سنگین داده‌ها

دلار آمریکا چهار ماه طول کشید تا 50 درصد از روندی را که تقریباً دو سال طول کشید، از بین ببرد، اما اکنون دو هفته است که قیمت ها در نیمه راه باقی مانده است. احتمالا هفته آینده تغییر خواهد کرد.

چشم انداز فنی S&P 500 و NASDAQ 100 INDEX: صعودی شدن

تحولات روی نمودارها نشان می‌دهد که شاخص‌های سهام ایالات متحده می‌توانند خود را برای یک شکست بالاتر آماده کنند، و این احتمال را افزایش می‌دهد که بدترین وضعیت ممکن است در حال حاضر به پایان برسد. چشم انداز شاخص S&P 500 و Nasdaq 100 چگونه است و چه سطوحی را باید تماشا کرد؟

پیش بینی ین دلار: USD/JPY همچنان در حدود 130.000 متضاد باقی می ماند

USD/JPY در حال حاضر در منطقه باریک حمایت و مقاومت در اطراف سطح روانی 130.000 معامله می شود. آیا این آرامش قبل از طوفان است؟

— متن مقاله نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

— مقالات فردی که توسط اعضای تیم DailyFX تشکیل شده است

برای تماس با دانیل، او را در توییتر دنبال کنید:@ddubrovskyFX





منبع